Waarom staat dit op bitchute?quote:Op zondag 8 mei 2022 11:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kijk anders de film 2000 Mules
https://www.bitchute.com/video/TizNoVq1qcwb/
Amerika is nog grotere bananenrepubliek dan Oekraine met verkiezingsfraude/stemmen, of Rusland, of Europa.
Lees anders even een fact check over die film. Zelfs de GOP besteedt er geen aandacht aanquote:Op zondag 8 mei 2022 11:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kijk anders de film 2000 Mules
https://www.bitchute.com/video/TizNoVq1qcwb/
Amerika is nog grotere bananenrepubliek dan Oekraine met verkiezingsfraude/stemmen, of Rusland, of Europa.
Wat voor 'fact-check'? zat je dan aan te denken?quote:Op zondag 8 mei 2022 15:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lees anders even een fact check over die film. Zelfs de GOP besteedt er geen aandacht aan
Het MAGA-volk ook niet:
[ twitter ]
Mss kan je inhoudelijk aangeven wat er niet klopt aan de fact check ipv voor de zoveelste keer een ad hominem te produceren (de autoriteit van de schrijver in twijfel trekken).quote:Op zondag 8 mei 2022 15:50 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, je hebt je post aangepast, een 'fact-check' van Ali Swenson dus blijkbaar. Ik ben wel benieuwd .. wat maakt dat persoon nu zo geschikt om deze film te 'fact-checken'? Is dat bijvoorbeeld een deskundige mbt bepaalde onderwerpen die terugkomen in deze film?
@:Kijkertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op zondag 8 mei 2022 15:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mss kan je inhoudelijk aangeven wat er niet klopt aan de fact check ipv voor de zoveelste keer een ad hominem te produceren (de autoriteit van de schrijver in twijfel trekken).Er wordt geen ad hominem geplaatst, ik val namelijk niemand aan. Ik vraag enkel wat deze persoon geschikt zou maken om deze film te 'fact-checken'. Een hele normale vraag lijkt mij als iemand beweerd de absolute, onomstreden waarheid mbt een onderwerp te vertellen. Dat is namelijk een stevige claim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
Hihi geef ander eerst even aan wat precies 'het bewijs' is dat de film produceert?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:00 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi. Waarom bewijs je niet eerst dat de "fact check" daadwerkelijk correct en feitelijk is?
Of is confirmation bias en beroep op autoriteit vodloende?
Nou nee hoor. In een debat is dat geen normale vraag maar een slecht argument, een drogreden dus (oftewel een ad hominem).quote:Op zondag 8 mei 2022 16:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er wordt geen ad hominem geplaatst, ik val namelijk niemand aan. Ik vraag enkel wat deze persoon geschikt zou maken om deze film te 'fact-checken'. Een hele normale vraag lijkt mij als iemand beweerd de absolute, onomstreden waarheid mbt een onderwerp te vertellen. Dat is namelijk een stevige claim.
Alsjeblieft: https://www.bitchute.com/video/TizNoVq1qcwb/quote:Op zondag 8 mei 2022 16:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hihi geef ander eerst even aan wat precies 'het bewijs' is dat de film produceert?
In je eigen woorden is te moeilijk zeker?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:04 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Alsjeblieft: https://www.bitchute.com/video/TizNoVq1qcwb/
Kostelijk, dat uitgerekend jij dit verwijt durft te maken.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In je eigen woorden is te moeilijk zeker?
Nee, dat is het niet. Maar je probeert te vraag te ontwijken omdat je dondersgoed weet dat dit gewoon maar een willkeueirge journalist is, geen deskundige mbt de onderwerpen in de film. Alleen jij bent het met de inhoud van de vermeende 'fact-check' eens, en daarom gooi je die ook op. Zo kun je je eigen mening verkopen als zogenaamd feit. Dat is ook hetgeen dat veel fact-checkers aan de lopende band doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou nee hoor. In een debat is dat geen normale vraag maar een ad hominem.
Ja grappig wel. Jij bent tenslotte degene die de claim doet maar je kan niet eens in je eigen woorden weergeven wat die claim is.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:05 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Kostelijk, dat uitgerekend jij dit verwijt durft te maken.
Je snapt het maar niet he? Je kan dat argument niet maken zonder op de inhoud in te gaan.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Maar je probeert te vraag te ontwijken omdat je dondersgoed weet dat dit gewoon maar een willkeueirge journalist is, geen deskundige mbt de onderwerpen in de film. Alleen jij bent het met de inhoud van de vermeende 'fact-check' eens, en daarom gooi je die ook op. Zo kun je je eigen mening verkopen als zogenaamd feit. Dat is ook hetgeen dat veel fact-checkers aan de lopende band doen.
En jij grijpt vervolgens naar een 'fact-check' van een willekeurige journalist, maar kunt niet aantonen dat dit individu ook de benodigde deskundige kennis heeft om dit soort claims te maken.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja grappig wel. Jij bent tenslotte degene die de claim doet maar je kan niet eens in je eigen woorden weergeven wat die claim is.
Ik ga constant op de inhoud in, jij blijft die maar vermijden.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je snapt het maar niet he? Je kan dat argument niet maken zonder op de inhoud in te gaan.
Tja het begint bij de claimquote:Op zondag 8 mei 2022 16:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En jij grijpt vervolgens naar een 'fact-check' van een willekeurige journalist, maar kunt niet aantonen dat dit individu ook de benodigde deskundige kennis heeft om dit soort claims te maken.
Hmm.
Nog geen inhoud gezien vandaag. Alleen: kijk die film!quote:Op zondag 8 mei 2022 16:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En jij grijpt vervolgens naar een 'fact-check' van een willekeurige journalist, maar kunt niet aantonen dat dit individu ook de benodigde deskundige kennis heeft om dit soort claims te maken.
Hmm.
[..]
Ik ga constant op de inhoud in, jij blijft die maar vermijden.
Heb jij de film gezien?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nog geen inhoud gezien vandaag. Alleen: kijk die film!
Nee maar die inhoud wordt omschreven in de fact check? Heb je die gelezen? Wat klopt daar niet aan?quote:
Waarom zou die fact-check kloppen? Dat heb je nog steeds niet kunnen bewijzen.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee maar die inhoud wordt omschreven in de fact check? Heb je die gelezen? Wat klopt daar niet aan?
Wat klopt er niet aan?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zou die fact-check kloppen? Dat heb je nog steeds niet kunnen bewijzen.
Hihi.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee maar die inhoud wordt omschreven in de fact check? Heb je die gelezen? Wat klopt daar niet aan?
Wat er wordt beweerd in de film wordt in de fact check omschreven. Wat klopt daar niet aan?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:18 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihi.
Een "fact check" posten en niet eens weten of wat er wordt beweerd daadwerkelijk waar is. Confirmation bias + beroep op autoriteit = religie. Linkse Kerk confirmed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |