quote:
Gizmo kan ook.Beide is prima.quote:Op donderdag 5 mei 2022 00:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Geinige clip en nummer![]()
Ik denk trouwens morgen misschien outsiders bij steve. Een hardstyle dj die uit dezelfde omgeving komt. Maar kan ook goed iemand anders zijn
Je bent niet goedquote:
quote:
Heb je hem weer.quote:
Ja.quote:
Touchéquote:
Jij?quote:
quote:
quote:
Dit nummer draaiden we op de uitvaart van mijn vader.quote:
Ja, chufiquote:Op donderdag 5 mei 2022 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit nummer draaiden we op de uitvaart van mijn vader.
Hoe is dat om terug te luisteren? Ik vind het nog steeds lastig.quote:
Echt? Waarom?quote:Op donderdag 5 mei 2022 01:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe is dat om terug te luisteren? Ik vind het nog steeds lastig.
En toch doe ik het.
Geen problemen mee... Ik kende het niet echt .. Nu welquote:Op donderdag 5 mei 2022 01:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe is dat om terug te luisteren? Ik vind het nog steeds lastig.
En toch doe ik het.
Ik mis hem.quote:
Ok, ik snap daar niks van, mijn vader is al zolang uit beeld.quote:
Dat was bij mij ook een tijdje,en dat hebben we niet kunnen inhalen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 01:43 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ok, ik snap daar niks van, mijn vader is al zolang uit beeld.
En nu? Ik kan hem niet luchten of zien, maar zo ben ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2022 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook een tijdje,en dat hebben we niet kunnen inhalen.
En nu wat?quote:Op donderdag 5 mei 2022 02:01 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
En nu? Ik kan hem niet luchten of zien, maar zo ben ik niet
Dat vraag ik.quote:
Ik ook niet, maar via SM krijg je die shit wel mee. By Proxyquote:
Dat ben ik niet hoor,want dan had ik wel gewonnen.quote:
Leuke ouders welquote:
Ferrous maatje.quote:
Jij zit ook in de nightshift.quote:
Je vraagt wel veel MK.quote:
Hij snapt het niet denk ik. Hij is nw dus moet wel koffie halen voor ons als beginneling, en een liedje zingenquote:
Ok, en nu?quote:
quote:
quote:
quote:
En je Pa wonquote:Op donderdag 5 mei 2022 02:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ben ik niet hoor,want dan had ik wel gewonnen.![]()
Dit was een race om 1000 gulden.
Zo rolt datquote:Op donderdag 5 mei 2022 02:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zou je doen toch vroeg ik mokkehandtas en niet jokkehandtas
Best een leuk verhaal,ze hadden een weddenschap en hij was zo slim om de race richting de manege te doen.Dan loopt een paard net iets sneller.Dat was zijn truukje.Na de race een mooi feestje,mij werd een baan aangeboden en we zijn heerlijk uit eten geweest.quote:
Mooie verhalen Fruitquote:Op donderdag 5 mei 2022 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best een leuk verhaal,ze hadden een weddenschap en hij was zo slim om de race richting de manege te doen.Dan loopt een paard net iets sneller.Dat was zijn truukje.Na de race een mooi feestje,mij werd een baan aangeboden en we zijn heerlijk uit eten geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |