Daar is wel wat discipline en beheersing voor nodig heb ik gemerkt. Ik kan mij voorlopig beheersen tot 1 LIDL pakket in 2 weken, en dan moet ik nog mijn best doen om dingen een keer op te krijgen. But I'm tryingquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:36 schreef H_T het volgende:
Weer een stevig pakket bij de Dekamarkt. Ik heb alles opgeborgen dus ik zal vast iets vergeten, maar de beloofde waarde werd alleen op het vlees al gehaald
-pakje roggebrood
-vier bananen
-een losse Snelle Jelle
-zakje soepgroente
-zakje gemengde sla
-pak runderbraadworsten
-pakje biologisch rundergehakt
-twee gehaktschnitzels
-pakje falafelrondjes
-twee kaasschnitzels
-Turkse knoflookworst ()
-doosje kastanjechampignons
-een buffelmozzarella
-kant en klaar tagliatelle met funghi
-Johma zalmsalade
-grote zak krieltjes
-klein rundvleesslaatje
-vier Activiayoghurtjes met pruimensmaak
Het meeste is houdbaar tot morgen volgens de datum, maar invriezen moet geen probleem zijn. En nu moet ik er voorlopig maar even niet langs gaan, want ik weet niet of nog zo'n lading erbij past in de vriezer
Dat had ik ook bij de Lidl. Volgens mij doen ze dat expres en halen ze verrotte producten eruit en vervangen ze het door een verser product.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
En mijn eerste verspakket! Enige wat daar mis mee lijkt is dat de verpakking gescheurd was.
Ik heb vaker gehad dat de folie bij de maaltijdsalade wat bol was gaan staan, ook bij salades die gewoon voor de volle prijs waren gekocht en voor de datum. Daar heb ik nog nooit enig nadeel van ondervondenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 00:11 schreef Zana het volgende:
Er zat ook een kipmaaltijdsalade bij die echt helemaal bol stond. Ik was eigenlijk al op de weg naar buiten, maar ben toch terug gegaan. De cassiere deed eerst alsof haar neus bloedde, maar heeft toch iemand gebeld die een nieuwe bracht, nadat de klant na mij zei ze zou dit ook niet meer eten. Achteraf heb ik nog opgezocht hoe het nu zit met bol staande verpakkingen, maar ben niet echt wijzer geworden. Het kan een teken zijn dat het product bedorven is, maar het hoeft niet altijd zo te zijn. Bij kip ben ik wel wat voorzichtiger...
Zo gaat dat hč. Eerst is het leuk en nieuw en dan wordt de afweging gemaakt hoeveel het nu echt oplevert en wordt er op de arbeidstijd verkort.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 00:11 schreef Zana het volgende:
Ook de Lidl pakketten bij ons vind ik minder geworden, minder of eenvoudigere producten en soms echt met veel slechte plekken, in plaats van opengescheurde verpakkingen.
De 5 Hema's die in Rotterdam meedoen ken ik inmiddels wel uit mijn hoofd en alle 5 leveren ze compleet verschillende pakketten op. De Hema bij het Centraal Station heeft altijd broodjes, hotdogs en soepen. Bij de Oudedijk zijn het altijd voorverpakte zakjes en doosjes. De Hema bij Beurs heeft allerlei losse ingrediënten zoals kaas, vleeswaren, appels, steaks en groenten. En de Hema tenslotte in de Lusthofstraat heeft alleen maar taarten, tompoucen en vlaaien.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:04 schreef stavromulabeta het volgende:
Had wat broodjes en beleg nodig, dus ik dacht ik neem maar weer een Hema-box, daar zat tot nu toe altijd brood en beleg in. Nu zit ik dus met een lading hotdogs, tompoezen en nog wat obesitas-spul. Verkeerd gegokt en nogal karig met de voorgaande keren. Het kan ook wel eens mis gaan.
Bolstaande verpakkingen liever niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 10:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vaker gehad dat de folie bij de maaltijdsalade wat bol was gaan staan, ook bij salades die gewoon voor de volle prijs waren gekocht en voor de datum. Daar heb ik nog nooit enig nadeel van ondervondenMet gegaarde kip (zoals in de salade) hoor je ook minder snel een probleem te krijgen dan met rauwe kip
quote:Op maandag 15 augustus 2022 05:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lekker vroeg wakker door een kind wat nog weigert te slapenDus! Even kijken wat er nog op de app te zien is.
Pakketje bij de Hoogvliet besteld voor vanvond en ik twijfel nog over de ochtend box van Dunkin' Donuts. Om 10 uur ophalen, dus ik neem aan dat het nog van gisteren is. Geen idee of het dan nog een beetje te nassen is.
Als je de Dunkin in Utrecht Overvecht hebt dan is het niet van gister, maar dat is de fabriek van alle donuts! Het zijn de donuts die 's nachts gebakken zijn maar niet uitgeleverd worden. Zijn dus veel verser dan ophalen in een vestiging! Ik heb dat nu een aantal keer daar gedaan en is echt een aanrader!quote:Op maandag 15 augustus 2022 05:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lekker vroeg wakker door een kind wat nog weigert te slapenDus! Even kijken wat er nog op de app te zien is.
Pakketje bij de Hoogvliet besteld voor vanvond en ik twijfel nog over de ochtend box van Dunkin' Donuts. Om 10 uur ophalen, dus ik neem aan dat het nog van gisteren is. Geen idee of het dan nog een beetje te nassen is.
Ze woont in Rotterdamquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:23 schreef MeisPluis het volgende:
[..]
[..]
Als je de Dunkin in Utrecht Overvecht hebt dan is het niet van gister, maar dat is de fabriek van alle donuts! Het zijn de donuts die 's nachts gebakken zijn maar niet uitgeleverd worden. Zijn dus veel verser dan ophalen in een vestiging! Ik heb dat nu een aantal keer daar gedaan en is echt een aanrader!
quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:23 schreef MeisPluis het volgende:
[..]
[..]
Als je de Dunkin in Utrecht Overvecht hebt dan is het niet van gister, maar dat is de fabriek van alle donuts! Het zijn de donuts die 's nachts gebakken zijn maar niet uitgeleverd worden. Zijn dus veel verser dan ophalen in een vestiging! Ik heb dat nu een aantal keer daar gedaan en is echt een aanrader!
En 1,5 kg zwaarder?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Hierdoor haalde ik vandaag 12 donuts voor een tientje in Overvecht.
En nu ben ik misselijk.
Hoe duur zijn die krengen normaal danquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Hierdoor haalde ik vandaag 12 donuts voor een tientje in Overvecht.
En nu ben ik misselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |