Hoe zien die tanden er dan precies uit en over welk bedrag hebben we het?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Menen die boven een bepaald bedrag verdienen hebben allemaal exact dezelfde tanden, let maar eens op.
verwen je schoonmoeder danquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind moederdagadvertenties met “verwen je moeder” toch altijd een beetje raar klinken
van mij mogen ze er gauw mee ophoudenquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind moederdagadvertenties met “verwen je moeder” toch altijd een beetje raar klinken
quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je leven eens wat minder draaien om SEX SEX SEX NEUKEN NEUKEN RIMMEN PIJPEN BEFFEN LULKUTKONTNEUKENISGEZOND
us is liefquote:
Hij heeft ook recht op liefdequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nog niet echt goede foto's omdat ze nog hele tijd rennen of in een huisje liggen.quote:
Nou, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'iedereen verdient een piemel'
Dat is idd een standpunt waarmee je in het leven kan staan
quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Wat zien we hier? Gegrilde ratten? Moet ik dit smerig vinden of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je leven eens wat minder draaien om SEX SEX SEX NEUKEN NEUKEN RIMMEN PIJPEN BEFFEN LULKUTKONTNEUKENISGEZOND
Nee hoor? Mensen daar vinden dit ook lekker. Dus mag jij ook vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zien we hier? Gegrilde ratten? Moet ik dit smerig vinden of zo?
ja, zal zo zijn. Misschien wel lekkerder dan een frikandel of een kroketjequote:Op woensdag 4 mei 2022 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor? Mensen daar vinden dit ook lekker. Dus mag jij ook vinden.
Zo heb ik eens cavia gegeten. Was best lekker.
Smaakt een beetje naar kip. Maar is niet heel bijzonder (vond ik)quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, zal zo zijn. Misschien wel lekkerder dan een frikandel of een kroketje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat vinden jullie?![]()
[ afbeelding ]5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee dat kan nietquote:
Gewoon in een album stoppen bij de restquote:
Aan dé biljetverzamelaar der biljetverzamelaars vragen wat die er mee moet, verzamelen natuurlijk!quote:
Oh.. had ik gemistquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan dé biljetverzamelaar der biljetverzamelaars vragen wat die er mee moet, verzamelen natuurlijk!
Nou, koop dan!quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon in een album stoppen bij de rest
Sorry hoorquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat vinden jullie?![]()
[ afbeelding ]bootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
tijd om ze buiten te zettenquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb nog niet echt goede foto's omdat ze nog hele tijd rennen of in een huisje liggen.
Heb je al afkickverschijnselenquote:
nou ja wel.quote:
Zin in aardbeien nu ineensquote:
Om de @Ama's buiten te zetten?quote:
Zal ik je helpen?quote:
Het hoeft niet hoorquote:
Wat is bevrijdingsdag dan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afterparty na de dodenherdenking is wel heel cru hoor
Woordquote:
ze zouden het zo gewild hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afterparty na de dodenherdenking is wel heel cru hoor
Aardbeienquote:
1,5 uur nog maarquote:
Ik heb gewoon een bed hoorquote:
Erdebiskes meej wit poeierquote:
Ritmooooooquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:43 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondM'n ritme is helemaal naar de knoppen
Ik vond het persoonlijk niet zo leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
Is How I Met Your Mother een leuke serie?
welk ritmequote:Op woensdag 4 mei 2022 22:43 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondM'n ritme is helemaal naar de knoppen
jaquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
Dat wel. Tot het moment dat Amy mee doetquote:
mja ik vond Amy op zich wel wat toevoegen.. maar wel beetje geforceerd 'we moeten wat voor sheldon'quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel. Tot het moment dat Amy mee doet
Ik ben gister de eerste drie afleveringen gekekenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben gister de eerste drie afleveringen gekeken
Is dat een ja of een nee?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben gister de eerste drie afleveringen gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |