Ff doorlopen naar die op het stationquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Even niet bij stil gestaan dat de supermarkt ook eerder dicht was vandaag
Ah, kitten eet sowieso slecht als we ergens anders zijn dan thuis. Maar ze moet van mij inderdaad ook wel eerst eten en daarna spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja. Ga ik met mini dudje ook nog wel eens heen maar hij mag spelen nadat hij wat gegeten heeft anders eet hij bijna niks en dan gaan we weg en begint hij te zeuren dat hij honger heeft
Voordat ik naar het dichtstbijzijnde station met een ah to go ben gelopen ben ik 3 uur verderquote:
DWquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kom ook voor het eerst sinds jaren weer op fok ja
[..]
Ja, jammer. Dan moet ik zelf maar naar Duitsland crossen.
Dat doe je toch elke dag?quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordat ik naar het dichtstbijzijnde station met een ah to go ben gelopen ben ik 3 uur verder
Toch niet op dit tijdstipquote:
Allemaal afschietenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stomme vogels bij de 2 minuten stilte![]()
![]()
![]()
Vraagje voor de expert: op zaterdag wordt in NL ook briefpost bezorgd normaal gezien?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stomme vogels bij de 2 minuten stilte![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraagje voor de expert: op zaterdag wordt in NL ook briefpost bezorgd normaal gezien?
Ja. Alleen niet op Maandag. Tenminste bij PostNLquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraagje voor de expert: op zaterdag wordt in NL ook briefpost bezorgd normaal gezien?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Wéér Femke HValsema? Die hadden we toch al gehad?
Oeh picsquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:22 schreef Ama het volgende:
Ik kreeg vandaag ook eindelijk mijn Jurassic Park mok binnen.
Nou ja, zolang er niemand gaat lopen schreeuwen is het elk jaar hetzelfde.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Wel handig dat ze direct na de uitzending het journaal openen met een samenvatting er van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |