Oh, dat zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sta je juist deze maand op 1, omdat wij allemaal in andere topics zitten wegens ESF en jij hier
Ah en ik post tijdens de liveshows meestal helemaal niet, dus dat kan ook nog eea beïnvloeden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:08 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel ik tijdens de liveshows wel weer hier zal gaan meeposten en anderen waarschijnlijk ook.
Er komen weer losse livetopics voor het dagjesvolkquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:08 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel ik tijdens de liveshows wel weer hier zal gaan meeposten en anderen waarschijnlijk ook.
Ja, die moeten we hier niet willen hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Er komen weer losse livetopics voor het dagjesvolk
Over een week is het de dag voor de finalequote:
Nou wat denk je van Youtube.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik ergens alle deelnemende liedjes luisteren?
Vast wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik ergens alle deelnemende liedjes luisteren?
Ik heb geen Spotify, maar Youtube dan maar....quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou wat denk je van Youtube.Of Spotify als je geen clips wil.
https://www.youtube.com/p(...)6eg0zgzvRercwqRP6mIIquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen Spotify, maar Youtube dan maar....
Gevonden op joetoep.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Edit: oh nee was verkeerd
Playlist met alle nummers, had je zelf ook wel gekund though
Welke is dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gevonden op joetoep.
Eerste nummer is al een
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Ik heb geen klachten dus ook maar niet getest, man was immers ook pas ruim in de klachten positief. Zie ook niemand. Als ik echt andere mensen ga zien dan doe ik wel even een testje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:30 schreef Arizona het volgende:
[..]Precies mijn idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Nou, ik weet zeker dat deze ook kut blijft.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Welke is dat?
Nu is het mijn ervaring dat je na één keer luisteren meestal nog niet zoveel erover kan zeggen. Tenzij Letland. Letland is kut en blijft kut.
Nou welke dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, ik weet zeker dat deze ook kut blijft.
Als het de bovenstaande link is is de eerste Oekraïne. Als je hoopt dat die laag gaan eindigen moet je je misschien vast gaan voorbereiden op een teleurstellende avond.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, ik weet zeker dat deze ook kut blijft.
Ik mag hopen dat het niet gaat winnen vanwege de oorlog hoor, want dan slaat het nergens op.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het de bovenstaande link is is de eerste Oekraïne. Als je hoopt dat die laag gaan eindigen moet je je misschien vast gaan voorbereiden op een teleurstellende avond.
Letlandquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Welke is dat?
Nu is het mijn ervaring dat je na één keer luisteren meestal nog niet zoveel erover kan zeggen. Tenzij Letland. Letland is kut en blijft kut.
Ik zag de rehearsal beelden, en het scheelt voor mij al enorm als die andere gast in beeld is en zingt en niet die irritante groene ADHD'er. Ik trek hem niet.quote:
Als je er nou de artiest, titel of het land bij zet is het voor de rest makkelijker te volgenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het niet gaat winnen vanwege de oorlog hoor, want dan slaat het nergens op.
Tweede liedje is wel lekker.
Was volgens mij al vrij snel nadat ze gekozen waren al een van de kanshebbers, als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het niet gaat winnen vanwege de oorlog hoor, want dan slaat het nergens op.
Tweede liedje is wel lekker.
Dat is het ook wel een beetje, maar ik vind zulke acts ook bij het ESF horenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zag de rehearsal beelden, en het scheelt voor mij al enorm als die andere gast in beeld is en zingt en niet die irritante groene ADHD'er. Ik trek hem niet.
Maar ik vind de tekst ook gewoon flauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |