Haha maar wel lekker tochquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Hierdoor haalde ik vandaag 12 donuts voor een tientje in Overvecht.
En nu ben ik misselijk.
Volgens mij 2-2,50 per stuk ... absurd ...quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die krengen normaal dan
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Hierdoor haalde ik vandaag 12 donuts voor een tientje in Overvecht.
En nu ben ik misselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:23 schreef Vanyel het volgende:
Nee man. Ze beginnen bij 2,50. Onze duurste was 3,50. Ik heb natuurlijk even onderzoek verricht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vethoudende cacaoglazuur is het echter meestal.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Niet alle donuts though, maar die met een chocolade topping zijn vaak delicious.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik at 3.5.
Als brunch. Dus ik kom best ok weg.
Op de misselijkheid na.
Ook wel een prima bakkertje idd. Omgeving oostzaan toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:48 schreef Felixa het volgende:
Gisteren bij de Lekkere Dingen Bakker:
-1 halfje wit
-1 halfje bruin
-1 halfje tijger bruin
-3 croissants
-2 gevulde koeken
-1 koffiebroodje
-1 chocolate chip cookie
-2 frikandelbroodjes
-1 Surinaams pasteitje
-1 ham/kaas croissant
Niet slecht voor EUR 4,99!
Holy shit.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:23 schreef Vanyel het volgende:
Nee man. Ze beginnen bij 2,50. Onze duurste was 3,50. Ik heb natuurlijk even onderzoek verricht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eet je nooit meer ...quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik at 3.5.
Als brunch. Dus ik kom best ok weg.
Op de misselijkheid na.
Dit was het filiaal in de Amsterdamse Poort.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook wel een prima bakkertje idd. Omgeving oostzaan toch?
Eetbaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:13 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
En duur joh, zou dat er nooit aan uitgeven geloof ik. Maar ze waren lekker dus?
Nog niet geprobeerd. Geen fan van groen zoet.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Holy shit.
Niet slecht. Heb 1x, maar dan ook echt 1x een lunch gedaan met donuts. Gewoon omdat het kon. Na 3 was het klaar.. en misselijk idd naderhand.
1tje ben ik wel benieuwd naar. Bovenste foto rechtsmidden. Pistache?
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eetbaar.
Het was voor zoon die na vandaag geen vakantiedagen meer met mij alleen ging doorbrengen en die wel donuts het mooist op aard vond.
Dacht ie. Na anderhalf vond hij al dat het echt niet meer te doen was, zo zoet.
Maja, ik moest toch eten he.
True.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:55 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Klinkt als mijn kind
Gelukkig ook maar, dat het lijf beter weet dan de ogen wat lekker is
Uitdelen. Invriezen?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
True.
Maar nu heb ik hier wel nog 6 donuts liggen.
Ja, 3,5+1,5 is maar 5, maar inmiddels is de dochter er ook en die wilde er best een meegenieten.
De zak mandarijnen had 1 rotte en de zak sla zat onderin dus die was open en geplet. Maar goed tm zondag dus dat zie ik dan wel. Ik ben eens gaan tellen op hun site, broodbox is ter waarde van 19 euro, en de magicbox bijna 40 euro (alleen al de blauwe bessen hadden bijna de prijs van de hele box). Schrok me een hoedje wat roomboter kost, dat had ik al een tijd niet meer gekocht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Whoa, ik haalde laatst een box bij flink en daar was bijna alles nog een jaar houdbaar. Spul als havermout en autodrop. Niet per se wat ik had verwacht (of gewenst).
Was een hele tijd ¤2,00. Nu verhoogd naar ¤2,50. Zware tijden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De zak mandarijnen had 1 rotte en de zak sla zat onderin dus die was open en geplet. Maar goed tm zondag dus dat zie ik dan wel. Ik ben eens gaan tellen op hun site, broodbox is ter waarde van 19 euro, en de magicbox bijna 40 euro (alleen al de blauwe bessen hadden bijna de prijs van de hele box). Schrok me een hoedje wat roomboter kost, dat had ik al een tijd niet meer gekocht.
Roomboter, eieren, kaas, dat soort dingen zijn echt enorm duur geworden jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De zak mandarijnen had 1 rotte en de zak sla zat onderin dus die was open en geplet. Maar goed tm zondag dus dat zie ik dan wel. Ik ben eens gaan tellen op hun site, broodbox is ter waarde van 19 euro, en de magicbox bijna 40 euro (alleen al de blauwe bessen hadden bijna de prijs van de hele box). Schrok me een hoedje wat roomboter kost, dat had ik al een tijd niet meer gekocht.
Deze is 3,79quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:08 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Was een hele tijd ¤2,00. Nu verhoogd naar ¤2,50. Zware tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |