Neequote:Op donderdag 5 mei 2022 14:39 schreef Dries4Ever het volgende:
vinden jullie het normaal / gepast/ acceptabel als een trainer het verplicht stelt om naakt te douchen na voetbal?
geen idee, ik ben normaal gesproken niet in de kleedkamer als ze douchenquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:47 schreef Tyr80 het volgende:
Hoe doe je dat naderhand? Droge broek over je natte onderbroek heen?
Maar straks wel.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:51 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
geen idee, ik ben normaal gesproken niet in de kleedkamer als ze douchen
Waarom? Het is niet aan een begeleider zoiets te bepalen. Zoiets ga je dan ook niet vragen aan ouders, dat zorgt alleen maar voor scheve gezichtenquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:28 schreef Captain_Ghost het volgende:
Misschien is handiger eerst even met ouders van jongeren bespreken en kijken hoe zij hiervan denken.
Ja, maar het is toch best raar. Ik ben ook gewoon opgegroeid om naakt te douchen...quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Het is niet aan een begeleider zoiets te bepalen. Zoiets ga je dan ook niet vragen aan ouders, dat zorgt alleen maar voor scheve gezichten
Ja? Dat is toch geen zinnig argument?quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:32 schreef ThomasDB__ het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch best raar. Ik ben ook gewoon opgegroeid om naakt te douchen...
Tijden veranderen. Misschien hebben we over 50 jaar een lichaam-bedekkend pak aan onder de douchequote:
Ik ik ik ik ikquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:39 schreef Dries4Ever het volgende:
Nu ben ik dit niet zo gewend en vind ik het ook eigenlijk niet acceptabel.... Daarnaast ben ik van mening dat het een slechte zaak voor het teamgevoel is als je kennelijk moet schamen voor teamgenoten....
Echt absurdistisch. Je leert als kind dat je je grenzen moet aangeven maar je moet wel luisteren naar volwassenen die zeggen dat je nu naakt met anderen moet douchen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:44 schreef timmmmm het volgende:
Nee joh, hartstikke gepast voor een volwassen vent om kinderen te dwingen naakt te douchen. Want dat is zo lekker gezellig
Hoeft niet. Gerechtvaardigd belang kan hier prima uitkomst bieden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:11 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
Naakt douchen kan niet, dat is als er daarna feitjes over jouw naaktheid worden verwerkt in strijd met de AVG waar de voetbalclub onder valt. Wat al snel zo is als iemand noteert dat jij niet wil douchen of juist wel, helemaal als dat gevolgen heeft als schorsing.
Succes met beargumenteren waarom je piemel laten zien en die van anderen moeten bekijken terwijl je thuis kan douchen dat isquote:Op donderdag 5 mei 2022 17:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Gerechtvaardigd belang kan hier prima uitkomst bieden.
Maar dat is de verwerking niet. Dat is die lijst. En het argument is vervolgens dat de vereniging middelen moet hebben om haar interne regels te handhaven.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:16 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
[..]
Succes met beargumenteren waarom je piemel laten zien en die van anderen moeten bekijken terwijl je thuis kan douchen dat is
Snap ik ook niet. Waar moeten interseksen en transgenders douchen als het verplicht is? En wat gebeurt er als je niet doucht?quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Snap dat gescheiden douchen van m/v ook nooit, het moet toch genderneutraal tegenwoordig?
Waarom dan niet allemaal gezamenlijk.
Omg op deze school mag je voor straf niet gymmen HAHA WAT ERRUG https://www.ouders.nl/for(...)n-klacht-over-schoolquote:Op donderdag 5 mei 2022 17:36 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Waar moeten interseksen en transgenders douchen als het verplicht is? En wat gebeurt er als je niet doucht?
Stink je.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:36 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
En wat gebeurt er als je niet doucht?
Destijds douchte ik ook niet op de club omdat ik daarna toch weer op de fiets naar het woonpaleis moest en dan daar zwetend aankwam. Maar wat ik ervan hoorde wilde niet iedereen uit het team douchen want het scheen dat een groepje naakt onder de douche stond en dat drie van die gasten het leuk vonden om dan over het (derde) been of voet van een ander te plassen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:50 schreef Fok-it het volgende:
Dat vind ik wel raar ja. Heeft verder ook niks met Islamitische jongens te maken wat weleens beweerd wordt maar meer gewoon een generatiekloof met vroeger. Volgens mij wordt er op veel sportscholen door sommige mensen ook gewoon met een boxer aan gedoucht. Of helemaal niet. Douche je toch gewoon thuis? Snap dat probleem niet zo
Is het zoveel moeite om douchecabines aan te schaffen waar je in je eentje kunt douchen?quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:39 schreef Dries4Ever het volgende:
Ik ben al jaren voetbaltrainer bij de jeugd en kom dit seizoen tot de ontdekking dat mijn team na afloop van trainingen en wedstrijden met een onderbroek aan douchet. Nu ben ik dit niet zo gewend en vind ik het ook eigenlijk niet acceptabel. Het is namelijk niet hygiėnisch om met een onderbroek aan te douchen. Daarnaast ben ik van mening dat het een slechte zaak voor het teamgevoel is als je kennelijk moet schamen voor teamgenoten.
Mijn vraag aan jullie is: vinden jullie het normaal / gepast/ acceptabel als een trainer het verplicht stelt om naakt te douchen na voetbal? voor de duidelijkheid: het gaat over de leeftijd C-junioren en B-junioren en ik weet dat een groot deel van de groep normaal gesproken wel altijd naakt douchte, maar nu niet meer...
Precies! Gymles op school draait toch ook om gymmen en niet op hoe de kinderen na afloop wel of niet douchenquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:00 schreef Duiveltja het volgende:
Iedereen moet dat voor zichzelf bepalen jij hebt er geen flikker over te vertellen.
Dat jij dat raar vindt is raar. Jij moet je bezighouden met het trainen van die gasten, niet hoe ze douchen. Zou als ouder het toch raar vinden als jij het blijkbaar nodig vindt om te controleren in de douches of ze wel naakt douchen.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:46 schreef Tyr80 het volgende:
Met een natte onderbroek zitten de rest van de tijd…snap het echt niet.
Dan ziet iedereen je pielemuis toch alsnog!! Wtf is het probleem dan?quote:
Jij hebt je zeker nooit omgekleed op het strand? Zo doet mijn teamgenoot het in ieder geval.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:14 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Dan ziet iedereen je pielemuis toch alsnog!! Wtf is het probleem dan?
Ah zo…ja nee ok, dat dekt het wel idd. Dank voor het uitleggen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Jij hebt je zeker nooit omgekleed op het strand? Zo doet mijn teamgenoot het in ieder geval.
wie gaat dat betalen?quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Is het zoveel moeite om douchecabines aan te schaffen waar je in je eentje kunt douchen?
Gelukkig kan de voetbalclub wel kindertjes langs de deuren laten gaan met De Grote Clubactie om een nieuw clubhuis te bouwen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |