Ja en nee, ik zou het Sam nog wel gunnen, maar die Engelsen gaan echt niet te harden zijn als ze ineens weer winnen. Dan krijg je weer dat arrogante dat ze god's gift to Eurovision zijn, terwijl het totaal een lucky shot is dat ze deze kerel hebben weten te strikken. Laat ze maar mooi 2e, 3e of 4e worden, dan kan de Brexit-theorie de prullenbak in en zitten we volgend jaar hopelijk gewoon in Zwedenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou het ultieme Eurovisiesprookje zijn. Van NUL punten naar winnen. Ik wil het.
Alledrie niet. En áls het zover komt, dan Portugal.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:36 schreef Thrts het volgende:
Wie van de drie zal als eerste het loodje leggen als het gaat om kwalificatie, Griekenland, Nederland of Portugal?
Ik moet me eigenlijk maar gewoon voorbereiden op dat Oekraïne toch wel zal winnen voordat ik allemaal hoop heb op andere landen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:34 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk tussen UK en Oekraïne gaat. En dat Oekraïne wint. Misschien Griekenland als jury winnaar.
Van die 3 Portugal.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:36 schreef Thrts het volgende:
Wie van de drie zal als eerste het loodje leggen als het gaat om kwalificatie, Griekenland, Nederland of Portugal?
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en nee, ik zou het Sam nog wel gunnen, maar die Engelsen gaan echt niet te harden zijn als ze ineens weer winnen. Dan krijg je weer dat arrogante dat ze god's gift to Eurovision zijn, terwijl het totaal een lucky shot is dat ze deze kerel hebben weten te strikken. Laat ze maar mooi 2e, 3e of 4e worden, dan kan de Brexit-theorie de prullenbak in en zitten we volgend jaar hopelijk gewoon in Zweden
Neem toch aan Portugal.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:36 schreef Thrts het volgende:
Oh ja.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:26 schreef Greys het volgende: [..] Ja! En wat gebeurde er de vorige keer toen NL vierde stond in de press poll....
Zal ik ‘m maken?quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:36 schreef Thrts het volgende:
Las van de week dat daar een krant was (dacht ik) waarin stond dat ze nu wel vertrouwen hadden in punten want Europa zou ze belonen voor hun steun aan Oekraïnequote:Op woensdag 4 mei 2022 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en nee, ik zou het Sam nog wel gunnen, maar die Engelsen gaan echt niet te harden zijn als ze ineens weer winnen. Dan krijg je weer dat arrogante dat ze god's gift to Eurovision zijn, terwijl het totaal een lucky shot is dat ze deze kerel hebben weten te strikken. Laat ze maar mooi 2e, 3e of 4e worden, dan kan de Brexit-theorie de prullenbak in en zitten we volgend jaar hopelijk gewoon in Zweden
quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Las van de week dat daar een krant was (dacht ik) waarin stond dat ze nu wel vertrouwen hadden in punten want Europa zou ze belonen voor hun steun aan Oekraïne
Ze leven daar is een vreemde wereld
Zodra ze god's gift gaan zijn/roepen gaat iedereen ze herinneren aan de afgelopen jaren. En zo ongeveer elke esf fan uit de UK roept in de reactievideo's steeds 'waarom kunnen wij toch nooit eens zoiets goeds sturen'.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geeft toch niks! Hebben we allemaal weleens. Ik ook best vaak.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:39 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
It’s a siiiign.![]()
Sorry voor de dubbele post. Ik had niet teruggelezen.
Plus '25 jaar na Love Shine a Light' is ook wel echt een mooi jaar om weer eens te winnen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:43 schreef Em31 het volgende:
De UK die mag organiseren lijkt me wel fantastisch om mee te maken
Maar het zou toch ook politiek zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:42 schreef molloot200 het volgende:
-Oekraïne dan gaat heel Europa weer zeiken dat de winst politiek is, blabla, totaal geen trek in, ondanks dat ik het wel een leuk nummer vind eigenlijk.
S10 pakt ze allemaal in.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:45 schreef Greys het volgende:
Maar liever S10.
Laat me in de waan.
Het droomt zo fijn.
Dit dusquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar het zou toch ook politiek zijn?Ik geloof nooit dat dit in een jaar zonder oorlog gewonnen had.
Dus ja, 'gaat heel Europa weer zeiken' lijkt me in dit geval wel enigszins terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |