Vandaag pas?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Roger![]()
Ik vroeg me vandaag nog af wanneer we je weer zouden zien. Daar heb ik niet lang op hoeven wachten
vaak veel te langzaamquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat zit iedereen hier een beetje Leiden voorbij te rijden steeds.
A4 dan zeker?quote:
jupquote:
Waarom ga je dan op dezelfde moment als veel anderen?quote:
Vandaag weer is beter verwoordquote:
omdat ik op een bepaald moment wel een keer naar huis wilquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom ga je dan op dezelfde moment als veel anderen?
Ik heb vaker wat te doen in Rijswijk dan in Leiden, dan krijg je datquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat zit iedereen hier een beetje Leiden voorbij te rijden steeds.
Maar waarom pas op het moment dat de rest dat ook doet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omdat ik op een bepaald moment wel een keer naar huis wil
omdat mijn werkgever 14:00 toch wel erg vroeg vindt om dagelijks pleite te gaanquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarom pas op het moment dat de rest dat ook doet.
Stom.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omdat mijn werkgever 14:00 toch wel erg vroeg vindt om dagelijks pleite te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg bijna medelijden met Doutzenis wel echt hélemaal van het padje
quequote:Op woensdag 4 mei 2022 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Batterij van Doutzen is wel bijna helemaal leeg. Dat vind @:Prisha niet leuk.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:33 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]Sanderposts altijd like.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg bijna medelijden met Doutzenis wel echt hélemaal van het padje
Koel en donker bewaren
N206 reed ik heel lang dagelijks, dat is er wel een waar je of heel lekker door kan rijden of waar je helemaal vast staat. Het is daar eigenlijk zelden gewoon een beetje druk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jup
Of die enkele domme momenten dat ik tijdens de spits de N206 door Leiden nam
quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:33 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg bijna medelijden met Doutzenis wel echt hélemaal van het padje
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Nou, vooruit. Dat keur ik goed.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vaker wat te doen in Rijswijk dan in Leiden, dan krijg je dat
quote:
Mijn navigatie heeft nog wel eens de neiging om op de terugweg de A44 te kiezen en dan de N206.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
N206 reed ik heel lang dagelijks, dat is er wel een waar je of heel lekker door kan rijden of waar je helemaal vast staat. Het is daar eigenlijk zelden gewoon een beetje druk.
Leiden zou voor mij een stuk praktischer zijn, maar de studio waar ik nu een (stom) natuurkundeboek inspreek staat nou eenmaal in Rijswijk. Dat kan ik ook niet helpen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |