quote:
Jullie zijn wel lief.quote:
Toe aan een biertje?quote:
Ik kan wel een biertje gebruikenquote:
Dat zou ik maar niet aan Seedorf vertellenquote:
We hebben nog heel wat in te halen.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben nog heel wat in te halen.
Dat zou helemaal geniaal zijn.quote:
Cajun aardappelen, bloemkool met parmezaanse kaas en barbecue kipworstjes. En een appelflap als toetjequote:
Kipworstjesquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Cajun aardappelen, bloemkool met parmezaanse kaas en barbecue kipworstjes. En een appelflap als toetje
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Au mijn voeten, toch niet echt slim geweest om met nieuwe schoenen te gaan wandelen
Halllllooooooooo mevrouw greysmilfquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
eten al op
fruitsalade
patatjes uit de airfryer en een hamburger
en hallooooo
liefjes
Oh oh oh. Dat is niet zo slim hequote:Op woensdag 4 mei 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Au mijn voeten, toch niet echt slim geweest om met nieuwe schoenen te gaan wandelen
Halllloooooooooooooo meneer Dudiebabequote:Op woensdag 4 mei 2022 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Halllllooooooooo mevrouw greysmilf
[..]
Oh oh oh. Dat is niet zo slim he
Nee niet bepaald nee, was ook niet echt de bedoeling wilde alleen een ijsje halenquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Halllllooooooooo mevrouw greysmilf
[..]
Oh oh oh. Dat is niet zo slim he
En toen verdwaalde je in de ogen van een wilde Italiaan en voor je het wist zat je in Venetiëquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee niet bepaald nee, was ook niet echt de bedoeling wilde alleen een ijsje halen
Bijna wel hahaquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
En toen verdwaalde je in de ogen van een wilde Italiaan en voor je het wist zat je in Venetië
kan ookquote:
Had ik met mijn andere paar schoenen ookquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan ook
tenzij je schoenen hebt die zooooo lekker zitten
dat je geen blaren krijgt
sommige is het net of je op wolkjes looptquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ik met mijn andere paar schoenen ook
True, die van nike lopen wel lekker zachtquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige is het net of je op wolkjes loopt
heb nu puma's die ook heeeerlijk lopen met een memoryfoam zoolquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
True, die van nike lopen wel lekker zacht
Zit idd echt heel lekker..quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb nu puma's die ook heeeerlijk lopen met een memoryfoam zool
quote:
Ik ook behalve in de winterquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
heb heel lang addidas gehad
loop eigenlijk vooral op sneakers
Riep je Wolkys?quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige is het net of je op wolkjes loopt
die heb ik dan net weer nietquote:
en pallediumsquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Die heb ik nooit gehad, soms zie nog wel eens vrouwen er op lopen
All stars wel, heb ik nog steeds ook fijne schoenenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
en pallediums
en all stars
ja had wel een schoenen tic
Palladium excusesquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
All stars wel, heb ik nog steeds ook fijne schoenen
Pallediums zeggen mij zo niks
Ja die schoenen ken ik idd welquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Palladium excuses
https://www.google.nl/sea(...)w=1600&bih=781&dpr=1
in je ui ook nog eensquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Haha deze is ook grappig [ afbeelding ]
Jij hebt alleen maar leuke UI'squote:
Tuurlijk niet en fok ligt ook 2 min eruitquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vergeten jullie de twee minuten stilte niet zometeen??
Duurt altijd verrassend wat?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
Duurt altijd verrassend om 2 minuten stil te zijn
tuurlijk nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vergeten jullie de twee minuten stilte niet zometeen??
Lang??quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
Duurt altijd verrassend om 2 minuten stil te zijn
ik denk dat het effect van die 2 minuten voldoende zijnquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Vind 2 min eigenlijk te kort van mij mag wel 5 min zijn
Dat is waarquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het effect van die 2 minuten voldoende zijn
zolang er op scholen maar aandacht wordt besteed aan het onderwerp
zodat jongeren ook weten waar het over gaat
Het voelt langer aan dan het klinkt.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het voelt langer aan dan het klinkt.
Voor mij blijft het nog altijd prins pilsquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
zeker als je constant tegen die bolle hersens van willem lex aan moet kijken
waardeloze manquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mij blijft het nog altijd prins pils
Ik heb er ook weinig mee, met het hele koningshuis overigens.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
waardeloze man
sorry(not sorry)
heb er niks mee
De oorlog duurde vier jáár en jij vind 2 minuten lang?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het voelt langer aan dan het klinkt.
Waardeloos vind ik te ver gaan, maar ik heb ook verdomd weinig met WimLex.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
waardeloze man
sorry(not sorry)
heb er niks mee
Ik vind het gewoon langer aanvoelen dan het klinkt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De oorlog duurde vier jáár en jij vind 2 minuten lang?
gewoon afschaffenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig mee, met het hele koningshuis overigens.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon langer aanvoelen dan het klinkt.
gewoon allemaal lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Waardeloos vind ik te ver gaan, maar ik heb ook verdomd weinig met WimLex.
Veel afstandelijker dan zijn mama.
Of wil hij turner worden?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:27 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Vindt-ie sinds kort leuk, zo staan!
wanneer gaat de grote verbouwing van start?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:27 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Vindt-ie sinds kort leuk, zo staan!
Halverwege juni wordt de keuken geplaatst (oude voor die tijd er uit gesloopt), en de badkamer hopelijk rond de zomer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer gaat de grote verbouwing van start?
en aanbouw?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Halverwege juni wordt de keuken geplaatst (oude voor die tijd er uit gesloopt), en de badkamer hopelijk rond de zomer.
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]En dames lust hij ook wel pap van!
Hij was ook vandaag weer helemaal gefascineerd door blonde meisjes!
Het duurt niet lang meer of hij heeft ieder weekend een nieuw schatje in zijn bed liggenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]En dames lust hij ook wel pap van!
Hij was ook vandaag weer helemaal gefascineerd door blonde meisjes!
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Het duurt niet lang meer of hij heeft ieder weekend een nieuw schatje in zijn bed liggen
Ja het wordt minstens 2X zo duur als wat ons verteld is, en 4 mille per vierkante meter vinden we wat veel voor een aanbouw.quote:
heb je nog gekeken naar een prefab aanbouw?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het wordt minstens 2X zo duur als wat ons verteld is, en 4 mille per vierkante meter vinden we wat veel voor een aanbouw.
Wel inlichtingen over ingewonnen, en bizar genoeg schijnt dat qua prijs niet eens zo veel gunstiger te zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je nog gekeken naar een prefab aanbouw?
kan ook nog een optie zijn?
Dan inderdaad niet doen neequote:Op woensdag 4 mei 2022 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel inlichtingen over ingewonnen, en bizar genoeg schijnt dat qua prijs niet eens zo veel gunstiger te zijn.
Maar toen de beslissing genomen was om er niet meer mee door te gaan, viel er wel een last van onze schouders; het is toch wel een behoorlijke investering en je haalt je ook weer een hoop stress op de hals, terwijl we de stress momenteel nauwelijks meer aankunnen met diverse dingen die hier nu spelen/.
Koter vanavond ff later dan normaal naar bed getrapt.quote:
Hoe lang slaapt het dan tussen de middag tegenwoordig?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Koter vanavond ff later dan normaal naar bed getrapt.
Hij was vanmorgen weer eens om 6 uur wakker. Hij heeft een erg lang middagdutje gehouden om dat te compenseren en was de hele avond klaarwakker en DRUK!
Eigenlijk zelden meer, tenzij hij ons 's ochtends mega vroeg uit bed heeft getrapt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang slaapt het dan tussen de middag tegenwoordig?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Eigenlijk zelden meer, tenzij hij ons 's ochtends mega vroeg uit bed heeft getrapt.
Laatst was dat trappen trouwens vrij letterlijk; hij stond naast mijn hoofd toen ik nog lag te slapen, en ineens kreeg ik keihard zijn grote teen tegen mijn gesloten oog getrapt!
quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Als ik straks kinderen heb en die zou zoiets flikken zou ik denk ik als automatische reactie gewoon een stomp geven
Achja, is wellicht wel de betere optie. Met mijn tactiek krijg ik na verloop van tijd kinderbescherming op de stoep als ze met teveel blauwe plekken op school blijven aankomenquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]Bij mij was het: "Okee okee, papa komt wel weer mee naar beneden, jongen!"
kan je moeilijk je agressie onder controle houden?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, is wellicht wel de betere optie. Met mijn tactiek krijg ik na verloop van tijd kinderbescherming op de stoep als ze met teveel blauwe plekken op school blijven aankomen
Heeft zeker met Snake verloren.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je moeilijk je agressie onder controle houden?
Smurfen heeft hijquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het probleem met je telefoon nog niet opgelost?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand een zak geld voor me? Dan pak ik nu een moker en sla ik die telefoon helemaal aan gort.
Oh wacht en heeft iemand dan een moker voor me
Nope, man van telefoonwinkel hier zei heel leuk: "stuur maar terug naar Samsung"quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is het probleem met je telefoon nog niet opgelost?
Ga je lekker bushcraften met Jos?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
Laatste dingetjes komen vrijdag binnendan kan ik mn werk rugzak op gaan tuigen
#prepper
nadruk op het woord werkquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je lekker bushcraften met Jos?
Ligt er maar net aan welke mensen me aan het irriteren zijnquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh wat raar zegquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nope, man van telefoonwinkel hier zei heel leuk: "stuur maar terug naar Samsung"
Die keek er niet eens na......
Dat deed ook niks, ja een reboot. Het zal dus wel terug sturen gaan worden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh wat raar zeg![]()
En wat gebeurde er als je deed wat er in het filmpje van Schakeltopia deed?
Ca. 1.90 en weeg nog maar 60 kilo, "beetje" ondergewicht dus en geen spek aan de botten, 18 graden vond ik altijd zat.quote:
Hier staat het al een goede 2 weken op 19.5 zonder dat de verwarming is aan geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
Hier al wekenlang een stabiele 19 graden
Dat klinkt niet echt gezondquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ca. 1.90 en weeg nog maar 60 kilo, "beetje" ondergewicht dus en geen spek aan de botten, 18 graden vond ik altijd zat.
Dat is aan de magere kant idd!quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ca. 1.90 en weeg nog maar 60 kilo, "beetje" ondergewicht dus en geen spek aan de botten, 18 graden vond ik altijd zat.
Een smurf?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is aan de magere kant idd!
Ik ben ook 60kg en 20cm kleiner
Ik ben wel een hele 3cm groter dan grote smurf!quote:
Je maakte me lachenquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel een hele 3cm groter dan grote smurf!![]()
Ik ben ook 20 cm kleiner maar 10 kilo zwaarderquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is aan de magere kant idd!
Ik ben ook 60kg en 20cm kleiner
Heb ik op de valreep toch nog iemand aan het lachen gekregen vandaagquote:
Is op zich nog prima toch. Vuistregel was toch je lengte minus een meter en dat mag je ongeveer in kg's wegen. Dan is 70kg nog best goed.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben ook 20 cm kleiner maar 10 kilo zwaarder
Ja, maar is wel beetje op de grens van gezond en lichtjes overgewichtquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is op zich nog prima toch. Vuistregel was toch je lengte minus een meter en dat mag je ongeveer in kg's wegen. Dan is 70kg nog best goed.
Ik was het al door een BMI meter aan het halen, dat zit wel aan de hoge kant van 'gezond'quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar is wel beetje op de grens van gezond en lichtjes overgewicht
Dat is wel licht Raf hoop dat er snel wat bij komtquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:58 schreef Rafeiro het volgende:
1.90 en 60 kilo niet, haha.
En zorg etc it er ook al op hoor, iedereen weet dat dit niet optimaal is
Ik jojo erg met gewicht, dan 108 dan weer 104 kg.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was het al door een BMI meter aan het halen, dat zit wel aan de hoge kant van 'gezond'![]()
Ik was gistermorgen 62,4 en begin het laatste jaar ook wat vetjes op mijn buik te krijgen
Ik wil 25 kilo, ambulante hulp zegt begin maar eens met 5-10,quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat is wel licht Raf hoop dat er snel wat bij komt
Verstandig van hun! Gewoon met kleine beetjes aanpakken en als je dat doel bereikt hebt doorgaan naar het volgende kleine doel. Werkt vaak beter als je kleine doelen haalt!quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik wil 25 kilo, ambulante hulp zegt begin maar eens met 5-10,
Ja moet rustig opgebouwd worden, gaan ze ook met eiwitten aan de gang voor spierenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik wil 25 kilo, ambulante hulp zegt begin maar eens met 5-10,
Dacht ik ook, tot er een pandemie gebeurde die mij het sporten ontnam. Tot de dag van vandaag ben ik die coronabuik niet kwijtquote:
Bij mij wel. Twee jaar geleden was ik 63-65 kg. Na heel veel jaren 70 te zijnquote:
Nutridink me al suf.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:11 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja moet rustig opgebouwd worden, gaan ze ook met eiwitten aan de gang voor spieren
Wat is nou 70 kg? Dat weegt mijn snikkel alquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij mij wel. Twee jaar geleden was ik 63-65 kg. Na heel veel jaren 70 te zijn
Idemquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht ik ook, tot er een pandemie gebeurde die mij het sporten ontnam. Tot de dag van vandaag ben ik die coronabuik niet kwijt
quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Wat is nou 70 kg? Dat weegt mijn snikkel alben je erg klein ofzo?
Wat licht allemaal hier? Komen jullie uit madurodam ofzo?quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
Toen ik stopte met roken werkte ik nog in een keuken. In het begin schommelde ik tussen de 60 en 62kg. Binnen 4 maanden was ik toen omhoog geschoten naar 68kg net na carnaval. Maar dan is het ook verleidelijk om tussendoor te snacken van van alles![]()
Ja ben maar 1.70quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Wat is nou 70 kg? Dat weegt mijn snikkel alben je erg klein ofzo?
Dat is wel heul kortquote:
Klein maar fijnquote:
Lol neequote:
Ik ben 1.78mquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goudvissen wroden toch niet groter dan een paar centimeter?
Kleinere vrouwen zijn meestal wel schattigerquote:
Zeker schattig, sta er met één op de foto die ook zo klein was. Stond schattig zeiden ze, was 1.60quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben 1.78m
[..]
Kleinere vrouwen zijn meestal wel schattiger
Ja ik zag hetquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben 1.78m
[..]
Kleinere vrouwen zijn meestal wel schattiger
Ik ben ook heel schattigquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Zeker schattig, sta er met één op de foto die ook zo klein was. Stond schattig zeiden ze, was 1.60
Foboquote:
Zo is dat! Je bent wie je bentquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik zag hetben wel klein, maar ook een kleine firecracker
wat ik aan lengte mis compenseer ik met mn grote bek
hahaha
Truequote:
Ja tochquote:
Ja ik vind het ook helemaal goedquote:
Ik ga nooit meer bij de melk staan in de supermarkt, meneer kunt u ff een pak melk pakken van de bovenste schapquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik me kort zou voelen naast iemand
Hahaha, en als ik het nou zou vragen met mn lieve blauwe oogjes?quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:41 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer bij de melk staan in de supermarkt, meneer kunt u ff een pak melk pakken van de bovenste schapja en niet één x he, geregegeld
Jaaaaa, altijdquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, en als ik het nou zou vragen met mn lieve blauwe oogjes?![]()
Ik ben gebouwd als licht en snel in een race auto, niet om de NBA om sumo worstelen te winnenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:17 schreef PLY het volgende:
[..]
Wat licht allemaal hier? Komen jullie uit madurodam ofzo?
Ja echt hè? Is nog best wel een dingetje om het te vragen hoor, probeer het altijd wel eerst zelf, pas als het echt niet lukt en de struggle te groot is dan pas kijk ik om me heenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaaaaa, altijdmoet altijd lachen erom, je ziet dat ze het gaan vragen
Slaap lekker raf! Hoop dat je een paar goede uurtjes kunt pakken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
Welterusten.
Mijn lijf doet te veel auw.
Paracetamolletjes en Oxazepam en slapen hoop ik.
Welterustenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
Welterusten.
Mijn lijf doet te veel auw.
Paracetamolletjes en Oxazepam en slapen hoop ik.
Drive safe!quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:47 schreef PLY het volgende:
Ff auto weg brengen van mijn zoon. Moet te keuren morgen. Fijne avond/nacht nog alle![]()
![]()
Dag PLY!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:47 schreef PLY het volgende:
Ff auto weg brengen van mijn zoon. Moet te keuren morgen. Fijne avond/nacht nog alle![]()
![]()
Gewoon vragen joh, ik vind het ook niet echt erg. Vaak ook oude dametjes met een rollator, laat ik niet staan. Ben altijd zachtaardig en behulpzaam, maar owee als ze mijn boos makenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hè? Is nog best wel een dingetje om het te vragen hoor, probeer het altijd wel eerst zelf, pas als het echt niet lukt en de struggle te groot is dan pas kijk ik om me heen
Oh leuk ik heb een vriendinquote:Op donderdag 5 mei 2022 02:04 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wat dan? Ga je je schoonmoeder melken?
Laatst een mevrouw die duidelijk niet helemaal ok wasquote:Op donderdag 5 mei 2022 02:15 schreef Rafeiro het volgende:
Ca. 13 jaar in supermarkt gewerkt
1.90 bij benadering. Zo vaak gevraagd of ik iets kon pakken
Bij beetje leuke mensen dus meteen een praatje
Goed hoorquote:
nou, heb je effequote:Op donderdag 5 mei 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed hoor
Lekker weer
Wat wil een mens nog meer
Hoi Greyquote:Op donderdag 5 mei 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed hoor
Lekker weer
Wat wil een mens nog meer
Kan beter. Kleine man is op vakantie met z'n moeder en is zich prima aan het vermakenquote:
Wil je een lijstje of een opsommingquote:
lijstjequote:Op donderdag 5 mei 2022 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan beter. Kleine man is op vakantie met z'n moeder en is zich prima aan het vermaken
[..]
Wil je een lijstje of een opsomming
Oke. Ik zal als ik op kantoor ben Excel even opstartenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke. Ik zal als ik op kantoor ben Excel even opstarten
Nee. Zit in de trein richting kantoor.quote:
Je bent zelf een kleine man.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan beter. Kleine man is op vakantie met z'n moeder en is zich prima aan het vermaken
[..]
Wil je een lijstje of een opsomming
WOESTquote:
spaar ze allemaalquote:
Daily mailyquote:
https://www.instagram.com/olivierbackx_lambo/quote:Een eigen Lamborghini, er zullen niet veel 12-jarigen zijn die kunnen zeggen dat ze dat hebben. Olivier Backx uit Alphen is daar wel een van én hij bouwde hem helemaal zelf. Ruim tweehonderd uur kostte het hem. Een rijbewijs heeft Olivier er niet voor nodig, want zijn auto is volledig van karton. "Hij is super gaaf geworden, alles past mooi bij elkaar", vertelt hij trots.
De kartonnen Lamborghini staat woensdagochtend in de zon op de oprit van de familie Backx tentoongesteld. Het is niet zomaar een autootje van karton: alle details kloppen. Zo heeft Olivier zelfs remschijven gemaakt die door de velgen heen te zien zijn. Hij vertelt er trots over. "Met de wielen ben ik het langst bezig geweest, de velgen vind ik heel mooi geworden."
Zo'n Lamborghini maak je niet zomaar met een schaar en wat lijm. Het was een flinke opgave voor de jonge bouwer. "Ik ben er al sinds de vorige zomervakantie mee bezig, drie kwart jaar dus. Na school en in het weekend: altijd als ik tijd vrij had ging ik hieraan werken. In totaal heeft er meer dan tweehonderd uur in gezeten."
Olivier raakte vorig jaar geïnspireerd toen hij een filmpje zag van iemand die van karton een auto maakte. "Dat vond ik cool, dus dat ben ik ook gaan doen."
De 12-jarige kocht een berg karton, downloadde een schaalmodel en ging aan de slag. "Dat schaalmodel heb ik 5 keer groter gemaakt en geprint. Dat heb ik vervolgens op karton gelegd en daar heb ik stukken uit gesneden. Die stukken heb ik aan elkaar geplakt."
Hij vertelt het alsof het niets is, maar stiekem is Olivier enorm trots. "Alles past mooi bij elkaar, dat vind ik heel cool." De creatie trekt dan ook veel bekijks: vrienden van Olivier en wat buurtbewoners staan woensdag zijn auto te bewonderen.
De jongen is gek op Lamborghini's. "Als ik er eentje zie rijden denk ik altijd: dat is echt een mooie auto. Hij is laag en kan heel snel rijden. Als ik er geld voor heb, wil ik later een echte Lamborghini." Toegegeven, dat is niet de echte reden dat Olivier juist deze auto uitkoos om te bouwen: "Het is ook niet de moeilijkste auto om te maken."
Nu het project af is, denkt Olivier alweer na over een volgende uitdaging. "Het lijkt me wel leuk om een nieuwe te maken. Dan wordt het weer een snelle auto. Een Ferrari of McLaren. Geen Fiat 500 ofzo, dat vind ik maar niks."
Zijn kartonnen Lamborghini gaat de markt op, want Olivier wil na al dat harde werk wel wat geld verdienen. "Hij staat te koop, dus als je van auto's houdt is dit misschien wel cool om in je huis te hebben staan. Het is iets wat niet veel mensen hebben." Geïnteresseerden mogen bieden, maar de auto gaat niet voor minder dan 250 euro weg.
Ziet er wel tof uitquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:38 schreef maily het volgende:
Dit is ook de jeugd van tegenwoordig: Olivier bouwde in 200 uur zijn eigen Lamborghini van karton
[..]
https://www.instagram.com/olivierbackx_lambo/
Wow
heb je nog geen zwembandjes gekweekt?quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Voor het eerst in weken weer eens een workout gedaan
Nu proberen vast te houden, want in het zwembad verwacht ik niet veel echt te trainen tot de zomer
Ik train op kracht met veel herhalingen, niet op massaquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je nog geen zwembandjes gekweekt?
Kan je die bal harder gooienquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik train op kracht met veel herhalingen, niet op massa
Heel zwaar kunnen liften is wel leuk en aardig, maar ik heb daar natuurlijk geen ene donder aan.
Na de corona gerelateerde winterstop was ik echt gigantisch fit, kon ook gemakkelijk een goed tempo zwemmen aan het einde van een training toen de conditie er weer was. Daarna is het steeds minder geworden, en door de opzet van de trainingen ging dat ook ten koste van mijn algehele conditie.quote:
Die blijft voor altijd zittenquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:16 schreef Nattekat het volgende:
En ik wil van dat godverdomme coronabuikje af
voer gewoon de stappen uit dat joetoepje uit dat ik had geplaatst en hij doet het weer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand een zak geld voor me? Dan pak ik nu een moker en sla ik die telefoon helemaal aan gort.
Oh wacht en heeft iemand dan een moker voor me
Echt niet. Ik ben tot pakweg mijn 21e-22e altijd gigantisch mager geweest, dat zit in de genen ingebakkenquote:
Voor je genen maakt het geen F uit als je teveel vreet en te weinig beweegt. Je komt gewoon aan als je dat verkeerd doetquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt niet. Ik ben tot pakweg mijn 21e-22e altijd gigantisch mager geweest, dat zit in de genen ingebakken
quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor je genen maakt het geen F uit als je teveel vreet en te weinig beweegt. Je komt gewoon aan als je dat verkeerd doet
Het gaat om het er weer af krijgenquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor je genen maakt het geen F uit als je teveel vreet en te weinig beweegt. Je komt gewoon aan als je dat verkeerd doet
https://www.ing.nl/partic(...)l-betalen/index.htmlquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:46 schreef Rafeiro het volgende:
It's alive!
Maar nu de ING app aan de gang zien te krijgen.
Wil wel via NFC kunnen betalen.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ja maar heb nu al 3x voorkant en achterkant van rijbewijs gestuurd, Je bent klaar! duurt 10 minuten. Maar niks dus. Zo maar bellen dan.
Fijn dat het gelukt is, je kan natuurlijk ook even proberen bij de supermarkt of het werktquote:Op donderdag 5 mei 2022 17:33 schreef Rafeiro het volgende:
Het lijkt gelukt. Zo dus even naar de winkel maar voor de zekerheid pinpas ook maar mee.
Ging voorheem wel een stukje makkelijker.
NFC betalen deed het niet. Maar had het pasje dus al vanuit zekerheid mee. al jaren niet meer gebruikt haha.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fijn dat het gelukt is, je kan natuurlijk ook even proberen bij de supermarkt of het werkt
Oh stom zeg dat ie niet goed doetquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
NFC betalen deed het niet. Maar had het pasje dus al vanuit zekerheid mee. al jaren niet meer gebruikt haha.
Kaart geweigerd, nah ja dat zoeken we morgen ofzo wel uit. Ik heb aardbeien
Ik zal even voor u halen konijnelijke hoogheid.quote:
Toppertje ben je toch ookquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal even voor u halen konijnelijke hoogheid.
Ze zijn op het werk ook niet ontevreden.quote:
Ik had ook niet minder verwacht van zo'n vent als jouquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn op het werk ook niet ontevreden.
Dank je.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had ook niet minder verwacht van zo'n vent als jou
Bevalt het jou ook nog steeds op het werk?quote:
Altijd lekker, we hadden ze vroeger in de tuin.quote:
Ik heb het erg naar mijn zin.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bevalt het jou ook nog steeds op het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |