Zuivere overtreding toch ?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:01 schreef GGMM het volgende:
Mwa had niet gegeven hoeven worden van mij
Maar dit wordt ook niet teruggedraaid
daar sta je dan ook met zo'n Fernandinho in je ploeg omdat je die nog wat speelminuten wilde gunnen ...quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
VBL wenst City veel succes met tien verdedigers op het veld.
Ik had trouwens vanmiddag 2-1 Real voorspeld toch? Of 2-0. Iig winst.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:03 schreef Coco het volgende:
@:zipportal @:el-stinho @:oriente en ik genieten hier erg van.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Bij de uitdoelpuntenregel was Real doorgegaan bij 2-1 Maarten.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik had trouwens vanmiddag 2-1 Real voorspeld toch? Of 2-0. Iig winst.
quote:
En hij probeert zich er nog uit te redden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Bij de uitdoelpuntenregel was Real doorgegaan bij 2-1 Maarten.
En dat Foden erbij betrokken is. Hoe maakt niet uitquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik wil wel nog graag een donkerrode kaart.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Moet jij wetenquote:
Dat is wel komisch ja. Geef gewoon toe dat je mis zat.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En hij probeert zich er nog uit te redden.
Mentaal hèquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel komisch ja. Geef gewoon toe dat je mis zat.
Dat is onmogelijk als je een totale LUL bent.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel komisch ja. Geef gewoon toe dat je mis zat.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
Camavinga, wat een smikkelbeer wat een invalbeurt.
Waarom wordt er op twitter gedaan alsof één of ander meisje dé ontdekker van Karim Benzema is?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
Camavinga, wat een smikkelbeer wat een invalbeurt.
Grealish gaat ook altijd op visvakantie in Pattaya?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die Grealish ziet er echt zo gay uit.
Doet me denken aan mijn goede vriend @:kingroland .
Mikky heeft Frenkie ontdekt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom wordt er op twitter gedaan alsof één of ander meisje dé ontdekker van Karim Benzema is?
huh watquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom wordt er op twitter gedaan alsof één of ander meisje dé ontdekker van Karim Benzema is?
wie bedoel jequote:Op woensdag 4 mei 2022 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
volg je al die hard gras mensjes niet?
Doe je hem de groeten even van mij?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik wens user @:mexicanobakker veel succes als hij morgenochtend om 5 uur naast zijn betonmixer staat.
Oh, daar had ik in mijn voorspelling geen rekening mee gehouden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voorspelling gaat om stand na 90 minuten ouwe reus.
Geen idee. Weet alleen dat Fev, Henk Spaan en ik al twee jaar Benzema-spam doen.quote:
Nu maak ik mij ook zorgen. Hou je ons op de hoogte?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meadow is al bijna twee dagen weg ik begin me een beetje zorgen te maken.
Dat geloof heeft die nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:10 schreef NLGooner het volgende:
Is Pep nou gestraft voor van z'n Cruyff geloof af te stappen?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Achquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ga ik doen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu maak ik mij ook zorgen. Hou je ons op de hoogte?
Ja gvd nu maak ik mij ook zorgen!quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja staat er al, ook een raampje opengezet. Het is niet ongebruikelijk dat hij de nacht wegblijft maar dit duurt wel erg lang.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach
Sterkte maat. Zet iets van voer voor je achter/voor-deur
De kat van m'n vader en stiefmoeder is na 6 dagen teruggevonden bij iemand op zolder, dus er blijft hoop.
En begin met ophangen van flyers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |