quote:
Jullie zijn wel lief.quote:
Toe aan een biertje?quote:
Ik kan wel een biertje gebruikenquote:
Dat zou ik maar niet aan Seedorf vertellenquote:
We hebben nog heel wat in te halen.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben nog heel wat in te halen.
Dat zou helemaal geniaal zijn.quote:
Cajun aardappelen, bloemkool met parmezaanse kaas en barbecue kipworstjes. En een appelflap als toetjequote:
Kipworstjesquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Cajun aardappelen, bloemkool met parmezaanse kaas en barbecue kipworstjes. En een appelflap als toetje
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Au mijn voeten, toch niet echt slim geweest om met nieuwe schoenen te gaan wandelen
Halllllooooooooo mevrouw greysmilfquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
eten al op
fruitsalade
patatjes uit de airfryer en een hamburger
en hallooooo
liefjes
Oh oh oh. Dat is niet zo slim hequote:Op woensdag 4 mei 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Au mijn voeten, toch niet echt slim geweest om met nieuwe schoenen te gaan wandelen
Halllloooooooooooooo meneer Dudiebabequote:Op woensdag 4 mei 2022 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Halllllooooooooo mevrouw greysmilf
[..]
Oh oh oh. Dat is niet zo slim he
Nee niet bepaald nee, was ook niet echt de bedoeling wilde alleen een ijsje halenquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Halllllooooooooo mevrouw greysmilf
[..]
Oh oh oh. Dat is niet zo slim he
En toen verdwaalde je in de ogen van een wilde Italiaan en voor je het wist zat je in Venetiëquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee niet bepaald nee, was ook niet echt de bedoeling wilde alleen een ijsje halen
Bijna wel hahaquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
En toen verdwaalde je in de ogen van een wilde Italiaan en voor je het wist zat je in Venetië
kan ookquote:
Had ik met mijn andere paar schoenen ookquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan ook
tenzij je schoenen hebt die zooooo lekker zitten
dat je geen blaren krijgt
sommige is het net of je op wolkjes looptquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ik met mijn andere paar schoenen ook
True, die van nike lopen wel lekker zachtquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige is het net of je op wolkjes loopt
heb nu puma's die ook heeeerlijk lopen met een memoryfoam zoolquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
True, die van nike lopen wel lekker zacht
Zit idd echt heel lekker..quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb nu puma's die ook heeeerlijk lopen met een memoryfoam zool
quote:
Ik ook behalve in de winterquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
heb heel lang addidas gehad
loop eigenlijk vooral op sneakers
Riep je Wolkys?quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige is het net of je op wolkjes loopt
die heb ik dan net weer nietquote:
en pallediumsquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Die heb ik nooit gehad, soms zie nog wel eens vrouwen er op lopen
All stars wel, heb ik nog steeds ook fijne schoenenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
en pallediums
en all stars
ja had wel een schoenen tic
Palladium excusesquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
All stars wel, heb ik nog steeds ook fijne schoenen
Pallediums zeggen mij zo niks
Ja die schoenen ken ik idd welquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Palladium excuses
https://www.google.nl/sea(...)w=1600&bih=781&dpr=1
in je ui ook nog eensquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Haha deze is ook grappig [ afbeelding ]
Jij hebt alleen maar leuke UI'squote:
Tuurlijk niet en fok ligt ook 2 min eruitquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vergeten jullie de twee minuten stilte niet zometeen??
Duurt altijd verrassend wat?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
Duurt altijd verrassend om 2 minuten stil te zijn
tuurlijk nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vergeten jullie de twee minuten stilte niet zometeen??
Lang??quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
Duurt altijd verrassend om 2 minuten stil te zijn
ik denk dat het effect van die 2 minuten voldoende zijnquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Vind 2 min eigenlijk te kort van mij mag wel 5 min zijn
Dat is waarquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het effect van die 2 minuten voldoende zijn
zolang er op scholen maar aandacht wordt besteed aan het onderwerp
zodat jongeren ook weten waar het over gaat
Het voelt langer aan dan het klinkt.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het voelt langer aan dan het klinkt.
Voor mij blijft het nog altijd prins pilsquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
zeker als je constant tegen die bolle hersens van willem lex aan moet kijken
waardeloze manquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mij blijft het nog altijd prins pils
Ik heb er ook weinig mee, met het hele koningshuis overigens.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
waardeloze man
sorry(not sorry)
heb er niks mee
De oorlog duurde vier jáár en jij vind 2 minuten lang?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het voelt langer aan dan het klinkt.
Waardeloos vind ik te ver gaan, maar ik heb ook verdomd weinig met WimLex.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
waardeloze man
sorry(not sorry)
heb er niks mee
Ik vind het gewoon langer aanvoelen dan het klinkt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De oorlog duurde vier jáár en jij vind 2 minuten lang?
gewoon afschaffenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig mee, met het hele koningshuis overigens.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon langer aanvoelen dan het klinkt.
gewoon allemaal lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Waardeloos vind ik te ver gaan, maar ik heb ook verdomd weinig met WimLex.
Veel afstandelijker dan zijn mama.
Of wil hij turner worden?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:27 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Vindt-ie sinds kort leuk, zo staan!
wanneer gaat de grote verbouwing van start?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:27 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Vindt-ie sinds kort leuk, zo staan!
Halverwege juni wordt de keuken geplaatst (oude voor die tijd er uit gesloopt), en de badkamer hopelijk rond de zomer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer gaat de grote verbouwing van start?
en aanbouw?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Halverwege juni wordt de keuken geplaatst (oude voor die tijd er uit gesloopt), en de badkamer hopelijk rond de zomer.
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]En dames lust hij ook wel pap van!
Hij was ook vandaag weer helemaal gefascineerd door blonde meisjes!
Het duurt niet lang meer of hij heeft ieder weekend een nieuw schatje in zijn bed liggenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]En dames lust hij ook wel pap van!
Hij was ook vandaag weer helemaal gefascineerd door blonde meisjes!
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Het duurt niet lang meer of hij heeft ieder weekend een nieuw schatje in zijn bed liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |