Dat is de meest fucking irritante reclame van dit moment. Die klootzak met zijn kut T mobile Marokkaanse gezwets.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:56 schreef Eightyone het volgende:
Het Sunweb-meisje heeft een mannelijke evenknie. Daar zat ik nou echt op te wachten.
"Geniet gerust, maar wel bewust". Niet verplicht vanuit de overheid, maar een idee vanuit de industrie zelf waar veel merken zich aan hebben verbonden.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:02 schreef ZarB het volgende:
Ik zag laatst bij een milka reclame (denk ik, was iig chocola), de tekst onder in beeld: geniet gerust, maar geniet bewust (ofzo). Dus nadat ze dat bij alcohol doen hebben ze deze betuttelende zooi ook al bij snoepgoed.
Achmed heeft van walging al gaten in z'n baard zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:21 schreef TLC het volgende:
Met stip op 1 blijft die reclame van de Nederlandsche Betuttelende Overheid met hun lokale supermarkt met Achmed en corona vaccinatie reclame.
Je krijgt spontaan zin om een staatsgreep te plegen na het bekijken van die reclames.
Kennelijk denkt ieder reclame bureau dat mensen achterlijk zijn. Maar dat je als klant mee gaat in zulke reclames.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:21 schreef TLC het volgende:
Met stip op 1 blijft die reclame van de Nederlandsche Betuttelende Overheid met hun lokale supermarkt met Achmed en corona vaccinatie reclame.
Je krijgt spontaan zin om een staatsgreep te plegen na het bekijken van die reclames.
Je vergeet hierbij het Albert Heijn gezin.....quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:20 schreef vipergts het volgende:
Die kruidvat reclame van dat besparen ik heb na dat Jumbo gezin een tweede gezin gevonden dat wat akeligs mag overkomen van mij.
Dat gezinnetje staat inderdaad op 3 zal hetzelfde reclamebureau als het kruidvat gezin zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Je vergeet hierbij het Albert Heijn gezin.....
Omg samequote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dagen van goud
Meer dan ik ooit had durven dromen
Zit mij meer te ergeren aan die overduidelijke nep tattoos.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:37 schreef praadje het volgende:
Die M&M reclame met die plantguy. Ik snap geen bal van die reclame. Wat hebben planten met chocolade te maken.
Dat prakje dat die bejaarden eten ziet er echt goor uit.quote:Op zondag 22 januari 2023 12:50 schreef Eightyone het volgende:
"Net zo..." vervelend als die vorige reclame van Aldi, waar bijna hetzelfde zeiknummer in zat.
M&M's wil trouwens ook deugen met hun inclusieve M&M personages..quote:Op zondag 22 januari 2023 11:37 schreef praadje het volgende:
Die M&M reclame met die plantguy. Ik snap geen bal van die reclame. Wat hebben planten met chocolade te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |