Vanavond maar eens proberen of ik deze baan kan onthoudenquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk om weer een race te kijken op een circuit die ik niet zelf uit mijn hoofd ken van de sim
Ferrari en Red Bullquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:27 schreef _UserName_ het volgende:
Lijkt mij een vrij snelle baan, welk team zou op voorhand de meeste kans hebben om te winnen?
Zo ver was ik, maar ik bedoel wat specifieker gezien. Welk van dde auto's zal de baan beter liggen? Volgens mij is het een vrij snelle baan gezien de twee lange rechte stukken en snelle bochten. Zijn maar 4 bochten waar echt afgeremd voor moet worden.quote:
Ferrari (de auto) zou je denken maar je weet het nooit zeker.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo ver was ik, maar ik bedoel wat specifieker gezien. Welk van dde auto's zal de baan beter liggen? Volgens mij is het een vrij snelle baan gezien de twee lange rechte stukken en snelle bochten. Zijn maar 4 bochten waar echt afgeremd voor moet worden.
Red Bull.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:27 schreef _UserName_ het volgende:
Lijkt mij een vrij snelle baan, welk team zou op voorhand de meeste kans hebben om te winnen?
Oe, wie is de reserverijder bij Mercedes dit weekend?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
De regels rond piercings en juwelen schijnen vanaf dit weekend gehandhaafd te gaan worden. De auto schijnt illegaal te zijn als een coureur piercings, juwelen of niet goedgekeurde kleding draagt.
De Vries of Stoffel toch?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Oe, wie is de reserverijder bij Mercedes dit weekend?
Klopt. Is opgenomen in het scrutineering document (pdf)quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
De regels rond piercings en juwelen schijnen vanaf dit weekend gehandhaafd te gaan worden. De auto schijnt illegaal te zijn als een coureur piercings, juwelen of niet goedgekeurde kleding draagt.
I know. Maar wie van de 2 vroeg ik mij af. Benieuwd of Lewis gaat toegeven aan het piercingverbod.quote:
Als hij toegeeft aan het verbod, dan kan Angela Cullen ze eruit peuterenquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
I know. Maar wie van de 2 vroeg ik mij af. Benieuwd of Lewis gaat toegeven aan het piercingverbod.
quote:
Hij kan toch wel een document ondertekenen waarin hij zelf de verantwoordelijkheid neemt? Als hij door wat dan ook zijn oren verminkt omdat hij zijn oorbellen niet uit wil doen; eigen schuld, dikke bult.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
I know. Maar wie van de 2 vroeg ik mij af. Benieuwd of Lewis gaat toegeven aan het piercingverbod.
Regels zijn regelsquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij kan toch wel een document ondertekenen waarin hij zelf de verantwoordelijkheid neemt? Als hij door wat dan ook zijn oren verminkt omdat hij zijn oorbellen niet uit wil doen; eigen schuld, dikke bult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |