Ik sluit het niet uit, want het is wel even een rustpuntje.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:31 schreef Momo het volgende:
@:Greys @:Cee denken jullie dat IJsland nog een kans heeft op kwalificatie
Om een beetje met Petra te spreken :quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon een LED-vloer daar waar ze van die cirkels op kunnen projecteren?
Zou me niks verbazen inderdaad, er zijn wel vreemdere nummers doorgegaan met jurysupport.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Israël kan best een jury qualifier worden. Gelukkig zijn er nog mensen thuis die meebepalen.
Beetje dezelfde vibe als vorig jaar, maar dan minus extra creatief element zoals 'we' het tiny house hadden. Gewoon wat door de stad heen zweven en daarop projecties van de artiesten, in beweging, op gebouwen etc., die veelal ook bestaan uit archiefbeelden van de artiest in kwestie. Alleen op 1 moment is het een stukje dat ze er speciaal voor hebben opgenomen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:29 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Greys & Cee, hoe zijn de postcards, want vind het nog niet heel goed klinken.
Volgens mij hebben ze gewoon super laat besloten om een LED vloer aan het ontwerp toe te voegen waardoor ze last minute niet genoeg LED tegels van hetzelfde type konden krijgen en ze nu een rare mix van glossy en mat hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die Italianen die vlakken zo hebben gemaakt om beter te kunnen inschatten waar alles opgebouwd moet worden per act, terwijl je dat ook prima anders zou kunnen oplossen
Oeh, dit maakt mij eigenlijk wel blijquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:02 schreef Cee het volgende:
Israël was... leuk?
Het is ontzettend ongelofelijk campy en extra, maar het zag er strak uit. Rood/zwart/wit, met heel veel gebruik van de visuals op de LED-vloer, wat vooral nu voor Israël in het voordeel kan werken. Dans, flamboyance, attitude en goede vocals.
Ik zou dit niet meer als een zekere NQ durven neer te zetten, maar dit is pas de tweede act van semi 2, dus wie weet.
Maar dan leg je die verschillende toch niet kriskras door elkaar heen? Alleen de Italianen doen zo ietsquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:01 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon super laat besloten om een LED vloer aan het ontwerp toe te voegen waardoor ze last minute niet genoeg LED tegels van hetzelfde type konden krijgen en ze nu een rare mix van glossy en mat hebben.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:01 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon super laat besloten om een LED vloer aan het ontwerp toe te voegen waardoor ze last minute niet genoeg LED tegels van hetzelfde type konden krijgen en ze nu een rare mix van glossy en mat hebben.
Lets go, ik ben blij dat ik niet alleen ben.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Israël vanaf het begin al leuk maar dat durfde ik op een gegeven moment niet meer te zeggen![]()
Ja dat is een keuze die ik ook niet snap, maar daar zijn er wel meer van dit jaarquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dan leg je die verschillende toch niet kriskras door elkaar heen? Alleen de Italianen doen zo iets![]()
Nee vandaag niet. Sorry. Er moeten nog wat dingen tussendoor enzo qua echte leven en dat halen we vandaag niet. Morgen weer!quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:05 schreef aarontje112 het volgende:
@:Greys en @:Cee, gaan jullie eigenlijk nog streamen vanmiddag? (no pressure)
Snap ik!quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee vandaag niet. Sorry. Er moeten nog wat dingen tussendoor enzo qua echte leven en dat halen we vandaag niet. Morgen weer!
Ik ben niet verbaasd. Vond het optreden bij de nationale finale al catchy en er goed uitzien.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:02 schreef Cee het volgende:
Israël was... leuk?
Het is ontzettend ongelofelijk campy en extra, maar het zag er strak uit. Rood/zwart/wit, met heel veel gebruik van de visuals op de LED-vloer, wat vooral nu voor Israël in het voordeel kan werken. Dans, flamboyance, attitude en goede vocals.
Ik zou dit niet meer als een zekere NQ durven neer te zetten, maar dit is pas de tweede act van semi 2, dus wie weet.
Dit is een darkhorse voor een top 5quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |