monkeys?quote:
Yupzquote:
Die doen het vast beter dan de spreekwoordelijke lulquote:
What’s up, Koen?quote:
Komt wel goed.quote:
sfeer is hier thuis in 24 uur tijd weer omgeslagen van prima naar waardeloos aangezien mevr Koen dus WEER geen baan heeftquote:
wat dan?? Ze heeft net een nieuwe, gaat het niet door?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sfeer is hier thuis in 24 uur tijd weer omgeslagen van prima naar waardeloos aangezien mevr Koen dus WEER geen baan heeft
Wacht, wat,quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sfeer is hier thuis in 24 uur tijd weer omgeslagen van prima naar waardeloos aangezien mevr Koen dus WEER geen baan heeft
werd gisteren gebeld door uitzendbureau dat ze niet meer bij RDW hoeft terug te komen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat dan?? Ze heeft net een nieuwe, gaat het niet door?
och nee tochquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werd gisteren gebeld door uitzendbureau dat ze niet meer bij RDW hoeft terug te komen.
"ze leerde niet snel genoeg"
kennelijk (is nooit gemeldt) moest ze binnen 2 weken een aantal zaken in de vingers hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
och nee tochwtf man dat is gewoon hartstikke kut
Oooohhh wat kut zegquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Balen manquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werd gisteren gebeld door uitzendbureau dat ze niet meer bij RDW hoeft terug te komen.
"ze leerde niet snel genoeg"
vooral als er NOOIT gemeldt us dat er een leer-doelstelling isquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen man
Helemaal door zo'n inhoudsloze kutreden.
Dat is wel heel slecht. Want op zo'n manier kan ze zelf natuurlijk ook niet weten dat er iets is waar ze nog aan moet werken. Als ze alleen maar te horen krijgt dat het zo goed gaat, dan ga je ervan uit dat het gewoon goed gaat.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kennelijk (is noot gemeldt) moest ze binnen 2 weken een aantal zaken in de vingers hebben.
Vorige week kreeg ze nog complimenten dat het zo goed ging
Er is in die maand NOOIT gemeldt dat ze niet voldeed aan de verwachtingen. Bovendien is het inwerken ook minimaal 2x niet doorgegaan aangezien debegeleidster (die naaidoos dus) "niet kon die dag"
En dan zelf niet eens het lef hebben dit uit te spreken. Wat een waardeloze werkgever is dat.
Ik vind het niet gek dat die er is. Is er in ieder nieuw bedrijf wel.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral als er NOOIT gemeldt us dat er een leer-doelstelling is
logisch dat er een leerdoelstelling is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat die er is. Is er in ieder nieuw bedrijf wel.
Maar meldt hoe iemand het doet, en als je de ene week goed zegt kan het niet zo zijn dat het de volgende week volstrekt onvoldoende is
het werd nog mooier en verdachter...quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel heel slecht. Want op zo'n manier kan ze zelf natuurlijk ook niet weten dat er iets is waar ze nog aan moet werken. Als ze alleen maar te horen krijgt dat het zo goed gaat, dan ga je ervan uit dat het gewoon goed gaat.
Ik vind dat dit soort zaken echt van tevoren moeten worden gemeld als iemand net begint, en er tussendoor ook gewoon eerlijke feedback moet worden gegeven. En inderdaad dat zo'n begeleidster ook naar zichzelf moet kunnen kijken dat het door haar twee keer niet door kon gaan. Daar kan je vrouw toch niets aan doen...
Dat is nog eens een extra klap danquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het werd nog mooier en verdachter...
gisterenmiddag is ze gelijk d'r persoonlijke spullen daar gaan ophalen en toegangspas inleveren.
Kennelijk hadden ze dat niet verwacht.... Er zat dus al een andere dame "in opleiding"
Oftewel, dit was al veel eerder bekend of zelfs gepland
Verklaart ook waarom "de begeleidster" vorige week een paar keer bij vragen aangaf dat dat nu nog niet van toepassing was en later wel uitgelegd zou worden
Klote, maar voor wat het waard is, zo'n werkgever is ook gewoon waardeloos. Hopelijk komt er snel weer een nieuwe kans bij een fijne werkgever.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kennelijk (is nooit gemeldt) moest ze binnen 2 weken een aantal zaken in de vingers hebben.
Vorige week kreeg ze nog complimenten dat het zo goed ging
Er is in die maand NOOIT gemeldt dat ze niet voldeed aan de verwachtingen. Bovendien is het inwerken ook minimaal 2x niet doorgegaan aangezien de begeleidster (die naaidoos dus) "niet kon die dag"
En dan zelf niet eens het lef hebben dit uit te spreken. Wat een waardeloze werkgever is dat.
Dit zeg je heel treffend.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Klote, maar voor wat het waard is, zo'n werkgever is ook gewoon waardeloos. Hopelijk komt er snel weer een nieuwe kans bij een fijne werkgever.
Dit dus, het zal weer ff zwaar zijn (tegenslagen kan ze slecht handelen, ze zit niet voor niets al tig jaar aan zware meds) maar uiteindelijk komt het zeker goed.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Klote, maar voor wat het waard is, zo'n werkgever is ook gewoon waardeloos. Hopelijk komt er snel weer een nieuwe kans bij een fijne werkgever.
Heftig Koen,maar het komt vast goed.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit dus, het zal weer ff zwaar zijn (tegenslagen kan ze slecht handelen, ze zit niet voor niets al tig jaar aan zware meds) maar uiteindelijk komt het zeker goed.
Nu toch maar een paar dagen weg deze maand? Of is dat te snel?quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit dus, het zal weer ff zwaar zijn (tegenslagen kan ze slecht handelen, ze zit niet voor niets al tig jaar aan zware meds) maar uiteindelijk komt het zeker goed.
Wat zou daar het nu van zijnquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
En Koen, het klinkt alsof dit een standaardpraktijk is bij de betreffende werkgever: om de zo veel weken een nieuwe medewerker binnenhalen zonder de intentie om die te behouden.
Lol dat makelaar gedoe. Mijn moeder had een leuk kerststuk gekocht staat leuk op de foto. Was het eerste wat op de gang geflikkerd werd. Jassen weg, prullenbak weg. Dingetjes uit de badkamer die ik toch netjes had achtergelaten zonder potjes en flesjesquote:
Ik neem aan uitzend kracht. Daar kan men rommelen.quote:
We gaan sowieso al met Hemelvaartquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu toch maar een paar dagen weg deze maand? Of is dat te snel?
Zo lijkt het wel, maar wat is daar het voordeel van voor een werkgever? Je zit toch telkens mensen instructie te gevenquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
En Koen, het klinkt alsof dit een standaardpraktijk is bij de betreffende werkgever: om de zo veel weken een nieuwe medewerker binnenhalen zonder de intentie om die te behouden.
Klinkt lullig maar als iemand niet voldoet is het beter voor de werknemer en de werkgever.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel, maar wat is daar het voordeel van voor een werkgever? Je zit toch telkens mensen instructie te geven
Lastig om te voldoen aan eisen die je als werkgever niet communiceertquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Klinkt lullig maar als iemand niet voldoet is het beter voor de werknemer en de werkgever.
Ja kut idd., maar ook een reden om daar helemaal niet te willen werken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lastig om te voldoen aan eisen die je als werkgever niet communiceert
Ja toch? Laat ze lekker de typhus krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kut idd., maar ook een reden om daar helemaal niet te willen werken.
Dit dusquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kut idd., maar ook een reden om daar helemaal niet te willen werken.
Ik heb wel eens als uitzendkracht gewerkt bij een groot bedrijf, en de medewerkers waren niet echt behulpzaam om mij in te werken. Puur uit eigen belang.quote:
Mwah, dit kan ook prima bij de overheid helaas.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:57 schreef Koen66 het volgende:
En zoiets verwacht je bij commerciële bedrijven, RDW zijn ambtenaren
Haggis is lekker. Ik ben twee keer in Schotland geweest en probeer hetquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen begin ik gewoon niet meer aan. Al zovaak mezelf over laten halen en het is gewoon altijd ranzig. Zit je daar beleefd te zijn
Laatste was volgens mij kippenlevertjes ofzo dat ik van Argentijnse collega's echt moest proberen....!
Zou je stukje hond nemen als ze het aanbieden?
Ik had een Schotse collega en die nam dat wel eens mee voor een Engelse collega... Weet dat er toen op een feestje bij die Engelse collega wel Haggis werd voorgeschoteld, maar heb me niet laten verleiden .. Dan maar een extra biertje .quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Haggis is lekker. Ik ben twee keer in Schotland geweest en probeer het
Nou ja ik zag ook bloedworst voorbij komen, ik heb dat ooit bij een supermarkt gevonden en dat was smakeloze troep.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een Schotse collega en die nam dat wel eens mee voor een Engelse collega... Weet dat er toen op een feestje bij die Engelse collega wel Haggis werd voorgeschoteld, maar heb me niet laten verleiden .. Dan maar een extra biertje .
Oh nee! Balen zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter toch ? Even je kwaak houdenquote:
Een paar maanden is pas kutquote:
Belachelijk. Lullig maar ik geef geen cent meer aan FOK! Dan maar reclamequote:Op woensdag 4 mei 2022 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb inmiddels ook geleerd hoe dat was ..
Is ook mijn laatste ABO ...quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Belachelijk. Lullig maar ik geef geen cent meer aan FOK! Dan maar reclame
Ik niet. K*t reclamesquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Belachelijk. Lullig maar ik geef geen cent meer aan FOK! Dan maar reclame
Ik ben er mee opgevoed, en dat is ok. Ik neem die twee minuten graagquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Voel die twee minuten stilte toch als een soort morele plicht. Voor mezelf dan, moet een ieder maar voor zichzelf invullen.
Ik ook. Familieleden vermoord in de holocaust en zelf een militaire achtergrond. Doe het ook met liefde.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgevoed, en dat is ok. Ik neem die twee minuten graag
Todat je betaald en een ban krijgt, doeiiiii poenquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:23 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga me niet lopen ergeren aan reclames, en hey, ik maak al 10+ jaar met plezier gebruik van Fok dus dokken vind ik geen probleem dan
Echt eerlijk gaat het niet meer hier.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Todat je betaald en een ban krijgt, doeiiiii poen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt eerlijk gaat het niet meer hier.
Maar dat is mijn mening.Ja wat is eerlijk, maar ik heb iig geen zin meer om iets te betalen. Dat lijkt me duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja zo moeilijk is het niet. Even tv uit ofzo.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
Hier ook zeker 2 minuten stil. Gewoon een mooi solidair gebaarEn zoveel moeite om even je klep te houden is het niet
Snap ik ja.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat is eerlijk, maar ik heb iig geen zin meer om iets te betalen. Dat lijkt me duidelijk
Ja godverquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik ja.
Beetje zonde van het geld wel.
Volquote:
Als je onterecht een ban krijgt snap ik dit iddquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Todat je betaald en een ban krijgt, doeiiiii poen
Nou in de kliko nog wel. Tja .... En mail dan maarquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je onterecht een ban krijgt snap ik dit idd
Wat goed dat ze goed bezig zijn. Fijn om dat dan toch even te zien.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zag er tegenop om in mijn huis te gaan kijken maar het valt enorm mee. Ze zijn al aardig opgeschoten en ze hebben het netjes achtergelaten
quote:
En je laat m dan ook binnen ... Ik hoef dat hondje van de buren hier echt niet in mn huis..quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]Ja
Oh de buurtpoes kwam even binnen. Leuk beestje hij klopte even aan.[ link | afbeelding ] Kwam even binnen lopen, en was weer foetsie
Wat fijn dat het allemaal zo meevalt!quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zag er tegenop om in mijn huis te gaan kijken maar het valt enorm mee. Ze zijn al aardig opgeschoten en ze hebben het netjes achtergelaten
Ja, wie weet.quote:
Ja geen probleem ik vind dat wel leukquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
En je laat m dan ook binnen ... Ik hoef dat hondje van de buren hier echt niet in mn huis..
Andere katten komen hier ook niet binnenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
En je laat m dan ook binnen ... Ik hoef dat hondje van de buren hier echt niet in mn huis..
Tja het is een huiskat van iemand hier. Het ziet er niet uit als een zwerf vlooienbaal. Dat beestje gaat denk ik soms met de lift mee en gaat buurten.quote:
Ahh wat lief! Wij hadden echt overlast van de katten hier in de buurt, maar sinds we ons hondje hebben, komen ze niet zo snel de tuin meer in en heb ze al helemaal niet meer in huis gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]Ja
Oh de buurtpoes kwam even binnen. Leuk beestje hij klopte even aan.[ link | afbeelding ] Kwam even binnen lopen, en was weer foetsie
Nouja een keer een hapje proberen kan geen kwaad denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Haggis is lekker. Ik ben twee keer in Schotland geweest en probeer het
Dat doen mannen iddquote:
Niks mis mee dat is echt lekker !!! En die horror verhalen moet je niet zo nauw nemen. Joh jaren geleden werden worsten ook in darmen verpakt. En so what !!quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja een keer een hapje proberen kan geen kwaad denk ik
Gewoon om te kunnen zeggen dat ik het gehad heb.
Leuk!quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]Ja
Uhh ????quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:17 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ja of in de douche. Al schijnen vrouwen dat ook te doen.
Hij/zij was wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk!
Bij mij komt ook wel eens een buurt kat binnen. Snuffelt ie een beetje rond en vertrekt weer
Heb wel eens geprobeerd om hem op de bank te laten slapen met snoepjes maar hij wil niet.
Die van mij jagen vreemde katten al weg zodra ze een stap in de tuin zettenquote:
Huiskatten kunnen ook vlooien hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja het is een huiskat van iemand hier. Het ziet er niet uit als een zwerf vlooienbaal. Dat beestje gaat denk ik soms met de lift mee en gaat buurten.
Stel je niet zo aan zegquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:20 schreef maily het volgende:
[..]
Huiskatten kunnen ook vlooien hebben
Maar als dat zo is kom je er gauw genoeg achter .... hoop voor jou van niet ......
Huu dat vind ik echt zo'n vies idee. Sta je onder de douche om jezelf schoon te maken, dan ga je toch niet lopen zeiken ondertussenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:17 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ja of in de douche. Al schijnen vrouwen dat ook te doen.
Dank je overdreven troelaquote:
Lekker warmquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huu dat vind ik echt zo'n vies idee. Sta je onder de douche om jezelf schoon te maken, dan ga je toch niet lopen zeiken ondertussen
Klopt, die van mij krijgen regelmatig vlooiendruppels, want krijgen er erg snel last van. Onze oudste is ook nog eens allergisch voor vlooien dus heeft een apart middeltje nodig, anders krijgt ze kale plekken in haar vacht.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:20 schreef maily het volgende:
[..]
Huiskatten kunnen ook vlooien hebben
Maar als dat zo is kom je er gauw genoeg achter .... hoop voor jou van niet ......
Dat is de douche als het goed is ookquote:
Heeft je oudste een vacht ?quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klopt, die van mij krijgen regelmatig vlooiendruppels, want krijgen er erg snel last van. Onze oudste is ook nog eens allergisch voor vlooien dus heeft een apart middeltje nodig, anders krijgt ze kale plekken in haar vacht.
Die ik op straat schopquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor mannen krijg jij over de vloer?
Zeiken doen we hier:quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huu dat vind ik echt zo'n vies idee. Sta je onder de douche om jezelf schoon te maken, dan ga je toch niet lopen zeiken ondertussen
Urine is best wel okquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeiken doen we hier:
40+ / Zeikhoek #11 Het moet niet gekker worden #
Niks maar er is niks vies aan. Ja als je op een muur pist gaat het stinken.quote:
Kan goed stinken idd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks maar er is niks vies aan. Ja als je op een muur pist gaat het stinken.
Dus dat liever nietquote:
Ik heb tegenwoordig een toilet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops ... dan plas ik wel voordat ik langskom
Die is nog heelquote:
Ik sinds vandaag nietquote:
Juist niet het wordt vervangen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Je huurt dus dan moet je voorzichtiger met je spullen omgaan
Koop een six pack 12 % bierquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik sinds vandaag niet![]()
Ook geen badkamer en keuken.
Nr. 1 tot nu toequote:
Deze is wat lastiger te vernielen.quote:
Jazeker, ginger met wat witquote:
Nou het water zit verstopt in de muur ipv die bak die ik vernieldequote:
Oh ik dacht dat je het over je koter hadquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker, ginger met wat wit
[ afbeelding ]
Ze hebben jou ook geen compleet tijdelijk huis gegeven zegquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik sinds vandaag niet![]()
Ook geen badkamer en keuken.
Saunaquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is de douche als het goed is ook![]()
Hoewel, zo'n koude stortbak na de sauna kan ik ook erg fijn vinden
Oohhh, haha, neequote:Op woensdag 4 mei 2022 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over je koter had
Jobi Jrquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over je koter had
Jaaaaaquote:
Ik ga vrijdagquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaaIk wil weer een keertje zo'n hele dag gaan
Met een vachtquote:
Ah okquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het water zit verstopt in de muur ipv die bak die ik vernielde
Ik heb liever vlooien dan dat ik in die sperma zooi ga zittenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaaIk wil weer een keertje zo'n hele dag gaan
Verrassendquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is nog niet op aarde gelandquote:
Nice, veel plezier! Hoort dat bij het hotel waar je met Mevr Koen heen gaat?quote:
quote:
Dat is al voorbijquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nice, veel plezier! Hoort dat bij het hotel waar je met Mevr Koen heen gaat?
Ik heb nog nooit sperma gezien in de saunaquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb liever vlooien dan dat ik in die sperma zooi ga zitten
Nee dat snap ik.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sperma gezien in de sauna
Door de warmte droogt het op en zie je het nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In b4 reactiesquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt waarom? Benauwd en kut warm. Niet voor mijquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door de warmte droogt het op en zie je het niet![]()
Sauna
Oohhh ik dacht dat het komend weekend was. Hebben jullie wel genoten daar?quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is al voorbij. Dat was zondag - maandag
Liefquote:
Ahhh weer wat geleerdquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door de warmte droogt het op en zie je het niet![]()
Sauna
Heerlijk, warm, rust, ontspanningquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt waarom? Benauwd en kut warm. Niet voor mij
Zekersquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oohhh ik dacht dat het komend weekend was. Hebben jullie wel genoten daar?
In een broodjequote:
Zonder de vacht neem ik aanquote:
Die wilde even de blits makenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fotogeniek beestje ging er echt voor staan
Laat het je smakenquote:
Ik heb netjes mijn mond gehoudenquote:
Ja. Ik kijk naar de dodenherdenking op de Dam.quote:
Welke zender was dat?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ik kijk naar de dodenherdenking op de Dam.
Uiteraard, expres vroeger de deur uit gegaan om een rondje te doen.quote:
Indrukwekkend gebied wel, de Waalsdorpervlaktequote:
NPO1quote:
Had het ff aan staan maar ben niet echt in de stemmingquote:
Beter dan al dat andere gedoe op TV vandaag ...quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had het ff aan staan maar ben niet echt in de stemming
Haha dat vind ik dus ook hoor. Bah bah!quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinnerenquote:
Das erger ... dat wordt niet gezuiverd achteraf ...quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren![]()
Wel in de zee gepiest
Yep, t is niet veel dit.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
Ik vond de halve finale van gisteren leuker ...
quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, t is niet veel dit.
Enige mooie is dat real er wel uitgaat.
Ik die van morgenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
Ik vond de halve finale van gisteren leuker ...
Oke, wat groter kansjequote:Op woensdag 4 mei 2022 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
6 minuten om een verlenging af te dwingen
Ik die van dinsdag en donderdag.quote:
quote:
Het is best een leuk nummer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgende week ... ken haar nummer niet eens
quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb gisteren pas alle ESF liedjes geluisterd. Bizar laat voor mijn doen
Ik hoor het volgene week wel .. ook al is er her en der al wat voorbij gekomenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb gisteren pas alle ESF liedjes geluisterd. Bizar laat voor mijn doen
Ja idd. Ik heb nog maar 1 liedje gehoord.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor het volgene week wel .. ook al is er her en der al wat voorbij gekomen
Ja het is heel erg unlike mequote:
Is het al tijd voor luiergrappen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren![]()
Wel in de zee gepiest
Oh niet gezien ... mischien zijn ze teruggekomenquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:07 schreef -Shii- het volgende:
Lachen die supporters van Real die voortijdig het stadion zijn uitgelopen.Wat zullen die balen dat ze te vroeg zijn weggegaan.
Ik heb het ook niet gezien, maar hoorde de commentator zeggen dat er al veel supporters waren opgestapt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh niet gezien ... mischien zijn ze teruggekomen
Ja, die is er ook al uit.quote:
Ja. Ze hebben het heel netjes gedaanquote:
ah, "het gat" was al wegquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, die is er ook al uit.
Dat werd tijd, die zat er al bijna een maand in
Hopen dat ze het ook mooi herstellenquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben het heel netjes gedaan
Ja, toen ik de juiste persoon te pakken kreeg werd het meteen aangepakt.quote:
Daar heb ik alle vertrouwen inquote:
maar je houdt wel deze? Of was dit de kortst levende pot ooit?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, toen ik de juiste persoon te pakken kreeg werd het meteen aangepakt.
Dat laatste.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar je houdt wel deze? Of was dit de kortst levende pot ooit?
Apartquote:
Dat klopt. Maar ik heb een woning bekeken waar de renovatie voltooid is, en dat zag er tiptop uitquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kunnen natuurlijk andere gasten zijn ....
Ah beetje die industrial look. Leuk!quote:
Madrid valt wel mee hoor .... die hebben weinig nieuws en duurs gekocht .... Dat komt deze zomer met MBappiequote:Op woensdag 4 mei 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
2 van die zielloze bij elkaar gekochte clubs
dit is het alles topicquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
Is dit het voetbal slowchat-topic geworden?
Ja wist je dat niet?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
Die was toch in Rusland?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:39 schreef chufi het volgende:
Op naar de finale ... 28 mei in Parijs Real - Liverpool
Het iedereen-lult-langs-elkaar-heen-topicquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
soms wel ja, want het snel-topic gaat ons te hardquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
Gezellig muziekjequote:Op woensdag 4 mei 2022 23:39 schreef -Shii- het volgende:
Maar we kunnen er ook een muziekje ingooien.
Lang niet gehoord dezequote:
Red Bull overmorgen in Miamiquote:
Wat voor programma is dat?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:47 schreef chufi het volgende:
Ik kijk de YT stream van een Spaans programma .... 170k kijkers en die mogen niet eens live streams tonen..
waarom nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:47 schreef chufi het volgende:
Ik kijk de YT stream van een Spaans programma .... 170k kijkers en die mogen niet eens live streams tonen..
oa in Zuid Amerika ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 00:08 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat je een stuk gember een paar cm onder de aarde kunt laten ontkiemen als je de grond warm en vochtig houdt. Aan het eind van de zomer heb je dan nog veel meer gember. De gember is al in huis, dus morgen ga ik daar eens mee beginnen.
Dat is echt *gaapquote:
Kan ook met bosuitjes, prei, ui .......quote:Op donderdag 5 mei 2022 00:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja. Maar ik had er nooit bij stilgestaan, komt ook best een mooie plant uit.
Wat moet je met gember johquote:Op donderdag 5 mei 2022 00:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja. Maar ik had er nooit bij stilgestaan, komt ook best een mooie plant uit.
Ik vind het heel smerig en gebruik het nooit. Prima als het in een gerecht verwerkt is verder maar dan merk je dat niet zo.quote:Op donderdag 5 mei 2022 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
B&A zal wel van gember houden... Ik doe er nooit iets mee
Jajaja, ik ben nu wel genoeg op mijn nummer gezetquote:Op donderdag 5 mei 2022 00:21 schreef maily het volgende:
[..]
Kan ook met bosuitjes, prei, ui .......
quote:Op donderdag 5 mei 2022 00:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het heel smerig en gebruik het nooit. Prima als het in een gerecht verwerkt is verder maar dan merk je dat niet zo.
Nee joh, ik geef alleen maar tips.quote:Op donderdag 5 mei 2022 00:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jajaja, ik ben nu wel genoeg op mijn nummer gezet
Gembertheequote:Op donderdag 5 mei 2022 00:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jajaja, ik ben nu wel genoeg op mijn nummer gezet
Ik was aan het proberen een avocado plant te groeien. Kan ook door die gewoon in aarde te steken en vochtig te houden al doe ik het met een pit in het water hangen. Had eerder een mooie plant van een halve meter maar die ging dood. Had nu drie pitten in water gehangen maar nog geen succes.quote:Op donderdag 5 mei 2022 00:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Schijnt heel gezond te zijn.quote:
Klubbheads nog meegekregen?quote:
Nee,zo even terugluisteren.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 00:30 schreef BasEnAad het volgende:
Nou ja, ik kook ook graag gerechten uit zuid-oost Azië. Met vissaus, gember, citroengras om de boel op smaak te brengen. Daarom wil ik een gemberplant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |