Roger! Wat ben jij al oudquote:Op donderdag 5 mei 2022 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
A44 reed ik graag toen het nog 120 was en er nooit gecontroleerd werd, fijn om af en toe even flink gas te geven de accu op te laden.
Nou jaaa zeg, wat is dat dan ineens? Alsof ik het nog niet zwaar genoeg heb vanochtend met de tandarts en zo.quote:
Mooi jaar was dat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou jaaa zeg, wat is dat dan ineens? Alsof ik het nog niet zwaar genoeg heb vanochtend met de tandarts en zo.![]()
En zó lang geleden is het toch niet dat ze alles naar de 100 hebben teruggebracht?![]()
2020 als ik me niet vergis, dat heugelijke jaar.
Memorabel wel ja.quote:
Meer tijd om leuke dingen te doenquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:20 schreef Yesse het volgende:
Een mug heeft me 2,5 uur wakker gehouden vannacht. En dan kan je uitslapen op een vrije dag, kom je niet verder dan 8:00 voor je weer klaarwakker bent
Men vindt ook dat je beter een boete kunt rijden en met 120 in moet halen of met 80 achter de vrachtwagen moet blijven hangen..quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen was er weer een in een Ford station, die zowat op mijn achterbank zat, terwijl ik netjes met 100 (108/109 op de teller) een vrachtwagen aan het inhalen was.
Nou ja ik wist niet dat ze in 120 al flitspalen hadden, die Romeinen waren hun tijd ver vooruitquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou jaaa zeg, wat is dat dan ineens? Alsof ik het nog niet zwaar genoeg heb vanochtend met de tandarts en zo.![]()
En zó lang geleden is het toch niet dat ze alles naar de 100 hebben teruggebracht?![]()
2020 als ik me niet vergis, dat heugelijke jaar.
Voor hen is die boete waarschijnlijk gewoon wisselgeld, maar ik vind het zonde.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Men vindt ook dat je beter een boete kunt rijden en met 120 in moet halen of met 80 achter de vrachtwagen moet blijven hangen..
Oh ok, ik zie nu hoe je dacht.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja ik wist niet dat ze in 120 al flitspalen hadden, die Romeinen waren hun tijd ver vooruit![]()
En succes bij de tandarts
succesquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ok, ik zie nu hoe je dacht.![]()
Maar nee, die Romeinse tijd was een van mijn vorige levens, daar had ik het nu niet over.![]()
En dank je.
M'n eerste kapotte kies, ben er best zenuwachtig voor.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Batterij van Doutzen is wel bijna helemaal leeg. Dat vindt @:Prisha niet leuk.
Fordquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen was er weer een in een Ford station, die zowat op mijn achterbank zat, terwijl ik netjes met 100 (108/109 op de teller) een vrachtwagen aan het inhalen was.
Dat uitslapen is me ook niet echt gelukt, vooral omdat ik vergeten was m'n wekker uit te zetten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:20 schreef Yesse het volgende:
Een mug heeft me 2,5 uur wakker gehouden vannacht. En dan kan je uitslapen op een vrije dag, kom je niet verder dan 8:00 voor je weer klaarwakker bent
Nou vooruit, voor deze keer, geloof ik je.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ford
Ik weet dat ik vaak te snel rij, maar ik zweer je, ik was het niet.
Hehe. Krijg je er van als je gaat bumperkleven.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat uitslapen is me ook niet echt gelukt, vooral omdat ik vergeten was m'n wekker uit te zetten.
Dat had ik gisteravond juist wel gedaan (wekker uit zetten)quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat uitslapen is me ook niet echt gelukt, vooral omdat ik vergeten was m'n wekker uit te zetten.
Ik heb helemaal geen station.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hehe. Krijg je er van als je gaat bumperkleven.
Leiden is voor mij ver weg net als Brabantquote:Op donderdag 5 mei 2022 09:22 schreef Saboo het volgende:
Het gaat hier al 3 pagina's over leiden voorbij rijden![]()
Ik rijd Leiden nooit voorbij want ik woon er.![]()
![]()
Ga wel op korte termijn emigreren naar Brabant overigens
Oooh, welkom nog!quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:22 schreef Saboo het volgende:
Het gaat hier al 3 pagina's over leiden voorbij rijden![]()
Ik rijd Leiden nooit voorbij want ik woon er.![]()
![]()
Ga wel op korte termijn emigreren naar Brabant overigens
Snap ik, ik kom er ook niet graag. Succes!quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ok, ik zie nu hoe je dacht.![]()
Maar nee, die Romeinse tijd was een van mijn vorige levens, daar had ik het nu niet over.![]()
En dank je.
M'n eerste kapotte kies, ben er best zenuwachtig voor.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |