Dr liep gisteren een oud mannetje met zijn vrouw die duidelijk ah einde van haar leven was, lekker gegeten en gingen naar de hotelkamer. Hij moest haar zwaar ondersteunen, schuifelend en lachend liepen ze weg.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer naar een leuk kukidenthotel in Duitsland
Ach gossiequote:Op woensdag 4 mei 2022 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr liep gisteren een oud mannetje met zijn vrouw die duidelijk ah einde van haar leven was, lekker gegeten en gingen naar de hotelkamer. Hij moest haar zwaar ondersteunen, schuifelend en lachend liepen ze weg.
Mooi vind ik dat.
dat ze aanbeden worden als goden en niets fout doen uiteraardquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd leuk, een enthousiast mailtje van AMazon "Hey DRF TELL US HOW WE'RE DOING"
Ik wacht pas twee maanden op dat kloteboek en het is er nog steeds niet. Wat wil je horen.
Ja ik had ze graag indachtig de nalatenschap van @EttovanBelgie de rasbora caudimaculatakoorts toegewenst maar dat gaat over een stekelbaarsje dus dat is eigenlijk best lief dus dat doen we maar niet.quote:
Voor een klein bedrag wil ik wel berichtje naar Amazon sturen om het te regelen hoor. Even ontzorgen.quote:
Wens ze dan de candirukoorts toequote:Op woensdag 4 mei 2022 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had ze graag indachtig de nalatenschap van @:Ettovanbelgie de rasbora caudimaculatakoorts toegewenst maar dat gaat over een stekelbaarsje dus dat is eigenlijk best lief dus dat doen we maar niet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rasbora_caudimaculata
Zo ging ik een keer bij mijn oma op bezoek in het verzorgingshuis waar ze zat tot ze overleed.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr liep gisteren een oud mannetje met zijn vrouw die duidelijk ah einde van haar leven was, lekker gegeten en gingen naar de hotelkamer. Hij moest haar zwaar ondersteunen, schuifelend en lachend liepen ze weg.
Mooi vind ik dat.
Menen die boven een bepaald bedrag verdienen hebben allemaal exact dezelfde tanden, let maar eens op.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren gisteren uit eten met klanten na een grote opdracht ondertekening, het was zowaar gezellig.
5 gangen etentje in een mooi restaurant midden op de heuvelrug.
Wel hoog kukident gehalte
Www.touwkopen.nlquote:
Menen is een plaatsje in België. En geen plaatsje om nou heel blij van te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Menen die boven een bepaald bedrag verdienen hebben allemaal exact dezelfde tanden, let maar eens op.
Plottwist het was haar stalkerquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo ging ik een keer bij mijn oma op bezoek in het verzorgingshuis waar ze zat tot ze overleed.
Daar was zo’n gezamenlijke ruimte waar alle oude besjes samen konden koffiedrinken.
Komt er een hoogbejaarde man door de schuifdeuren geschuifeld met een bos zonnebloemen in zijn handen.
Hij liep naar de tafeltjes toe, ging zo recht mogelijk staan en zei met de allergrootste glimlach op zijn gezicht en jongensachtige twinkelingen in zijn ogen: “ik kom hier voor de allermooiste vrouw die ik ooit heb gezien.”
En gaf vervolgens de bos bloemen aan zijn demente vrouw die eveneens kort leeg op te fleuren.
Dit moment vergeet ik mijn leven lang niet meer. Ik was toen 13 en ik hoop dat ooit iemand zoveel van mij zal houden als die man van zijn vrouw hield.
Haha nee.quote:
Is dat niet lastig dat ze dan telkens dat gebit wisselen met elkaar?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Menen die boven een bepaald bedrag verdienen hebben allemaal exact dezelfde tanden, let maar eens op.
Is niet waarquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet je leven eens wat minder draaien om SEX SEX SEX NEUKEN NEUKEN RIMMEN PIJPEN BEFFEN LULKUTKONTNEUKENISGEZONDquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind moederdagadvertenties met “verwen je moeder” toch altijd een beetje raar klinken
Rustig aan Bartquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je leven eens wat minder draaien om SEX SEX SEX NEUKEN NEUKEN RIMMEN PIJPEN BEFFEN LULKUTKONTNEUKENISGEZOND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |