Hmm ik weet het niet hoor. Ik kan me het best voorstellen dit jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:00 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Mevrouw is er klaar mee![]()
Ze was de enige met echt constant shitty camera angles van die rehearsal filmpjes dus ik geloof niet zo goed dat dat aan het Italiaanse team ligt eigenlijk
Yesss, de smaakquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:07 schreef koffieleuk het volgende:
Heb m'n biti zdrava/lock me in shirt aan, kom maar op
Natuurlijk, bij Itali weet je het maar nooit. Maar na de 30 seconde-clip Albani was ik bang dat elk land van die slechte camera angles overal had, en dat bleek uiteindelijk alleen bij Albani te zijn. Dan ga je toch eerder denken aan Albani zelf ligt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:07 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hmm ik weet het niet hoor. Ik kan me het best voorstellen dit jaar.Ik word er ook een beetje moe van dat alles misgaat. Ik vind het wel treurig voor haar dat ze zo veel shit over haar heen krijgt. Maar misschien niet heel professioneel deze tweet
Ik zie wel degene waar ik achter stond, ik had hoger moeten springen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:22 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Spot onze sterreporter op deze foto.
Matt z'n team in ieder geval niet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:26 schreef Cee het volgende:
Krijgen jullie van livestreams mee dat er andere mensen zijn in online press die ook last hebben van bufferende streams en dus amper iets kunnen volgen?
Misschien me hkken-over-di slot.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie IJsland liever doorgaan dan Griekenland en Portugal, maar ben er bang voor...
wat?quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:36 schreef Funhouse het volgende:
Volgens de ESCunited stream krijgt Cyprus vandaag een extra repetitie vanwege hun prop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |