SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat weet ik.quote:
Is dat die op BBC uitgezonden is al? Die vond is best wel goed.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:04 schreef Recce het volgende:
@:CherryLips, ga je naar de documentaire Navalny in de bios?
Ja, volgens mij wel.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat die op BBC uitgezonden is al? Die vond is best wel goed.
Ja precies. Oh bestaat dat niet meer?quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Het mot maar dan.Maar voor in de zon heb ik liever iets lichters. Wieckse Witte of zo. Al bestaat dat niet meer, lees ik.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Oh bestaat dat niet meer?Oh bijzonder. Nou ja genoeg Erdingers, Paulanders etc
Ik heb een vraag gesteld ergens dus ik dacht, misschien is er een bekende in KSC.quote:
Eigenaardige gedachtengangquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een vraag gesteld ergens dus ik dacht, misschien is er een bekende in KSC.
Oh hai.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een vraag gesteld ergens dus ik dacht, misschien is er een bekende in KSC.
Nee niet mijn ding gok ik.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:04 schreef Recce het volgende:
@:CherryLips, ga je naar de documentaire Navalny in de bios?
Ja maar ik heb het boek nog niet gelezenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:09 schreef dud0r het volgende:
Oh @:cherrylips heb je de trailer van the black phone gezien?
Jij mocht ook wel hoor. Alleen ik doe niet mee.quote:
Vuile crypto-Assepoester. Je bent schuldig aan het verborgen houden van verborgen slavernijquote:
Oh is er een boek vanquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het boek nog niet gelezen
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij mocht ook wel hoor. Alleen ik doe niet mee.
Draakjes hoeven ook niet te stofzuigen... Sowieso, die smelten stof gewoon.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij mocht ook wel hoor. Alleen ik doe niet mee.
nou nouquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vuile crypto-Assepoester. Je bent schuldig aan het verborgen houden van verborgen slavernij
Draakjes kunnen beter de tuin doen inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Draakjes hoeven ook niet te stofzuigen... Sowieso, die smelten stof gewoon.
Oh ja, daar moet ik wel echt wat in doen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Draakjes kunnen beter de tuin doen inderdaad
lekker onkruidjes wegbranden en zoquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, daar moet ik wel echt wat in doen.
Ja, kort verhaal van Joe Hill, de zoon van Stephen King. Dus staat al wel een tijdje op de lijst, maar ja, daar staan zowat 800 boeken op ondertussen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh is er een boek van![]()
Weet niet of ik die wil lezen voordat ik de film ga kijken. Het zag er wel gaaf uit
Dat is een flinke lijstquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, kort verhaal van Joe Hill, de zoon van Stephen King. Dus staat al wel een tijdje op de lijst, maar ja, daar staan zowat 800 boeken op ondertussen.
Is het lekker waar je gaat eten of heeft kitten voor moederdag de McDonalds uitgekozenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:26 schreef Moeraskat het volgende:
Vorig topic: etentje voor Moederdag Idd. Zondag eten we gewoon thuis.
Ja, ik weet wel waar. Maar dat maakt niet uit.
Nee, het is wel iets waar je lekker kunt eten. Maar waar ook een kidsclub is zodat kitten lekker kan spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het lekker waar je gaat eten of heeft kitten voor moederdag de McDonalds uitgekozen
Aww lief van je!quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:28 schreef kwiwi het volgende:
O ja moederdag. Nog even een kaart schrijven voor m'n zusje, die mist onze moeder altijd zo op zulke dagen
Liefquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:28 schreef kwiwi het volgende:
O ja moederdag. Nog even een kaart schrijven voor m'n zusje, die mist onze moeder altijd zo op zulke dagen
Ah ja. Ga ik met mini dudje ook nog wel eens heen maar hij mag spelen nadat hij wat gegeten heeft anders eet hij bijna niks en dan gaan we weg en begint hij te zeuren dat hij honger heeftquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, het is wel iets waar je lekker kunt eten. Maar waar ook een kidsclub is zodat kitten lekker kan spelen.
jaja dat kind gaat zichzelf niet opvoeden luiwammesquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja. Ga ik met mini dudje ook nog wel eens heen maar hij mag spelen nadat hij wat gegeten heeft anders eet hij bijna niks en dan gaan we weg en begint hij te zeuren dat hij honger heeft
Ik kom ook voor het eerst sinds jaren weer op fok jaquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenaardige gedachtengang![]()
Wat voor vraag?
Ja, jammer. Dan moet ik zelf maar naar Duitsland crossen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh hai.
En metalbus lijkt inderdaad deaud.
Ja staat in de kast tussen de pinguīns.quote:
Klinkt niet als een kind van jouquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja. Ga ik met mini dudje ook nog wel eens heen maar hij mag spelen nadat hij wat gegeten heeft anders eet hij bijna niks en dan gaan we weg en begint hij te zeuren dat hij honger heeft
Gezien hij chagrijnig wordt als hij niet genoeg gegeten heeft, echt wel. Alleen hij vindt spelen nu net wat leuker dan eten. Dat komt nog wel dat dat anders wordtquote:
Dan worden de meisjes, of jongens, belangrijker.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezien hij chagrijnig wordt als hij niet genoeg gegeten heeft, echt wel. Alleen hij vindt spelen nu net wat leuker dan eten. Dat komt nog wel dat dat anders wordt
Voel jij ook wel eens de behoefte maandenlang dagelijks meerdere pics van hem in dit topic te posten?quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezien hij chagrijnig wordt als hij niet genoeg gegeten heeft, echt wel. Alleen hij vindt spelen nu net wat leuker dan eten. Dat komt nog wel dat dat anders wordt
Nee nooit. Maar als iemand anders die behoefte wel heeft moeten ze dat zelf wetenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Voel jij ook wel eens de behoefte maandenlang dagelijks meerdere pics van hem in dit topic te posten?
Misschien wel jaquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan worden de meisjes, of jongens, belangrijker.
Ff doorlopen naar die op het stationquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Even niet bij stil gestaan dat de supermarkt ook eerder dicht was vandaag
Ah, kitten eet sowieso slecht als we ergens anders zijn dan thuis. Maar ze moet van mij inderdaad ook wel eerst eten en daarna spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voordat ik naar het dichtstbijzijnde station met een ah to go ben gelopen ben ik 3 uur verderquote:
DWquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kom ook voor het eerst sinds jaren weer op fok ja
[..]
Ja, jammer. Dan moet ik zelf maar naar Duitsland crossen.
Dat doe je toch elke dag?quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordat ik naar het dichtstbijzijnde station met een ah to go ben gelopen ben ik 3 uur verder
Toch niet op dit tijdstipquote:
Allemaal afschietenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stomme vogels bij de 2 minuten stilte![]()
![]()
![]()
Vraagje voor de expert: op zaterdag wordt in NL ook briefpost bezorgd normaal gezien?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stomme vogels bij de 2 minuten stilte![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraagje voor de expert: op zaterdag wordt in NL ook briefpost bezorgd normaal gezien?
Ja. Alleen niet op Maandag. Tenminste bij PostNLquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraagje voor de expert: op zaterdag wordt in NL ook briefpost bezorgd normaal gezien?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Wéér Femke HValsema? Die hadden we toch al gehad?
Oeh picsquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:22 schreef Ama het volgende:
Ik kreeg vandaag ook eindelijk mijn Jurassic Park mok binnen.
Nou ja, zolang er niemand gaat lopen schreeuwen is het elk jaar hetzelfde.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Wel handig dat ze direct na de uitzending het journaal openen met een samenvatting er van
Of als er corona isquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, zolang er niemand gaat lopen schreeuwen is het elk jaar hetzelfde.
VRIJquote:
Lekkah!quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VRIJDANSEN
WIEBELBORSTEN
en dingen. Uitslapen denk ik vooral
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkah!
Ik ga heerlijk naar kantoor
Kun je niet zeggen dat Wattenschijfje corona heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we bidden...quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij was het op een druilerige dinsdagochtend, God had wat gezopen met Zeus en Aton de avond ervoor, bezag met houten kop waar hij gebleven was met de schepping, in zijn aantekeningen vond hij iets van Eva, eieren, kippen, kakelen, menstruatie, vrouwen, kwebbelen en kippenhok en toen is er iets echt fout gegaan omdat zijn koopzieke en promiscue dochter Maria net om zijn creditcard kwam vragen.
Ohja jij bent natuurlijk ambtenaar tegenwoordig, vroeg me al af waarom je morgen al naar Duitsland ging maar jij bent natuurlijk gewoon vrijquote:
Amenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar het voelde gepast na jouw stichtelijke woorden.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkah!
Ik ga heerlijk naar kantoor
ik doe niet anders dan andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zekerquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja jij bent natuurlijk ambtenaar tegenwoordig, vroeg me al af waarom je morgen al naar Duitsland ging maar jij bent natuurlijk gewoon vrij
Dit soort heldere lichten zou een verademing zijn in het Amerikaanse hooggerechtshof. Laat staan het Kremlin.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij was het op een druilerige dinsdagochtend, God had wat gezopen met Zeus en Aton de avond ervoor, bezag met houten kop waar hij gebleven was met de schepping, in zijn aantekeningen vond hij iets van Eva, eieren, kippen, kakelen, menstruatie, vrouwen, kwebbelen en kippenhok en toen is er iets echt fout gegaan omdat zijn koopzieke en promiscue dochter Maria net om zijn creditcard kwam vragen.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen dat Wattenschijfje corona heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Work hard, play hardquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Okee ik vind Moeraskat toch leuker dan jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Beetje jaloers welquote:
Omelet met kaas.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat je vindt moet je bij de politie brengen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik vind Moeraskat toch leuker dan jou
Heh?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik vind Moeraskat toch leuker dan jou
Ik begrijp dit ook niet helemaal, maar het zal wel.quote:
We hebben een externe vormgeverquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje jaloers welHeb je niet nog een vacature open toevallig?
Oh ben ik weer eerlijker dan jij kunt handlen?quote:
Ga je nu wel definitief?quote:
Komt alleen een beetje erg random en awkward over.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ben ik weer eerlijker dan jij kunt handlen?
Nice nice, tussen de schnitzels en curryworstenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik morgen in Duitsland zit
Dat is hoe jij het ziet hequote:Op woensdag 4 mei 2022 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt alleen een beetje erg random en awkward over.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice nice, tussen de schnitzels en curryworsten
Lekker tijdreizen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij @:Bitterbal is het al donderdag
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik wil ook Kaffee und Kuchen
Intern is voordeligerquote:
morgen misschien maar even ergens in de stad lunchenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik wil ook Kaffee und Kuchen
Even op mijn handen zitten om geen onpasselijke opmerkingen te makenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice nice, tussen de schnitzels en curryworsten
Leckerquote:
Ik doe dit speciaal om jou te triggeren.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even op mijn handen zitten om geen onpasselijke opmerkingen te maken
Waar gaat al dat belastinggeld dan heenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, want we hebben niet zo heel veel vorm te geven
Naar aanbestedingsmarkten.quote:
Nee, ik ga niks meer zeggen dan een lekkere sappige schnitzel met champignonsausquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe dit speciaal om jou te triggeren.
Lukt het al ?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik ga niks meer zeggen dan een lekkere sappige schnitzel met champignonsaus
quote:
Morgen eerst nog even langs de kruidvat wippen voor een 10-pack kitkat dan maarquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had Sultana's gekocht om in mijn rugzak te doen voor de wandelingen. Maar ik heb ze al op
Dit zijn dingen die je zonder tanden kunt eten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik ga niks meer zeggen dan een lekkere sappige schnitzel met champignonsaus
B'tween repen zijn ook goed.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had Sultana's gekocht om in mijn rugzak te doen voor de wandelingen. Maar ik heb ze al op
nee chocola gaat smeltenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen eerst nog even langs de kruidvat wippen voor een 10-pack kitkat dan maar
Met een rietjequote:Op woensdag 4 mei 2022 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die je zonder tanden kunt eten.
Te zoet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen eerst nog even langs de kruidvat wippen voor een 10-pack kitkat dan maar
Als die het met hetzelfde tempo als zijn sultana's eet dan is het al op voor die in Duitsland isquote:
Niet in een goudkleurige bikini?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die het met hetzelfde tempo als zijn sultana's eet dan is het al op voor die in Duitsland is
Moet ik dan even je tanden uit je gezicht tikken zodat je er ook van kunt genieten?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die je zonder tanden kunt eten.
Lekker aan de pervitine en dat bos helemaal naar zijn grootje lopen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk morgen wel even in Germania
nou nou nouquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dan even je tanden uit je gezicht tikken zodat je er ook van kunt genieten?
Anders gewoon lekker een pak roze koekenquote:
Zou dat nog te koop zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker aan de pervitine en dat bos helemaal naar zijn grootje lopen.
Ik ga wel een paar flesjes Kölsch op de kop tikken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon lekker een pak roze koeken
Noteert psychische afwijking nummertje vierquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dan even je tanden uit je gezicht tikken zodat je er ook van kunt genieten?
Dealquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet in een goudkleurige bikini?
Hoeveel heb je er bij mij staan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noteert psychische afwijking nummertje vier [ afbeelding ]
Wat zijn de andere twee, naast deze en de drang om te kranen op vreemde plaatsen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4 pasquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Hai!quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja staat in de kast tussen de pinguīns.
Daar springen de zilte bloeddruppels je in de ogen af en toe.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, zo even bijlezen in het Oekraīnetopic.
Een topic bevolkt door jochies die oorlog verwarren met playstationspelletjesquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar springen de zilte bloeddruppels je in de ogen af en toe.
Geen topic waar je wilt zijn denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een topic bevolkt door jochies die oorlog verwarren met playstationspelletjes
Nee, het niveau is vaak een beetje triest. Maar je leest er ook wel interessante updates. Heel af en toe.quote:
Vrolijk fluitende van de testosteron richting de worstendraaimachine der heroīsme en waanzin.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een topic bevolkt door jochies die oorlog verwarren met playstationspelletjes
quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrolijk fluitende van de testosteron richting de worstendraaimachine der heroīsme en waanzin.
Ik ga morgen weer naar een leuk kukidenthotel in Duitslandquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren gisteren uit eten met klanten na een grote opdracht ondertekening, het was zowaar gezellig.
5 gangen etentje in een mooi restaurant midden op de heuvelrug.
Wel hoog kukident gehalte
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was de eerste keer dat ik de hele uitzending uitgekeken heb. Lijkt wel of het me elk jaar meer aangrijpt.
Ik was er gauw klaar meequote:Op woensdag 4 mei 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het niveau is vaak een beetje triest. Maar je leest er ook wel interessante updates. Heel af en toe.
Dr liep gisteren een oud mannetje met zijn vrouw die duidelijk ah einde van haar leven was, lekker gegeten en gingen naar de hotelkamer. Hij moest haar zwaar ondersteunen, schuifelend en lachend liepen ze weg.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer naar een leuk kukidenthotel in Duitsland
Ach gossiequote:Op woensdag 4 mei 2022 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr liep gisteren een oud mannetje met zijn vrouw die duidelijk ah einde van haar leven was, lekker gegeten en gingen naar de hotelkamer. Hij moest haar zwaar ondersteunen, schuifelend en lachend liepen ze weg.
Mooi vind ik dat.
dat ze aanbeden worden als goden en niets fout doen uiteraardquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd leuk, een enthousiast mailtje van AMazon "Hey DRF TELL US HOW WE'RE DOING"
Ik wacht pas twee maanden op dat kloteboek en het is er nog steeds niet. Wat wil je horen.
Ja ik had ze graag indachtig de nalatenschap van @EttovanBelgie de rasbora caudimaculatakoorts toegewenst maar dat gaat over een stekelbaarsje dus dat is eigenlijk best lief dus dat doen we maar niet.quote:
Voor een klein bedrag wil ik wel berichtje naar Amazon sturen om het te regelen hoor. Even ontzorgen.quote:
Wens ze dan de candirukoorts toequote:Op woensdag 4 mei 2022 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had ze graag indachtig de nalatenschap van @:Ettovanbelgie de rasbora caudimaculatakoorts toegewenst maar dat gaat over een stekelbaarsje dus dat is eigenlijk best lief dus dat doen we maar niet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rasbora_caudimaculata
Zo ging ik een keer bij mijn oma op bezoek in het verzorgingshuis waar ze zat tot ze overleed.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr liep gisteren een oud mannetje met zijn vrouw die duidelijk ah einde van haar leven was, lekker gegeten en gingen naar de hotelkamer. Hij moest haar zwaar ondersteunen, schuifelend en lachend liepen ze weg.
Mooi vind ik dat.
Menen die boven een bepaald bedrag verdienen hebben allemaal exact dezelfde tanden, let maar eens op.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren gisteren uit eten met klanten na een grote opdracht ondertekening, het was zowaar gezellig.
5 gangen etentje in een mooi restaurant midden op de heuvelrug.
Wel hoog kukident gehalte
Www.touwkopen.nlquote:
Menen is een plaatsje in België. En geen plaatsje om nou heel blij van te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Menen die boven een bepaald bedrag verdienen hebben allemaal exact dezelfde tanden, let maar eens op.
Plottwist het was haar stalkerquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo ging ik een keer bij mijn oma op bezoek in het verzorgingshuis waar ze zat tot ze overleed.
Daar was zo’n gezamenlijke ruimte waar alle oude besjes samen konden koffiedrinken.
Komt er een hoogbejaarde man door de schuifdeuren geschuifeld met een bos zonnebloemen in zijn handen.
Hij liep naar de tafeltjes toe, ging zo recht mogelijk staan en zei met de allergrootste glimlach op zijn gezicht en jongensachtige twinkelingen in zijn ogen: “ik kom hier voor de allermooiste vrouw die ik ooit heb gezien.”
En gaf vervolgens de bos bloemen aan zijn demente vrouw die eveneens kort leeg op te fleuren.
Dit moment vergeet ik mijn leven lang niet meer. Ik was toen 13 en ik hoop dat ooit iemand zoveel van mij zal houden als die man van zijn vrouw hield.
Haha nee.quote:
Is dat niet lastig dat ze dan telkens dat gebit wisselen met elkaar?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Menen die boven een bepaald bedrag verdienen hebben allemaal exact dezelfde tanden, let maar eens op.
Is niet waarquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet je leven eens wat minder draaien om SEX SEX SEX NEUKEN NEUKEN RIMMEN PIJPEN BEFFEN LULKUTKONTNEUKENISGEZONDquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind moederdagadvertenties met “verwen je moeder” toch altijd een beetje raar klinken
Rustig aan Bartquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je leven eens wat minder draaien om SEX SEX SEX NEUKEN NEUKEN RIMMEN PIJPEN BEFFEN LULKUTKONTNEUKENISGEZOND
Hoe zien die tanden er dan precies uit en over welk bedrag hebben we het?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
verwen je schoonmoeder danquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind moederdagadvertenties met “verwen je moeder” toch altijd een beetje raar klinken
van mij mogen ze er gauw mee ophoudenquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je leven eens wat minder draaien om SEX SEX SEX NEUKEN NEUKEN RIMMEN PIJPEN BEFFEN LULKUTKONTNEUKENISGEZOND
us is liefquote:
Hij heeft ook recht op liefdequote:
quote:
Heb nog niet echt goede foto's omdat ze nog hele tijd rennen of in een huisje liggen.quote:
Nou, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'iedereen verdient een piemel'
Dat is idd een standpunt waarmee je in het leven kan staan
quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Wat zien we hier? Gegrilde ratten? Moet ik dit smerig vinden of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor? Mensen daar vinden dit ook lekker. Dus mag jij ook vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zien we hier? Gegrilde ratten? Moet ik dit smerig vinden of zo?
ja, zal zo zijn. Misschien wel lekkerder dan een frikandel of een kroketjequote:Op woensdag 4 mei 2022 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor? Mensen daar vinden dit ook lekker. Dus mag jij ook vinden.
Zo heb ik eens cavia gegeten. Was best lekker.
Smaakt een beetje naar kip. Maar is niet heel bijzonder (vond ik)quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, zal zo zijn. Misschien wel lekkerder dan een frikandel of een kroketje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat vinden jullie?![]()
[ afbeelding ]5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee dat kan nietquote:
Gewoon in een album stoppen bij de restquote:
Aan dé biljetverzamelaar der biljetverzamelaars vragen wat die er mee moet, verzamelen natuurlijk!quote:
Oh.. had ik gemistquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan dé biljetverzamelaar der biljetverzamelaars vragen wat die er mee moet, verzamelen natuurlijk!
Nou, koop dan!quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon in een album stoppen bij de rest
Sorry hoorquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat vinden jullie?![]()
[ afbeelding ]bootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
tijd om ze buiten te zettenquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb nog niet echt goede foto's omdat ze nog hele tijd rennen of in een huisje liggen.
Heb je al afkickverschijnselenquote:
nou ja wel.quote:
Zin in aardbeien nu ineensquote:
Om de @Ama's buiten te zetten?quote:
Zal ik je helpen?quote:
Het hoeft niet hoorquote:
Wat is bevrijdingsdag dan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afterparty na de dodenherdenking is wel heel cru hoor
Woordquote:
ze zouden het zo gewild hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afterparty na de dodenherdenking is wel heel cru hoor
Aardbeienquote:
1,5 uur nog maarquote:
Ik heb gewoon een bed hoorquote:
Erdebiskes meej wit poeierquote:
Ritmooooooquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:43 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondM'n ritme is helemaal naar de knoppen
Ik vond het persoonlijk niet zo leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
Is How I Met Your Mother een leuke serie?
welk ritmequote:Op woensdag 4 mei 2022 22:43 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondM'n ritme is helemaal naar de knoppen
jaquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
Dat wel. Tot het moment dat Amy mee doetquote:
mja ik vond Amy op zich wel wat toevoegen.. maar wel beetje geforceerd 'we moeten wat voor sheldon'quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel. Tot het moment dat Amy mee doet
Ik ben gister de eerste drie afleveringen gekekenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben gister de eerste drie afleveringen gekeken
Is dat een ja of een nee?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben gister de eerste drie afleveringen gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |