Je snapt niet dat een dergelijk wapen alleen maar duidelijk maakt dat je als leger totaal niets voorstelt als je niet eens in staat bent om Oekraine conventioneel te verslaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om je militaire ballen te laten zien na de afgang van het leger, er liggen nogal wat wolven in het bos te wachten om het over te nemen namelijk, plus je laat meteen duidelijk zien dat de NAVO leden die zich met jouw oorlog aan het bemoeien zijn toch liever geen zelfmoord plegen maar dat lijkt me sowieso overduidelijk.
Waarom heb je dat het liefst?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om je militaire ballen te laten zien na de afgang van het leger, er liggen nogal wat wolven in het bos te wachten om het over te nemen namelijk, plus je laat meteen duidelijk zien dat de NAVO leden die zich met jouw oorlog aan het bemoeien zijn toch liever geen zelfmoord plegen maar dat lijkt me sowieso overduidelijk.
Heb ik helemaal niet het liefst, stoppen met deze onzin, ik probeer alleen in het hoofd van Poetin te kruipen.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik helemaal niet het liefst, stoppen met deze onzin, ik probeer alleen in het hoofd van Poetin te kruipen.
Begrijp je verkeerd neem ik aanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liefst op een concentratie van Oekraïnse militairen in Westers wapentuig.
Overdrachtelijk gesproken.quote:
nou nee, ik las dus dat je het liefst zoet dat russen de oekraïners en de westerse wapens even aanpakt, om "duidelijk zien dat de NAVO leden die zich met jouw oorlog aan het bemoeien zijn toch liever geen zelfmoord plegen" .quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overdrachtelijk gesproken.
Ik bedoel niet mezelf maar Poetin maar dat leek me evident.
Als ze dat echt doen op die dag en Rusland stuurt dan geen nuke, dan zal het hopelijk ook niet meer gebeuren.quote:
Tijd voor kernenergiequote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:59 schreef UitStraling het volgende:
Volgende winter zal laten zien wat we waard zijn, als de energierekening van 900 euro per maand op de deurmat valt, kan dat zelf makkelijk betalen maar genoeg middelmaat in Nederland die het zwaar gaan krijgen, eens kijken of er dan nog veel Slava Ukraini geroepen gaat worden.
Hou op hoor. Niks mis met kernenergiequote:Op vrijdag 6 mei 2022 01:02 schreef quirina het volgende:
We kunnen ook wat meer windmolens plaatsen.
Hey ja, verkassen naar Lelystad.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 01:08 schreef UitStraling het volgende:
Deportatie van alle Groningers oostelijk en noordelijk van de stad Groningen en onszelf rijk en warm pompen maar.
Denk het nietquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:59 schreef UitStraling het volgende:
Volgende winter zal laten zien wat we waard zijn, als de energierekening van 900 euro per maand op de deurmat valt, kan dat zelf makkelijk betalen maar genoeg middelmaat in Nederland die het zwaar gaan krijgen, eens kijken of er dan nog veel Slava Ukraini geroepen gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |