Dank. Die had ik even gemist.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:06 schreef Eightyone het volgende:
Voorlopig even niet.
GC / Beterschap en sterkte Tong80
Ik heb nu de radio aan, niet te geloven, voor en na het nieuws. Ongelooflijkquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met stip iddtevens @:tong80
Kamajajajippiejippiejeeeeequote:Op zondag 8 mei 2022 06:41 schreef Pugg het volgende:
Hornbach........................... waar kan ik braken?
Heb ik nu de radio aan, zowel voor als na het nieuws .quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met stip iddtevens @:tong80
Ik ben hier dus niet alleen in.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:19 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Amazon. Is er iemand die ook snapt wat nu eigenlijk de grap is van “haar-vis-ie”? Dat houdt mij nu al nachten wakker....
Ik vat hem ook niet. Kutreclame.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:19 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Amazon. Is er iemand die ook snapt wat nu eigenlijk de grap is van “haar-vis-ie”? Dat houdt mij nu al nachten wakker....
Al hun reclames irriteren mij extra omdat ze in 3 jaar tijd al zeker 8 keer bij ons voor de deur hebben gestaan. “Ja uit politie onderzoek blijkt dat hier extra veel wordt ingebroken” Onderzoek zelf is overigens regelrechte onzin, het is een nieuwbouwwijk dus ze hopen dat mensen bang worden en hun systeem aanschaffen.Aan de deur ook heel moeilijk netjes af te poeieren tenzij je de deur dicht doet (wij hebben al een beveiligingssysteem is bijv. voer om er extra op in te gaan).quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:26 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Het schijnt dat ze ook brandmeldingssystemen e.d. verkopen, hopelijk blijft dat ons bespaard
Jaaa! Die snap ik dus ook niet en elke keer breek ik mijn hoofd erover. Het stoort me mateloos,quote:Op maandag 6 juni 2022 12:19 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Aha, ben benieuwd hoeveel mensen er om moeten lachen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk dat hiermee hairfushion wordt bedoeld.
Vroeger had je hair extensions. Vals haar dat in je eigen haar wordt gevlochten.
Nu doen ze dat met fushion techniek. Smelten dus ipv vlechten.
"Oh, interessant! Mag ik dat politieonderzoek eens zien?"quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Al hun reclames irriteren mij extra omdat ze in 3 jaar tijd al zeker 8 keer bij ons voor de deur hebben gestaan. “Ja uit politie onderzoek blijkt dat hier extra veel wordt ingebroken” Onderzoek zelf is overigens regelrechte onzin, het is een nieuwbouwwijk dus ze hopen dat mensen bang worden en hun systeem aanschaffen.Aan de deur ook heel moeilijk netjes af te poeieren tenzij je de deur dicht doet (wij hebben al een beveiligingssysteem is bijv. voer om er extra op in te gaan).
In deze dure tijden de kwaliteit verhogen? HEMA doet het!quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:15 schreef Eightyone het volgende:
Die (vermoedelijk) ouwe taart die tegenwoordig de Hema-reclames inspreekt wordt ook steeds vervelender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |