Italiaanse regisseur, Belgen bedienen de rest.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Echt waardeloos ja
Zitten er toch Italianen aan de knoppen?
Wat eigenlijk logisch is met deze voorbereiding. Gelukkig is het kwartje wel gevallen dat hij dan maar slim moet rijdenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit ja, weeral op slim rijden. De superbenen van vorig jaar zijn er niet.
Desalniettemin bijzonder knap en mooi.
Daar verwacht ik weinig van.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen Tom verliest een paar dure secondes.
Dumoulin nergens te bekennen, moet er een dikke tijdrit uit gaan trekkenquote:
Mwah, vorig jaar was hij in de Tour ook niet top in de eerste etappe om de dag daarna en in de tijdrit op de brommer te zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit ja, weeral op slim rijden. De superbenen van vorig jaar zijn er niet.
Desalniettemin bijzonder knap en mooi.
Geen zorgen, Bobbie komt later nog!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:25 schreef heywoodu het volgende:
De Kleik met Wiggo, toch eens wat anders dan Bobbie Traksel.
Op tissot kun je terechtquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de Giro site geen uitslagen pagina?
Dumoulin netjes in de groep van de andere favorieten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dumoulin nergens te bekennen, moet er een dikke tijdrit uit gaan trekken
Danku,quote:
Als je een klassement van Dumoulin verwacht ben je niet goed wijsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dumoulin nergens te bekennen, moet er een dikke tijdrit uit gaan trekken
Gaat denk ik meer om het roze morgen gezien de tijdrit.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je een klassement van Dumoulin verwacht ben je niet goed wijs
Dan moet ie dus 14 seconden goedmaken op Mathieu, zal lastig wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Danku,
Dumoulin 'gewoon' in de 4 seconden groep, niks aan de hand dus voor morgen.
Genoeg andere kapers op de kustquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaat denk ik meer om het roze morgen gezien de tijdrit.
Ja, hij mag er zelfs in rijden. Of het na morgen ook nog zo is, is een andere vraag.quote:
Dat mag en wil Thymen niet!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:29 schreef Felagund het volgende:
Arensman had ook wat er dichter bij kunnen zitten.
En we zijn weer terug...quote:
Ja maar dus wel allemaal met min of meer dezelfde tijd en Tom is nu toch wel weer meer tijdrijder dan in voorgaande jaren, dus zie niet wie het anders zou pakken als VDP het niet zelf houdt.quote:
Vervanger van Bobbie totdat die terug is van vakantie!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar Wiggins werkt nu dus voor de Nederland/Belgische Eurosport?
Hij kan een stevige tijdrit uit trekken door gewoon lekker door te stampen. Ligt hem wel, zo'n korte...quote:
Iemand met een minder grote achterstand op vdPoel?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja maar dus wel allemaal met min of meer dezelfde tijd en Tom is nu toch wel weer meer tijdrijder dan in voorgaande jaren, dus zie niet wie het anders zou pakken als VDP het niet zelf houdt.
Maar dat is dus niemand qua tijdrijden op Kelderman na. De andere degelijke tijdrijders hebben ofwel ook 4 seconden, ofwel nog meer tijd verloren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:32 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Iemand met een minder grote achterstand op vdPoel?
Volgens uitslagensite FlashScore zit er na P22 nog een gat, waardoor Dumoulin 9 seconden achterstand heeft. Dan wordt het 19 seconden met 10 boni's. Dan behoudt MvdP morgen het rozequote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moet ie dus 14 seconden goedmaken op Mathieu, zal lastig worden
Magnus Cort kan ook wel aardig tijdrijden. 4 seconden moeten we ook niet overdrijven. Nogal wat namen die er kort op zitten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is dus niemand qua tijdrijden op Kelderman na. De andere degelijke tijdrijders hebben ofwel ook 4 seconden, ofwel nog meer tijd verloren.
Bilbo kan ook wel een aardig kort tijdritje rijden. Die staat 8 seconden voor op Tomquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is dus niemand qua tijdrijden op Kelderman na. De andere degelijke tijdrijders hebben ofwel ook 4 seconden, ofwel nog meer tijd verloren.
Het zou zo maar kunnen dat er überhaupt helemaal niemand voor Van der Poel gaat eindigen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Tom niet eens in staat gaat zijn voor Van der Poel te eindigen in de uitslag, laat staan dat hij in het roze zou staan.
Magnus Cort lijkt mij ook een kanshebber op het roze.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:32 schreef Coelho het volgende:
[..]
Volgens uitslagensite FlashScore zit er na P22 nog een gat, waardoor Dumoulin 9 seconden achterstand heeft. Dan wordt het 19 seconden met 10 boni's. Dan behoudt MvdP morgen het roze
Dat is min of meer wat ik bedoelde, maar inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen dat er überhaupt helemaal niemand voor Van der Poel gaat eindigen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bilbo kan ook wel een aardig kort tijdritje rijden. Die staat 8 seconden voor op Tom
Als ik de Tireno tijdrit (10km vlak) erbij pak van dit jaar, dan gaan beide absoluut niet meedoen om de winst/roze trui morgenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Magnus Cort kan ook wel aardig tijdrijden. 4 seconden moeten we ook niet overdrijven. Nogal wat namen die er kort op zitten.
Hij zou de etappe morgen wel kunnen winnen, maar niet genoeg tijd kunnen winnen voor het roze. We gaan het zienquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Tom niet eens in staat gaat zijn voor Van der Poel te eindigen in de uitslag, laat staan dat hij in het roze zou staan.
Ik ga vooral af op die openingstijdrit in Jeruzalem. Toen won Dumoulin in topvorm 18 secondenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Als ik de Tireno tijdrit (10km vlak) erbij pak van dit jaar, dan gaan beide absoluut niet meedoen om de winst/roze trui morgen. Dan is Kelderman absoluut beter dan beide van die 0 seconden groep.
Daarom zeg ik in principe VDP en anders Tom of misschien Kelderman.
Tobias Foss afgaande op proloog vorig jaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga vooral af op die openingstijdrit in Jeruzalem. Toen won Dumoulin in topvorm 18 seconden
Ik wilde corrigeren met de Vueltastart in Nimes, maar dat is al 5 jaar geledenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:37 schreef Sjoerd102 het volgende:
Leuk statistiekje.
Vanaf 2018 lijkt iedere keer een nederlander de leiderstrui te pakken als een grote ronde (Giro/Tour/Vuelta) buiten de eigen landsgrenzen start.
Giro 2018 Israël (Dumoulin)
Tour 2019 België (Teunissen)
Giro 2022 Hongarije (Van der Poel)
Cees doet z’n naam eer aan als zwaarste renner van het Giro-peloton. Zelfs zwaarder dan ik ben.quote:
2017 was de uitzondering op de Regel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wilde corrigeren met de Vueltastart in Nimes, maar dat is al 5 jaar geleden
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:41 schreef Coelho het volgende:
MvdP 460W gemiddeld over de laatste 5,6km volgens Strava. 1166W piek. Bizarre cijfers.
Voor 2023 een dealtje met de Vuelta maken zodat hij de ritwinst en leiderstruienbingo compleet kan makenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Puntentrui, bergtrui, roze trui. Mooie collectie meteen voor Mathieu
Heb hier een stopcontact dat continu 3500 watt kan leveren aan vermogen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:41 schreef Coelho het volgende:
MvdP 460W gemiddeld over de laatste 5,6km volgens Strava. 1166W piek. Bizarre cijfers.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
2017 was de uitzondering op de Regel.
2016 was de Giro start in Nederland, en toen won..... Dumoulin.
In 2017 begon de Tour in Duitsland (Dusseldorf) maar toen won Groenewegen de slotetappe.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
2017 was de uitzondering op de Regel.
2016 was de Giro start in Nederland, en toen won..... Dumoulin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |