Vreemdgaande Robert, verlies Arnie en Lotje, verliefd/seks met wat uiteindelijk haar eigen zoon bleek, op latere leeftijd Sil nog gekregen die na de moord op 'ome Willem' (hoe heette hij ook alweer in de serie?) in de gevangenis kwam......Even zo uit het hoofd hoorquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:33 schreef GwaiLow het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel echte schokkende dingen Laura in haar leven heeft meegemaakt. Iemand die deze allemaal op kan sommen?
Oh, dit valt me nog mee allemaal. Ik kan me ook nog een andere brand herinneren. In Scala oid? en hadden zij, Dorothea en Janine niet ooit iemand begraven/vermoord? Zoiets staat me ook nog bij. Was dat niet Sophia?quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vreemdgaande Robert, verlies Arnie en Lotje, verliefd/seks met wat uiteindelijk haar eigen zoon bleek, op latere leeftijd Sil nog gekregen.....Even zo uit het hoofd hoor
Kleine edit in mijn postquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oh, dit valt me nog mee allemaal. Ik kan me ook nog een andere brand herinneren. In Scala oid? en hadden zij, Dorothea en Janine niet ooit iemand begraven/vermoord? Zoiets staat me ook nog bij. Was dat niet Sophia?
Ff denken:quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vreemdgaande Robert, verlies Arnie en Lotje, verliefd/seks met wat uiteindelijk haar eigen zoon bleek, op latere leeftijd Sil nog gekregen die na de moord op 'ome Willem' (hoe heette hij ook alweer in de serie?) in de gevangenis kwam......Even zo uit het hoofd hoor
Ook nog jaquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ff denken:
- Robert door een spiegel geduwd
- ze heeft bij een sekte gezeten
- relatie met een vrouw
Hier nog een artikel over het roerige leven van Laura:
https://www.ad.nl/show/he(...)eder-laura~a8dcaee4/
Rene Meijer. Psychopaat en verkrachter van Nina.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kleine edit in mijn post![]()
Scala weet ik niet meer zo goed, maar die enge man die haar, Janine en Dorothea bedreigde.....brrrrr.....
Maar echt!quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:18 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Rene Meijer. Psychopaat en verkrachter van Nina.
Prachtige rol had hij.
Verkleede zich als Zwarte Piet en wachtte Dorothea op die bij het graf van Rene wou kijken.
Zegt hij tegen Dorothea: "Vier vrouwen zaten op een hek! Bčeeeeeeeh! Er wordt een schedel ingeslagen!"
Damn, wat een creep!
In hotel Dendemonde was eerst brand ook een hele goeie aflevering naar het einde van dat seizoen toe maar geen cliff aangestoken door een zakenpartner van Anita die de verzekering wou oplichten.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oh, dit valt me nog mee allemaal. Ik kan me ook nog een andere brand herinneren. In Scala oid? en hadden zij, Dorothea en Janine niet ooit iemand begraven/vermoord? Zoiets staat me ook nog bij. Was dat niet Sophia?
Volgens mij was die flashback van deze.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In hotel Dendemonde was eerst brand ook een hele goeie aflevering naar het einde van dat seizoen toe maar geen cliff aangestoken door een zakenpartner van Anita die de verzekering wou oplichten.
Brand in Scala toen was een cliffhanger was veroorzaakt door Isabella en Yasmin die kleine Nina ontvoerd hadden daar terwijl de rest van de cast boven zat volgens mij was daar Laura haar flashback ook van.
quote:Brand in Box was ook een cliffhanger toen De Beer zijn vriend met molotovcocktails ging gooien terwijl wederom de halve cast binnen was daarbij kwam Maxime om het leven.
Echt serieus kippenvel.....en ik mis Maxime eigenlijk nog best wel, was toch een mooie rol.....quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:15 schreef Claude_Viole het volgende:
En ik maar denken dat de cliffhanger vandaag op Videoland zou zijn
Ik heb geen idee hoe ik op het idee kwam, maar ik denk:Ja, als cliff was het niet veel geweest, maar vond de aflevering wel sterk in elkaar zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het al een slechte cliffhanger aflevering omdat er veel verhaallijnen ontbraken. Totdat ik mij ging afvragen waarom er aan het einde nog een vooruitblik gegeven werd. Ik ben gewoon nog twee weken te vroeg....
Gefopt door EndemolShine
Robbert door een spiegel geduwd, 2 kinderen verloren, lid geweest van een sekte die haar, robbert, Arnie en Roos in huize Alberts gijzelden, medeplichtig aan de moord op Mary Verstraete, en daardoor een jaar met enkelband gelopen, laura's living (een sexclub die ze met Cleo runde in haar huis) de scalabrand, waar half meerdijk zat opgesloten, gegijzeld door Pete Jensen, die zich voordeed als John Alberts, samen met Kom en Julisn gegijzeld door Albert, Julian's pleegvader, en door hem met benzine overgoten, in overspannen toestand (na Lotje's dood) een kind ontvoerd, en later zich in de zee van het leven willen beroven, een relatie gehad met Dennis Tuinman, die later de echte zoon van Robbert en Laura bleek te zijn (Arnie en Dennis waren door Guus Tuinman in het ziekenhuis omgwisseld door de vader van Dennis, Arnie dus, niet lang te leven zou hebben. En dit is uit het blote hoofd, dus ben vast nog wel wat vergetenquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:33 schreef GwaiLow het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel echte schokkende dingen Laura in haar leven heeft meegemaakt. Iemand die deze allemaal op kan sommen?
Mocht ze ooit overlijden, dan krijgen we denk ik een hele aflevering vol met flashbacks...quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Robbert door een spiegel geduwd, 2 kinderen verloren, lid geweest van een sekte die haar, robbert, Arnie en Roos in huize Alberts gijzelden, medeplichtig aan de moord op Mary Verstraete, en daardoor een jaar met enkelband gelopen, laura's living (een sexclub die ze met Cleo runde in haar huis) de scalabrand, waar half meerdijk zat opgesloten, gegijzeld door Pete Jensen, die zich voordeed als John Alberts, samen met Kom en Julisn gegijzeld door Albert, Julian's pleegvader, en door hem met benzine overgoten, in overspannen toestand (na Lotje's dood) een kind ontvoerd, en later zich in de zee van het leven willen beroven, een relatie gehad met Dennis Tuinman, die later de echte zoon van Robbert en Laura bleek te zijn (Arnie en Dennis waren door Guus Tuinman in het ziekenhuis omgwisseld door de vader van Dennis, Arnie dus, niet lang te leven zou hebben. En dit is uit het blote hoofd, dus ben vast nog wel wat vergeten
Dat verwachtte ik eigenlijk een paar weken terug, toen Demi opmerkte dat Laura wel heel snel op de bank in slaap was gevallen. Met hoe de verhaallijnen nu lopen zou het me niet verbazen als dát Laura's exit zou zijn geweest.quote:
Naja hoe Lynn binnen kwam had ik daar gelijk een hekel aan gelukkig draait het nu wat bij.quote:Op donderdag 16 juni 2022 23:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik eigenlijk een paar weken terug, toen Demi opmerkte dat Laura wel heel snel op de bank in slaap was gevallen. Met hoe de verhaallijnen nu lopen zou het me niet verbazen als dát Laura's exit zou zijn geweest.
Dat terzijde, ik vind die huisjesmelker wel een interessante rol. Zeer sterkte actrice, die zet een karakter neer waar je als kijker gewoon ter plekke een hekel aan hebt. Dat doen de jongere spelers haar toch echt niet na.
Bing is een niet zo een interessant personage meer. Vroeger behoorlijk fel, maar nu is hij alleen maar aardig en niet meer wraakzuchtig. Ik mis het oude brutale karakter.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk trouwens dat Bing binnenkort exit is.
Everon is laatst 40 geworden Bing is elke keer uit beeld voor zaken en ze zitten met dat been wat zijn rol natuurlijk wat lastiger maakt en Daan en Nina zijn ze weer heel voorzichtig aan het opzetten misschien doen Lars en Bing elkaar wel wat aan waardoor er een dood is en de voortaan vast zit ofzo waarna Daan en Nina weer naar elkaar groeien.
Maar daar kijken de schrijvers niet naar. Die zijn helemaal Bing & Nina fan, want oh wat doen ze al lang mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:34 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Bing is een niet zo een interessant personage meer. Vroeger behoorlijk fel, maar nu is hij alleen maar aardig en niet meer wraakzuchtig. Ik mis het oude brutale karakter.
Onzinnig eigenlijk dat vrijdag programma is bijna altijd the voice achtige onzin daar moet je de jeugd niet mee vervuilen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:27 schreef James1988 het volgende:
Da's een bewuste keuze zodat de echt jonge kijkers nog een stukje van het vrijdagavondprogramma kunnen meepakken.
https://www.televizier.nl(...)gen-per-week-te-zien
Er is nu een ballonnen show hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onzinnig eigenlijk dat vrijdag programma is bijna altijd the voice achtige onzin daar moet je de jeugd niet mee vervuilen.
Of het is raad de zanger onder het masker of verkleed als travestiet het is altijd wel een grote amusement onzin show.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Er is nu een ballonnen show hoor
Ja true, vrij treurig welquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of het is raad de zanger onder het masker of verkleed als travestiet het is altijd wel een grote amusement onzin show.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb de aflevering nog een keer snel door geskipt is de brand waarbij Benjamin om het leven kwam waar ze flashbacks van had herken het decor.
Slim gedaan want daardoorDit klopt niet. Het was de brand in Boks. Als je goed kijkt, zie je ook Janine op de achtergrond in Laura’s flashback. Die was tijdens de brand in Scala met hele andere dingen bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook het fragment op 1.02:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |