Nee eens hoor. Heb hetzelfde een beetje bij Oostenrijk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dan nog gaan ze waarschijnlijk dan kwalificeren. Niet helemaal mee eens, maar oké. Zie het niet anders gebeuren.
Mwah met name Blanco heeft er ook niet heel veel zin in denk ikquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer sneu voor de deelnemers want die kunnen hier echt niks aan doen. Maar het zal vast meespelen.
Gaat niet gebeuren hoorquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:32 schreef Momo het volgende:
Hopelijk vind Lauri zijn beste vocals komende week....
Ja, we moeten het niet overschatten. Maar bij landen die hun act in duigen zien vallen door de slechte organisatie zal daar ook vast wat van doorsijpelen naar jury en publiek.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer sneu voor de deelnemers want die kunnen hier echt niks aan doen. Maar het zal vast meespelen.
Ik heb elke keer het idee dat ik naar een typetje van Ilse Warringa zit te kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:29 schreef aarontje112 het volgende:
Ik word wel een beetje kriebelig van dat rehearsalclipje van IJsland, het is mij allemaal iets te veel in je kracht staan
Dit verdient wel een finaleplekquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:29 schreef aarontje112 het volgende:
het is mij allemaal iets te veel in je kracht staan
Ja verrekquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb elke keer het idee dat ik naar een typetje van Ilse Warringa zit te kijken
Ja iets te gerepeteerd. Ik had het idee dat het bij de NF iets organischer aanvoelde.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:32 schreef blackswangreen het volgende:
Dit is wel erg cheesy. Die draai naar de camera met z'n drietjes...
Ja sinds iemand dat zei vind ik het nog irritanterquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb elke keer het idee dat ik naar een typetje van Ilse Warringa zit te kijken
Ze hebben het te vaak gedaan waarschijnlijk. Dan wordt het een kunstje.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:34 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ja iets te gerepeteerd. Ik had het idee dat het bij de NF iets organischer aanvoelde.
Sorry, deze post vind ik niet zo scherp.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:35 schreef Fred_B het volgende:
Finland is wel duidelijk een multi-vocale inzending ()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |