Is Trump's wachtwoord gekraakt?quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:01 schreef AnneX het volgende:
Zou een goeie krantenkop zijn:
[ twitter ]
Dit kun je ongeveer op elk onderwerp plakken.quote:
Ja, toonbeeld van mismanagement.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit kun je ongeveer op elk onderwerp plakken.
Woningnood, stikstof, asielzaken, etc.
Hoe vaak ga je dit nou nog posten? Hij was de eerste keer al erg matig, en hij wordt er niet beter op als je hem 10* post.quote:
Ben je weer getriggerdquote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef Shotty het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nou nog posten? Hij was de eerste keer al erg matig, en hij wordt er niet beter op als je hem 10* post.
Waar zou ik getriggerd over moeten zijn dan?quote:
Van de meeste danspoppetjes-animaties gaan er tegenwoordig zo'n 15 a 16 in een dozijn en ze zijn hooguit grappig omdat ze zo allejezus slecht gemaakt zijn en met software uit een vorig decennium.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:09 schreef AnneX het volgende:
Een Biden transformatie: van stram bewegend naar swingend:
Er is dus nog genoeg plek onderin en de toren wordt er ook nog eens stabieler vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een CARTOON?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:35 schreef AnneX het volgende:
Trump vroeg ernaar:
( in de 38 minuten van het toegezegde uur) op het podium bij het interview door journalisten tijdens hun congres.
En blijkbaar hoor je daarbij te zeggen, dat het ‘zwarte’ journalisten zijn.
Affijn:
[ x ]
Joh.quote:
Oh en daar heb je in POL/AMV nog niet genoeg ruimte voor met die niet aflatende stroom tweets met niets tot nauwelijks eigen inbreng/mening daar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Joh.
Niks voor diskussie. Tis een rake definitie. Vergelijkbaar met een cartoon met/zonder tekst of met een meme.
Deze is tekst zónder plaatje.😉
Als ik tweets wil lezen ga ik wel naar X.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:55 schreef AnneX het volgende:
Terzijde: er valt weinig persoonlijke mening toe te voegen aan iets wat buiten mijn macht ligt om de situatie aldaar te veranderen.
Het is dat ik mij verbaas over de zwart -sic- /wit situatie en daarover berichten plaats.
En er zijn een aantal fokkers, die “de stroom tweets” wél waarderen.
Nou, een beetje dan. Dank je wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik tweets wil lezen ga ik wel naar X.
Je doet geen enkele moeite om een eigen mening te hebben, je ramt een tweet van iemand met 3 volgers neer en vervolgens "ALLE MAGA DEBIELEN ZIJN ZO!!!!"
En dan heb je gewonnen in je eigen kleine wereldje. En dan ga je in een topic over cartoons ook nog eens verder met hetzelfde gedrag en gaat er nog geen belletje rinkelen dat je misschien een beetje infantiel overkomt.
Oh, nou dan heb je mij weer met mijn bek vol tandenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Het is alleen niet waar.quote:
Jawel:quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het is alleen niet waar.
Uit jouw bron:quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Jawel:
https://www.forbes.com/ho(...)a-moving-statistics/
Dus niet waar of kun je mij het verband uitleggen tussen deze zaken en de DOJ in Californië?quote:It’s likely that one of the main reasons so many people are choosing to leave California each year is due to the state’s extremely high cost of living. In fact, the Missouri Department of Higher Education reported that California has the fourth-highest cost of living in the United States behind Hawaii, Washington D.C. and Massachusetts.
Beyond the out-of-control housing market prices, many Californians are struggling to keep up with the cost of necessities like groceries, transportation, utilities and healthcare, forcing many to make the difficult decision to move elsewhere.
Niet het topic hiervoor maar dat er een volksverhuizing gaande is van California naar Texas is evident. Heeft ook veel met crime te maken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Uit jouw bron:
[..]
Dus niet waar of kun je mij het verband uitleggen tussen deze zaken en de DOJ in Californië?
nee grappenmaker dat heeft het dus niet. Ik quote het stukje nog uit je eigen bron waar het mee van doen heeft.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Niet het topic hiervoor maar dat er een volksverhuizing gaande is van California naar Texas is evident. Heeft ook veel met crime te maken.
Leuke quote maar wederom makkelijk te bewijzen onzin.quote:
Deze is wel goed.quote:
Bij deze kun je dat niet echt zeggen echter. De VP heeft nagenoeg geen macht.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Deze is wel goed.
Al kun je bij Trump natuurlijk hetzelfde zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |