Heeft wel een lekker vrouwelijk bajesgezichtje.quote:
Waarom noem je zo prominent de NOS ? Alsof die evenveel invloed heeft als "andere media" .quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Eens. Maar het zou de NOS en andere media wel sieren ook te berichten wanneer zulke misstanden zich voordoen in onze Europese achtertuin.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:51 schreef polderturk het volgende:
[..].
Moet je die bult op zijn hun hoofd zien.
Dit. De woke cultuur is er 1 van mensen die zich constant op hun pik getrapt voelt en van alles eist om de rest mee te krijgen in hun debiele blik op de wereldquote:Op donderdag 5 mei 2022 06:03 schreef Scorpie het volgende:
“ This is what happens when you go from “words can’t hurt” to “words are violence” to “silence is violence.”
We’ve now an entire society that thinks it’s ok to express their frustration with opposing opinions through violent physical confrontation and that’s a scary concept.”
Met dank aan woke linksde nieuwe fascistengroepering die geweld niet schuwt.
Mwoa. Zeg dat tegen de slachtoffers van jarenlang verbaal pestgedrag...quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:01 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
This is what happens when you go from “words can’t hurt” to “words are violence” to “silence is violence.”
We’ve now an entire society that thinks it’s ok to express their frustration with opposing opinions through violent physical confrontation and that’s a scary concept.
Chapelle is de beste komiek van dit tijdperk, zo goed dat mensen zijn grappen serieus nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:53 schreef laforest het volgende:
Twijfelachtig figuur, die Chapelle. Nare racist.
Maar ik vind niet dat je hem zo mag aanvallen.
Only in Americaquote:Op zondag 8 mei 2022 08:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gelukkig heeft de officier van justitie verklaard dat de dader (m/v) niet voor een misdrijf vervolgd zal gaan worden
Chapelle een racist? Waarom?quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:53 schreef laforest het volgende:
Samen met Bill Burr dan. Dat zijn sowieso de enige 2 komieken waardoor ik nog met enige regelmaat mijn dij moet kletsen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Chapelle is de beste komiek van dit tijdperk, zo goed dat mensen zijn grappen serieus nemen.
Negers kunnen niet racistisch zijn jij witte supramist.quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:53 schreef laforest het volgende:
Check Theo Von.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Samen met Bill Burr dan. Dat zijn sowieso de enige 2 komieken waardoor ik nog met enige regelmaat mijn dij moet kletsen.
Die was lachenquote:Op zondag 8 mei 2022 13:43 schreef Zwartwasser het volgende:
[..]
Hij is de leider van een racistische beweging
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeten dat in Nederland ook politici, journalisten en filmmakers worden bedreigd en vermoord?quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar eh... dat is iets van 'nu', ineens, dat er geweld wordt gebruikt tegen mensen vanwege meningsverschillen? In de VS? Land waar tot op heden vier presidenten zijn neergeknald? Dat is NU ineens een dingetje, dat geweld?
Wel eens een show van hem gekeken, puber?quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:53 schreef laforest het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |