abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 21:05:24 #1
236264 crew  capricia
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:09:28 #2
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204629476
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 20:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat kan, hoor, maar zoals gezegd, in twee van de drie gevallen was het objectief van de oorlog verloren. Vietnam is communistisch geworden, Afghanistan is weer in de handen van de Taliban. Dat kan je een strategische keuze noemen of je kan het omschrijven als verloren. Mag iedereen zelf bepalen.

De Sovjet ervaring in Afghanistan was min of meer gelijk daaraan. Toen ze kwamen was Afghanistan communistisch, toen ze weggingen was het in handen van warlords.
Mag iedereen ook zelf bepalen, dat ben ik volledig met je eens. Er werd echter gezegd dat Rusland in deze oorlog niet terugtrekt, maar als argument daartegen werd Afghanistan genoemd, met de toevoeging "met de staart tussen de benen". Daar zit mijns inziens wel een element van nederlaag/eruit getrapt worden in. Maar dat is puur mijn interpretatie.

Ik zou de terugtrekking van de Amerikanen ook niet als zodanig typeren. Dat is gewoon een keuze geweest.
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:11:33 #3
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204629501
Naast de aanstaande conscriptie vanaf 9 mei zijn ze stiekem al aan de gang met werklozen en voormalige militairen werven

https://www.reddit.com/r/(...)nce_uncovers_covert/
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2022/05/4/7344003/
Ukrainian intelligence uncovers covert mobilisation of the unemployed and "Cossacks" underway in Russia

Also of interest are citizens who have lost their jobs as a result of international sanctions and former military personnel living in other post-Soviet countries."
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 21:11:44 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_204629506
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:09 schreef Repentless het volgende:

[..]
Mag iedereen ook zelf bepalen, dat ben ik volledig met je eens. Er werd echter gezegd dat Rusland in deze oorlog niet terugtrekt, maar als argument daartegen werd Afghanistan genoemd, met de toevoeging "met de staart tussen de benen". Daar zit mijns inziens wel een element van nederlaag/eruit getrapt worden in. Maar dat is puur mijn interpretatie.

Ik zou de terugtrekking van de Amerikanen ook niet als zodanig typeren. Dat is gewoon een keuze geweest.
Dat klopt, maar het is wel één van de meest beschamende terugtrekkingen geweest die je in de historie op een rijtje kunt zetten.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 21:13:19 #5
236264 crew  capricia
pi_204629524
quote:

[..]

Ja.
Uiteindelijk zijn het nieuwe presidenten en regeringen die een oorlog erven van hun voorganger(s). Gorbatsjov in de S-U bijv. Die kreeg Afghanistan als erfenis.
En die kijken er dan opeens heel anders tegenaan. Kost te veel geld, is niet haalbaar, geen steun van de publieke opinie meer (VS), prioriteiten zijn veranderd etc.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204629564
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 20:59 schreef Repentless het volgende:

[..]
De Afghaanse regering die gesteund werd door de Sovjets heeft nog drie jaar standgehouden. De Amerikanen gaven na 20 jaar de spreekwoordelijke sleutels van het land direct weer terug aan de Taliban. Hebben zij die oorlog dan ook verloren?
Hun doel is niet behaald dus in die zin hebben ze de oorlog verloren.
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:18:02 #7
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_204629566
quote:

[..]

Wel mooi, is je baan door de escapades van Poetin komen te vervallen, kun je altijd nog voor een klein bedrag bij het leger.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:18:43 #8
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_204629571
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Welke doelen? Ze hebben alleen maar vage dingen beweerd als denazificatie en demilitariseren. Concrete KPI's heb ik niet gezien.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_204629608
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Welke doelen? Ze hebben alleen maar vage dingen beweerd als denazificatie en demilitariseren. Concrete KPI's heb ik niet gezien.
Omdat je niet luistert misschien?
Vakman pur sang
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:24:25 #10
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_204629632
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Omdat je niet luistert misschien?
Zou kunnen, of slecht lezen.

Heb jij voor mij een bron van de autoriteiten aldaar waarin een en ander helder en duidelijk opgeschreven staat?

Interviews van een huichelende Lavrov die vaker de doelpalen verzet dan de gemiddelde viroloog tijdens de crisis voor het afbouwen van maatregelen zeggen mij weinig.
Vladimir Putin
pi_204629643
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik heb het over de doelen van de VS in Afghanistan. Ze wilden daar een democratisch land van maken en dat is totaal mislukt.
pi_204629651
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zou kunnen, of slecht lezen.

Heb jij voor mij een bron van de autoriteiten aldaar waarin een en ander helder en duidelijk opgeschreven staat?

Interviews van een huichelende Lavrov die vaker de doelpalen verzet dan de gemiddelde viroloog tijdens de crisis voor het afbouwen van maatregelen zeggen mij weinig.
Nou RT is al een tijdje geblokt, maar net voor de inval zijn er wel dingen gezegd die ergens op sloegen.
Nu komt alleen de poep nog door en zijn ze lijkt wel echt van het padje
Vakman pur sang
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:35:23 #13
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204629761
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou RT is al een tijdje geblokt, maar net voor de inval zijn er wel dingen gezegd die ergens op sloegen.
Er is geen enkele valide voor deze inval...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:36:09 #15
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_204629765
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:25 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ik heb het over de doelen van de VS in Afghanistan. Ze wilden daar een democratisch land van maken en dat is totaal mislukt.
Klopt. Is Biden ook wel duidelijk over geweest in zijn persco.
Vladimir Putin
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:37:01 #16
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_204629776
quote:

[..]
Wat je schrijft klopt, behalve dan dat ze dingen hebben gezegd die ergens op sloegen. Als ze al iets verstandigs uitkramen weten ze dat goed te verbergen.
Vladimir Putin
pi_204629804
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:35 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Er is geen enkele valide voor deze inval...
Hou is op met the obvious te herhalen.
Wat was de reden dat de VS Irak inviel? Blijven we toch ook niet herhalen?
Als grootmachten iets willen dan doen ze het en dan is het aan de wereld politiek om te reageren en kiezen hoeveel lijden is toegestaan
Vakman pur sang
pi_204629818
twitter

Hoe ironisch eigenlijk.
pi_204629820
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hou is op met the obvious te herhalen.
Wat was de reden dat de VS Irak inviel? Blijven we toch ook niet herhalen?
Als grootmachten iets willen dan doen ze het en dan is het aan de wereld politiek om te reageren en kiezen hoeveel lijden is toegestaan
De enige die hier blijft herhalen dat er wel valide redenen zijn, ben jezelf.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_204629844
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:40 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
De enige die hier blijft herhalen dat er wel valide redenen zijn, ben jezelf.
Lees eens goed. En gebruik je hersens eens.
Vakman pur sang
pi_204629853
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Lees eens goed. En gebruik je hersens eens.
quote:

[..]
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:46:22 #22
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204629877
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:43 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
[..]

Dingen die ergens op sloegen wil niet zeggen dat ik ze kan waarderen hè?
Vakman pur sang
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:49:37 #24
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204629905
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Mijn intentie is overigens niet om flauw te doen of de VS af te branden. Integendeel, het is zelfs mijn favoriete land naast Nederland. :)

Ik heb alleen de indruk dat we een terugtrekking van Rusland/de SU uit het verleden graag als een nederlaag duiden waarbij ze verslagen zijn (en daarmee ook een beetje lacherig doen over de staat van hun leger toen en nu en dat ze eigenlijk weinig voorstellen), maar onze eigen terugtrekkingen louter als keuzes zien. Waarbij we onszelf als enigszins onoverwinnelijk beschouwen en degene die de dienst uitmaakt in de wereld. Maar goed, dat kan ook slechts mijn interpretatie zijn.

Ondanks het verschil van dag en nacht tussen de militaire budgetten van de NAVO en Rusland en het verloop in Oekraïne, vind ik het niet verstandig om ze te onderschatten.
pi_204629912
Dit zijn trouwens de hoofdzaken geweest, overhandigt in een lijst aan de VS in dec 2021
quote:
Vladimir Putin has demanded that the west provide Russia “legal guarantees” of its security. But the Kremlin’s aggressive proposals are likely to be rejected in western capitals as an attempt to formalise a new Russian sphere of influence over eastern Europe.
The demands, spelled out by Moscow in full for the first time, were handed over to the US this week. They include a demand that Nato remove any troops or weapons deployed to countries that entered the alliance after 1997, which would include much of eastern Europe, including Poland, the former Soviet countries of Estonia, Lithuania, Latvia, and the Balkan countries.
Russia has also demanded that Nato rule out further expansion, including the accession of Ukraine into the alliance, and that it does not hold drills without previous agreement from Russia in Ukraine, eastern Europe, in Caucasus countries such as Georgia or in Central Asia.
Those proposals are likely to be viewed extremely negatively by Nato countries, in particular Poland and the Baltic states. They have warned that Russia is attempting to re-establish a sphere of influence in the region and view the document as proof Moscow is seeking to limit their sovereignty.
Vakman pur sang
pi_204630017
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit zijn trouwens de hoofdzaken geweest, overhandigt in een lijst aan de VS in dec 2021
[..]

Ik heb het even vertaald: “Graag even de verdediging van oost Europa opgeven zodat wij daar een krimmetje kunnen pullen”
zie email 27 oktober
pi_204630038
Voor het eindigen van de oorlog zijn dit red eisen (7 maart)
quote:
. Russia has issued Ukraine with a list of conditions that it must follow to halt the invasion, the Kremlin spokesperson said on Monday.

The demands include Ukraine ceasing military action, changing its constitution to enshrine neutrality, acknowledging Crimea as Russian territory, and recognising the separatist republics of Donetsk and Lugansk as independent states.

Kremlin spokesperson Dmitry Peskov said that Ukraine was aware of the conditions “and they were told that all this can be stopped in a moment”
Mr Peskov said it was “not true” that Russia was demanding the capital Kyiv is handed over. He said: “We really are finishing the de-militarisation of Ukraine. We will finish it. But the main thing is that Ukraine ceases its military action. They should stop their military action and then no one will shoot.”

Mr Peskov also said that Ukraine should make amendments to their constitution, which would “reject any aims to enter any bloc”.

He added: “We have also spoken about how they should recognise that Crimea is Russian territory and that they need to recognise that Donetsk and Lugansk are independent states. And that’s it. It will stop in a moment.”.

[ Bericht 34% gewijzigd door Lospedrosa op 04-05-2022 22:10:07 ]
Vakman pur sang
pi_204630051
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik heb het even vertaald: “Graag even de verdediging van oost Europa opgeven zodat wij daar een krimmetje kunnen pullen”
Het is onredelijk misschien maar dat waren de eisen.
Vakman pur sang
pi_204630064
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]

Ik heb het even vertaald: Stop met ons verliezen toe te brengen zodat wij het over een paar jaar opnieuw kunnen proberen,
zie email 27 oktober
pi_204630070
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik heb het even vertaald: Stop met ons verliezen toe te brengen zodat wij het over een paar jaar opnieuw kunnen proberen,
Correct.
Vakman pur sang
pi_204630333
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]

Erkennen dat de (door Rusland illegaal bezette) Krim Russisch grondgebied is en het erkennen van de onafhankelijkheid van 2 corrupte boevenstaatjes zonder bestaansrecht. Echt redelijke eisen wel van ome Vlad.

“Volksrepubliek Luhansk” is net zoiets als “Democratische Volksrepubliek Korea”. Je zou erom lachen als het niet zo in en in triest was.
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:22:58 #32
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204630373
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ze eisen echter niet dat de landen die na 1997 bij de NAVO zijn gekomen hun lidmaatschap opgeven, maar dat er geen NAVO-troepen en materieel worden gestationeerd. Als ze dus een "Krimmetje willen pullen" in landen die NAVO-lidstaat zijn, zou Artikel 5 toch nog steeds van kracht zijn? Een land heb je niet van de ene op de andere dag ingenomen. Dus wanneer de intentie zou zijn om heel Oost-Europa in te nemen en ze vallen daarbij een NAVO-land aan, krijgen ze toch alsnog binnen de kortste keren de hele NAVO tegen zich?
pi_204630389
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:22 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ze eisen echter niet dat de landen die na 1997 bij de NAVO zijn gekomen hun lidmaatschap opgeven, maar dat er geen NAVO-troepen en materieel worden gestationeerd. Als ze dus een "Krimmetje willen pullen" in landen die NAVO-lidstaat zijn, zou Artikel 5 toch nog steeds van kracht zijn? Een land heb je niet van de ene op de andere dag ingenomen. Dus wanneer de intentie zou zijn om heel Oost-Europa in te nemen en ze vallen daarbij een NAVO-land aan, krijgen ze toch alsnog binnen de kortste keren de hele NAVO tegen zich?
Ja en dan krijg je een kernwapen op je dak want je valt geannexeerd gebied aan…
zie email 27 oktober
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:26:37 #34
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204630432
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja en dan krijg je een kernwapen op je dak want je valt geannexeerd gebied aan…
Waar baseer je dat nou op?
pi_204630460
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:26 schreef Repentless het volgende:

[..]
Waar baseer je dat nou op?
Op dat ze dat roepen als het over de Krim gaat.
zie email 27 oktober
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:29:33 #36
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204630471
Mocht Israel toestemming geven voor het leveren van hun wapens aan Ukraine dan gaat niet de Spike atgm maar juist de Blue Spear anti ship missile een gamechanger worden. Dit hypermoderne wapen uit 2021 kan niet gejammed worden, kan voorgeprogrammeerd worden om een schip op het zwakste punt (munitie of brandstof opslag) te treffen, heeft een bereik van 400km en kan daarmee onderzeeers in Russische havens treffen

https://www.thenationalne(...)-ship-killer-threat/
Why Russian fleet will fear Blue Spear ship-killer threat

De onderzeeer hieronder die raketten afschiet op Ukraine is niet meer veilig als het wordt bevoorraad in de Russische Sevastopol haven
twitter

twitter

[ Bericht 26% gewijzigd door slashdotter3 op 05-05-2022 10:06:40 ]
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:30:00 #37
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204630480
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Op dat ze dat roepen als het over de Krim gaat.
Ja, maar Oekraïne is geen NAVO-lidstaat.
pi_204630558
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Mocht Israel toestemming geven voor het leveren van hun wapens aan Ukraine dan gaat niet de Spike atgm maar juist de Blue Spear anti ship missile een gamechanger worden. Dit hypermoderne wapen uit 2021 kan niet gejammed worden, kan voorgeprogrammeerd worden om een schip op het zwakste punt (munitie of brandstof opslag) te treffen, heeft een bereik van 400km en kan daarmee onderzeeers in Russische havens treffen

https://www.thenationalne(...)-ship-killer-threat/
Why Russian fleet will fear Blue Spear ship-killer threat
En met het schofferen van Israel (een van de weinige landen die Rusland nog niet uitgesproken zat was) door die bizarre opmerking over het Joodse bloed van Hitler is de kans op wapeneveringen groter geworden, denk ik?
pi_204631208
Verbaasd me dat Belarus niet gewoon even joint om weer wat extra chaos te creëren. Had dat allang verwacht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 4 mei 2022 @ 23:11:34 #40
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204631246
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:08 schreef Discombobulate het volgende:
Verbaasd me dat Belarus niet gewoon even joint om weer wat extra chaos te creëren. Had dat allang verwacht.
Hoe sterk is het Belarus leger trouwens? Als Rusland er al weinig van bakt in Ukraine, wat zijn de kansen van het Belarus leger dat ze niet nog erger in de pan gehakt worden?
  woensdag 4 mei 2022 @ 23:13:11 #41
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204631275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:08 schreef Discombobulate het volgende:
Belarus is er ook een beetjr klaar mee heb ik het idee.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 4 mei 2022 @ 23:15:05 #42
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_204631297
quote:
84s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Belarus is er ook een beetjr klaar mee heb ik het idee.
Ik denk des te meer Belarus zich er mee gaat bemoeien, des te meer de bevolking instabiel wordt en in opstand raakt.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  woensdag 4 mei 2022 @ 23:17:32 #43
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204631336
Discussie waarom het aankondigen van het vernietigen van de Crimea brug op 9 mei een meesterzet is van Ukraine

https://www.reddit.com/r/(...)a_ukrainian_website/
"Crimea Bridge Is Falling Down": a Ukrainian website goes live with a countdown to Europe's longest 2-mile (19km), $3.7bn bridge, "falling" as a "gift to Putin". Countdown will reach zero on May 9.

[ Bericht 12% gewijzigd door slashdotter3 op 04-05-2022 23:38:08 ]
pi_204631350
quote:
. Rusland kondigt een staakt-het-vuren aan op het terrein van de Azovstal-fabriek in Marioepol. Er zullen de komende dagen humanitaire corridors geopend worden om burgers veilig te ontzetten. Volgens het Russische leger wordt er donderdag, vrijdag en zaterdag steeds tien uur lang een zogenoemde humanitaire corridor opengesteld.
Oh de corridors in azovstal gaan weer 10 uur per dag open, update z21:10
Vakman pur sang
pi_204631351
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:11 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Hoe sterk is het Belarus leger trouwens? Als Rusland er al weinig van bakt in Ukraine, wat zijn de kansen van het Belarus leger dat ze niet nog erger in de pan gehakt worden?
Ze moeten eerst hun spoorwegen repareren als ze überhaupt mee willen doen. _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204631433
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Discussie waarom het aankondigen van het vernietigen van de Crimea brug op 9 mei een meesterzet is van Ukraine

https://www.reddit.com/r/(...)a_ukrainian_website/
"Crimea Bridge Is Falling Down": a Ukrainian website goes live with a countdown to Europe's longest 2-mile (19km), $3.7bn bridge, "falling" as a "gift to Putin". Countdown will reach zero on May 9.
Lol goede actie.
pi_204631507
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Oh de corridors in azovstal gaan weer 10 uur per dag open, update z21:10
Hopelijk richting vrij Oekraïns gebied en niet richting Rusland waar men in filtratiekampen mishandeld, gedeporteerd richting verweggistan of gekidnaptgeadopteerd wordt. De teller staat inmiddels op ruim een miljoen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 4 mei 2022 @ 23:34:16 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204631574
Het opblazen van de brug zou briljant zijn! Hopelijk komen er mooie beelden _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204631584
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:30 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Hopelijk richting vrij Oekraïns gebied en niet richting Rusland waar men in filtratiekampen mishandeld, gedeporteerd richting verweggistan of gekidnaptgeadopteerd wordt. De teller staat inmiddels op ruim een miljoen.
Van die miljoen zal het merendeel uit de Donbass zijn lijkt me.
  woensdag 4 mei 2022 @ 23:39:48 #50
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')