quote:
Dit ja.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat snap ik maar die hebben een eigen oorlog momenteel. Het zou helpen als de Navo iets soortgelijks zou zeggen.
Ik heb het over Moldavie he. Het bevrijden van Transnistrie mag Oekraine doen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan overschrijden we de lijn dat we geen NAVO vs RUS willen, dat is 1, 2 is dat rus in z'n broek schijt van het UA.
Dus ik zie het wel zitten.
Hey, ik ben zeker niet tegen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb het over Moldavie he. Het bevrijden van Transnistrie mag Oekraine doen.
Daarom ook geen lid maken want dat kan niet. Maar je kunt wel een basis neerplanten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey, ik ben zeker niet tegen?
Maar Moldavi is net zo min lid van de NAVO als Oekrane.
Als je dan pas in actie komt ben je al te laat. Het helpt pas als die troepen er al zitten en de keus om te escaleren bij de Russen ligt in plaats van bij ons.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit ja.
De NAVO moet gewoon een goede waarschuwing geven en duizenden troepen en materieel aan de grens in Roemeni zetten. Als Poetin ook maar iets flikt, dan direct in actie komen en de Russen eruit trappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:18 schreef polderturk het volgende:
Dan gaan ze dus toch mobiliseren op 9 mei.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:13 schreef Salina het volgende:
Putin abandons the term 'de-Nazification': Russians do not understand what it is - researchers
Putin abandons the term 'de-Nazification': Russians do not understand what it is - researchers
The Kremlin has sharply reduced the use of the term "de-Nazification", a term mentioned by the aggressor country's president Vladimir Putin along with "demilitarisation" as the reason for starting the war in Ukraine.
Source: "Proekt" investigative journalists, quoting sources in the Kremlin
Details: "Proekt" notes that in his speech on 24 February, Vladimir Putin referred to the goals of the so-called "special operation" as being the "demilitarisation" and "de-Nazification" of Ukraine. As the statement was prepared in secrecy, experts were not given time to examine these terms in detail.
And Russian propagandists had to repeat the term "de-Nazification" endlessly.
Almost immediately, it became clear that the term was an unfortunate one. About a week after the war began, the Kremlin asked its sociologists to conduct closed-circuit telephone interviews, including a question about Russians' attitudes to the main propaganda messages.
Four sources - a high-ranking media manager, a sociologist and two political strategists close to the Kremlin - claim that respondents were unable to explain what "de-Nazification" meant. In addition, people found it difficult even to pronounce the word, says one of the sources.
The source complained to journalists that after this, they [the Kremlin -ed.] made a mess of things - "Every week they were looking for new words, but nothing good came out of their mouths.
As a result, the authorities have decided to sharply reduce the use of the word "de-Nazification" on air, but it was impossible to abandon it altogether - " you can't just forget the president's stated aim".
"Proekt" reported that this was evident in the broadcasts of the Kremlin's chief propagandist, Dmitriy Kiselev. In the first broadcast after the start of the war, he spent no less than seven minutes explaining the meaning of "de-Nazification". But since the April broadcasts he has either not used the term at all, or only once during the whole broadcast.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Je kunt zeggen wat je wil maar ook dat hebbend e Amerikanen veel beter onder controle met:quote:
Doet me denken aan die 'is het al vrijdag/weekend' sitesquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:21 schreef ExTec het volgende:
Deze is zeer, zeer interessant......
http://crimeanbridgedown.com.ua/
Verdorie…post dan wat het betekentquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:21 schreef ExTec het volgende:
De gewone Rus weet dat het nog 5 dagen heeft om Rusland te verlaten voordat hij een oproep krijgt om met een simpel geweertje zich dood te vechten in Oekrane, in een oorlog die hij helemaal niet wil voeren.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:13 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Begint ondertussen wel bekend te worden dat je moet wachten tot ze het ontkennen, dan weet je dat het waar is.
Dat heeft Oekraine trouwens ook (vrij succesvol) toegepast.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De gewone Rus weet dat het nog 5 dagen heeft om Rusland te verlaten voordat hij een oproep krijgt om met een simpel geweertje zich dood te vechten in Oekrane, in een oorlog die hij helemaal niet wil voeren.
Dan kan je als propagandist maar beter net doen alsof er helemaal geen oproep aan zit te komen.
Doet het internet het niet soms?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Verdorie…post dan wat het betekent![]()
Wat is hier te zien?
Doodmoe van het linkjes klikken. Zet dan op z’n minst een samenvatting of een beschrijving. s.v.p.
Vuurwerk voor 9 mei?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:21 schreef ExTec het volgende:
Er is een heel groot verschil tussen dienstplichtige op te roepen om te gaan vechten in een vreemd land, in een oorlog die je aan het verliezen bent met inferieure wapens en aan de andere kant burgers die hun eigen land in puin geschoten zien worden vragen of ze hun eigen land willen verdedigen. Zeker als je de halve wereld achter je hebt, je de oorlog aan het winnen bent en steeds betere wapens tot je beschikking krijgt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat heeft Oekraine trouwens ook (vrij succesvol) toegepast.
Er is ook wel kans op backfire, een dienstplichtige is een meer doorsnee burger dan een beroepssoldaat en wil in basis er ook niks mee te maken hebben. Als dienstplichtigen massaal met verhalen thuiskomen waar de honden geen brood van lusten kan dat wel eens anders worden bekeken door het thuisfront.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is een heel groot verschil tussen dienstplichtige op te roepen om te gaan vechten in een vreemd land, in een oorlog die je aan het verliezen bent met inferieure wapens en aan de andere kant burgers die hun eigen land in puin geschoten zien worden vragen of ze hun eigen land willen verdedigen. Zeker als je de halve wereld achter je hebt, je de oorlog aan het winnen bent en steeds betere wapens tot je beschikking krijgt.
Ik denk niet vaak aan false flag.... Maar deze.....quote:
Als je kinderen gedwongen worden naar het front te gaan, dan ga je je ook eerder afvragen waarom die hele oorlog berhaupt nodig is en wat Poetin wil bereiken in Oekrane.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:46 schreef zalkc het volgende:
[..]
Er is ook wel kans op backfire, een dienstplichtige is een meer doorsnee burger dan een beroepssoldaat en wil in basis er ook niks mee te maken hebben. Als dienstplichtigen massaal met verhalen thuiskomen waar de honden geen brood van lusten kan dat wel eens anders worden bekeken door het thuisfront.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |