quote:
Gizmo kan ook.Beide is prima.quote:Op donderdag 5 mei 2022 00:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Geinige clip en nummer![]()
Ik denk trouwens morgen misschien outsiders bij steve. Een hardstyle dj die uit dezelfde omgeving komt. Maar kan ook goed iemand anders zijn
Je bent niet goedquote:
quote:
Heb je hem weer.quote:
Ja.quote:
Touchquote:
Jij?quote:
quote:
quote:
Dit nummer draaiden we op de uitvaart van mijn vader.quote:
Ja, chufiquote:Op donderdag 5 mei 2022 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit nummer draaiden we op de uitvaart van mijn vader.
Hoe is dat om terug te luisteren? Ik vind het nog steeds lastig.quote:
Echt? Waarom?quote:Op donderdag 5 mei 2022 01:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe is dat om terug te luisteren? Ik vind het nog steeds lastig.
En toch doe ik het.
Geen problemen mee... Ik kende het niet echt .. Nu welquote:Op donderdag 5 mei 2022 01:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe is dat om terug te luisteren? Ik vind het nog steeds lastig.
En toch doe ik het.
Ik mis hem.quote:
Ok, ik snap daar niks van, mijn vader is al zolang uit beeld.quote:
Dat was bij mij ook een tijdje,en dat hebben we niet kunnen inhalen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 01:43 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ok, ik snap daar niks van, mijn vader is al zolang uit beeld.
En nu? Ik kan hem niet luchten of zien, maar zo ben ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2022 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook een tijdje,en dat hebben we niet kunnen inhalen.
En nu wat?quote:Op donderdag 5 mei 2022 02:01 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
En nu? Ik kan hem niet luchten of zien, maar zo ben ik niet
Dat vraag ik.quote:
Ik ook niet, maar via SM krijg je die shit wel mee. By Proxyquote:
Dat ben ik niet hoor,want dan had ik wel gewonnen.quote:
Leuke ouders welquote:
Ferrous maatje.quote:
Jij zit ook in de nightshift.quote:
Je vraagt wel veel MK.quote:
Hij snapt het niet denk ik. Hij is nw dus moet wel koffie halen voor ons als beginneling, en een liedje zingenquote:
Ok, en nu?quote:
quote:
quote:
quote:
En je Pa wonquote:Op donderdag 5 mei 2022 02:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ben ik niet hoor,want dan had ik wel gewonnen.![]()
Dit was een race om 1000 gulden.
Zo rolt datquote:Op donderdag 5 mei 2022 02:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zou je doen toch vroeg ik mokkehandtas en niet jokkehandtas
Best een leuk verhaal,ze hadden een weddenschap en hij was zo slim om de race richting de manege te doen.Dan loopt een paard net iets sneller.Dat was zijn truukje.Na de race een mooi feestje,mij werd een baan aangeboden en we zijn heerlijk uit eten geweest.quote:
Mooie verhalen Fruitquote:Op donderdag 5 mei 2022 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best een leuk verhaal,ze hadden een weddenschap en hij was zo slim om de race richting de manege te doen.Dan loopt een paard net iets sneller.Dat was zijn truukje.Na de race een mooi feestje,mij werd een baan aangeboden en we zijn heerlijk uit eten geweest.
quote:
Ja de mijne hangt ook op heuphoogte...quote:Op donderdag 5 mei 2022 02:22 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik zo een heuptasje, makkelijk als je naar 't stadion gaat. Rum erin
Ben je een hoolie?quote:Op donderdag 5 mei 2022 02:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
[..]
Alleen naar voetbal draag ik hem. Kan ook een fakkel in
Geen spannende verhalen dusquote:
Hooliganquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand met zon hoodie op zn kop die jankt ?
Ach ja, can't have it allquote:
Hahaquote:Op donderdag 5 mei 2022 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand met zon hoodie op zn kop die jankt ?
Lol, ik weet zelf wel wat ik bedoelquote:
Zal vast welquote:Op donderdag 5 mei 2022 02:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee, maar wel gezellig hoor in zo een vak
Ik plaag graag somsquote:Op donderdag 5 mei 2022 02:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, ik weet zelf wel wat ik bedoel
quote:Op donderdag 5 mei 2022 02:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee, maar wel gezellig hoor in zo een vak
Is ook best makkelijk om mij te plagenquote:
Meisjes plagen is.........quote:Op donderdag 5 mei 2022 02:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is ook best makkelijk om mij te plagen
Hahahaquote:
Mag er altijd om vragen hoorquote:
Die pakken we zelf wel, maar bedanktquote:
Echt welquote:Op donderdag 5 mei 2022 02:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die pakken we zelf wel, maar bedankt
Lekker slipe.quote:
quote:
stijf van de coke denkquote:
on you ..quote:Op donderdag 5 mei 2022 03:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
stijf van de coke denknog ff mijn hond uitgelaten.
![]()
![]()
Was wel een mooi menneke.quote:
Nog een aapquote:
Ik weet nog niet of ik ga ,eerst maar eens kijken wie er optreden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:27 schreef pullup het volgende:
Van morgen nog een coach sessie en dan ga ik het westerpark in voor het bevrijdingsfestival
Ik had de stream van DJMO,indrukwekkend.quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:31 schreef pullup het volgende:
Was gisteren even op de Damwas goed om bij te zijn
Niet gewoon op NPO1 gekeken ?quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had de stream van DJMO,indrukwekkend.
MO is mijn grote kleine vriendin.quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet gewoon op NPO1 gekeken ?
Een echte Fokkert
Heer aloa.quote:
Schotse vriend.quote:
Goedemorgen vriendquote:
Dead Can Dancequote:Op donderdag 5 mei 2022 07:02 schreef pullup het volgende:
Het is de combinatie van deze magische song, de comments en de video![]()
Jobiiiii heb je gister ook naar de hoofden gekeken?quote:
Nee dit jaar nietquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jobiiiii heb je gister ook naar de hoofden gekeken?
wutquote:
De hoofden?quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jobiiiii heb je gister ook naar de hoofden gekeken?
we kijken (en luisteren) naar de mensen die mogen kijken naar de streams van de repetities van ESF.quote:
Dit jaar niet zo gevolgd sowieso, en had er niet zo'n zin inquote:
Ik ben helemaal in shockquote:Op donderdag 5 mei 2022 09:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit jaar niet zo gevolgd sowieso, en had er niet zo'n zin in![]()
Heel unlike me, I know
En dat noemen we de hoofden omdat je dan een hele dag eigenlijk gewoon tegen een hoofd aankijkt dat dingen aan ons beschrijft van wat er op het podium gebeurtquote:Op donderdag 5 mei 2022 09:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
we kijken (en luisteren) naar de mensen die mogen kijken naar de streams van de repetities van ESF.
Ja mijn sig klopt niet echt meerquote:
Maar je hoort de stream niet?quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
we kijken (en luisteren) naar de mensen die mogen kijken naar de streams van de repetities van ESF.
heel vaag in de achtergrondquote:
Wat Prisha zegt, je hoort het een beetje. Al zijn er ook wel eens jaren geweest dat het geluid uit moest als een land ging optreden, omdat we het geluid echt niet mochten horen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Albino’s zijn lastig te herkennen… Ik denk een Graptemys sp.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:30 schreef marcb1974 het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
En verder:
[ afbeelding ]
K zal er maar een spoiler omheen zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou een waterfiets ook tellen?Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:30 schreef marcb1974 het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
En verder:
[ afbeelding ]
K zal er maar een spoiler omheen zettenLeuk spinnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Die hele serie was al langs geweestquote:
Ik hou van pingunsquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Die hele serie was al langs geweest
Conclusie: Panda's zijn dom
Kijk dit even, leer je echt nieuwe dingen vanquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk dit even, leer je echt nieuwe dingen van
Enige beestenquote:
quote:
Mee eensquote:
quote:
Gaafquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet dat fryslan achterloopt, maar .............
https://www.hln.be/buiten(...)ijdmachine~a316f3fd/
Bijzonder dat zoiets nu nog ontdekt wordtquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet dat fryslan achterloopt, maar .............
https://www.hln.be/buiten(...)ijdmachine~a316f3fd/
Poppenkastquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat Prisha zegt, je hoort het een beetje. Al zijn er ook wel eens jaren geweest dat het geluid uit moest als een land ging optreden, omdat we het geluid echt niet mochten horen.
Helemaal in het begin van de hoofdenstreams moesten de streams nog helemaal moeilijk worden opgezocht en was er sowieso geen geluid bij en konden we alleen afgaan op de gezichtsuitdrukkingenMaar sinds een aantal jaar is het wat groter geworden met de fanblogs die meedoen en mag er wat meer.
Deze week zijn de eerste repetities alquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:42 schreef engine het volgende:
[..]
Poppenkast
Ik dacht even dat Songfestival deze week was omdat ze er al zo vroeg heen ging.
Ja ik zag het. Sexy pakjequote:Op donderdag 5 mei 2022 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze week zijn de eerste repetities al
Ze melken het wel uit ook hequote:Op donderdag 5 mei 2022 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze week zijn de eerste repetities al
Volgend jaar ook kwartfinalesquote:
Gelukkig zitten er knoppen op de afstandsbediening om die meuk/bagger snel weg te halenquote:
ESF is alleen nog maar interessant om te kijken welke landen je diplomatiek/politiek gezien je nog een beetje credits geven, ongeacht de artistieke bagger die je ze aanbiedt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er knoppen op de afstandsbediening om die meuk/bagger snel weg te halen
Dan heb je aan alleen de puntenverdeling per land meer, hoef je die bagger niet te kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ESF is alleen nog maar interessant om te kijken welke landen je diplomatiek/politiek gezien je nog een beetje credits geven, ongeacht de artistieke bagger die je ze aanbiedt.
Doe ik ook sinds 2003-4quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je aan alleen de puntenverdeling per land meer, hoef je die bagger niet te kijken.
Interessant paringsritueel, de ander in het gezicht meppenquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
Altijd die schildpadden weer![]()
![]()
https://www.ad.nl/video/p(...)ad-in-gezicht-301672
Haha!quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Ze meppen niet hoor. Ze trillen met gestrekte voorpoten voor een vrouwtje.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Interessant paringsritueel, de ander in het gezicht meppen
Lekker petsenquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
quote:
Ik was blij dat die dikke er af lazerdequote:Op donderdag 5 mei 2022 16:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Lijkt wel die Expeditie Robinson opdracht waarbij je iemand van zo'n boomstam af moet zien te krijgen @:Prisha
Hier niet vanmiddag wel, was wel lekkerquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Wat een mooie dag weer vandaag. Volop zon hier nu.
Miss Lquote:
20 gradenquote:
Een keer mijn auto uitgeleend aan iemand, stap ik daarna de auto weer in....autostoel (ruggedeelte) zeiknatquote:
vooruit 22 danquote:
Jakkie bahquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Een keer mijn auto uitgeleend aan iemand, stap ik daarna de auto weer in....autostoel (ruggedeelte) zeiknat
Heerlijk weer idd, hangmat is sowieso wel relaxt om te hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
Wel lekker weer om de tuindeuren open te gooien en in de hangmat te liggen
Bij 40+ wordt het pas echt ergquote:
Ik heb nog nooit in zo'n ding gelegenquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
Wel lekker weer om de tuindeuren open te gooien en in de hangmat te liggen
Oehh kan niet wachten.quote:
Oh nee! Bah!quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Een keer mijn auto uitgeleend aan iemand, stap ik daarna de auto weer in....autostoel (ruggedeelte) zeiknat
Ja hoorquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja dat ding is heerlijkquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heerlijk weer idd, hangmat is sowieso wel relaxt om te hebben
Ik heb nog nooit mijn auto uitgeleend, wel gereden voor iemand die het vroeg. Beetje raar verhaal dus.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Die man is ook behoorlijk dik en met een graad of 30 (die dag) gaat het snel.
Ook wel eens eruit gekukeld ?quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat ding is heerlijkHeerlijk gevoel dat je lekker kan hangen
Probeer het eens uit zou ik zeggenquote:
Ik leen wel vaker mijn auto uit.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mijn auto uitgeleend, wel gereden voor iemand die het vroeg. Beetje raar verhaal dus.
Jaquote:
Okquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik leen wel vaker mijn auto uit.
Zo ben ik
Oh dat sowieso idd. zeker als hem op de tegels hebt staan..quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaHet is was voorzichtig instappen soms, anders rol je zo over
Nu heb ik wel zo'n ding wat aan een standaard vast zit en dan is de kans heel klein dat je op de grond kiepert. Dat lijkt me best wel eng namelijk; je kunt dan lelijk terecht komen
Ja precies. Ik heb hem eigenlijk altijd op het gras staan, toch iets veiliger voor als die pinnen het begeven. Al moet je dan wel heel zwaar zijn of gekke dingen doen mocht dat gaan gebeuren; dat frame is best stevig.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat sowieso idd. zeker als hem op de tegels hebt staan..
Yes Hup hup!1!!quote:
Hullo, ga je ook Feyenoord kijken?quote:
Snap ik, ik geef ze een helftquote:
Ja groot gelijkquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:03 schreef pullup het volgende:
OMG
Ze gaan er eerst heel lang over lullen![]()
Zap
Is ze weg?quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:24 schreef chufi het volgende:
Zo dan .. die Helene is wel erg veelzijdig. multi-tasken is haar niet vreemd.... En het voetbalgelul presenteren en HLF8 presenteren
quote:
Ik vind haar irritantquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:24 schreef chufi het volgende:
Zo dan .. die Helene is wel erg veelzijdig. multi-tasken is haar niet vreemd.... En het voetbalgelul presenteren en HLF8 presenteren
Nee hoor maar dat houd in dat ze nog aan het lullen zijnquote:
Daar keek ik al niet naarquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want denk dat die nog wel een tijdje op tv te zien zal zijn
Duurt nog 10 minquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:47 schreef pullup het volgende:
Man3 Duurt lang, nu geen zin meer in voetbal, ga er op uit
Belachelijk, gewoon een heel uur vollullenquote:
Beetje onnodig idd gewoon voetballenquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Belachelijk, gewoon een heel uur vollullen
Ja dat volg ik ook nooitquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Belachelijk, gewoon een heel uur vollullen
Er is vanavond toch geen voetballen op tvquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje onnodig idd gewoon voetballen
Nee niet echtquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is vanavond toch geen voetballen op tv
Dacht ik alquote:
Ik dacht van welquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is vanavond toch geen voetballen op tv
of 50 x grijsquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht ik al
Ga wel gewoon naar echte rampen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |