abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204804251
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 20:28 schreef miss_sly het volgende:
Met die zon erop doet het mediterraan aan. Het zou zo een foto gemaakt in Frankrijk kunnen zijn O+
Ja, daar gingen we voor, het 'vakantie in Franrijk'-gevoel!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204804649
Het is af _O_ Dit deel dan, hè.
pi_204805066
Oh dat ziet er echt heerlijk uit! Goed gedaan!
  donderdag 19 mei 2022 @ 22:09:38 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204805290
Wauw, echt heel mooi geworden! _O_
pi_204805444
Sfeertje zeg O+
  vrijdag 20 mei 2022 @ 09:48:51 #81
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_204807668
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
Padvast ziet er anders uit als het geregend heeft. Een foto van vanochtend en een van vanavond. Ik vind het erg leuk, vooral als er gefilterd zonlicht op valt. Erg blij mee tot nog toe!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Na een regenbui zag het er in de zomer van 2019 zo uit:

[ afbeelding ]

Zo blij dat die lelijke, verzakte tegels weg zijn! En het roze van het muurtje begint te wennen.
Hele mooie plaatjes zo. Ik denk dat het voor ons ook wel iets kan zijn tussen de planten. Voor de grote paden durf ik het niet aan vanwege de hond. Want het is natuurlijk geen hele harde laag.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_204813332
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 09:48 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Hele mooie plaatjes zo. Ik denk dat het voor ons ook wel iets kan zijn tussen de planten. Voor de grote paden durf ik het niet aan vanwege de hond. Want het is natuurlijk geen hele harde laag.
Wat zou dan het probleem zijn voor de hond?
  vrijdag 20 mei 2022 @ 20:03:47 #83
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_204813907
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 19:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat zou dan het probleem zijn voor de hond?
Ik ben bang dat hij hele gaten in het pad maakt als hij afzet met rennen.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 20:50:27 #84
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204814468
quote:
Padvast ziet er anders uit als het geregend heeft. Een foto van vanochtend en een van vanavond. Ik vind het erg leuk, vooral als er gefilterd zonlicht op valt. Erg blij mee tot nog toe!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo blij dat die lelijke, verzakte tegels weg zijn! En het roze van het muurtje begint te wennen.
Supermooi zo!
Resistance is futile.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 22:40:06 #85
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_204815825
Mooi zo, dat padvast! En die lucht... O+ .
Dat is pas vrij uitzicht :D .
pi_204817156
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 20:03 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Ik ben bang dat hij hele gaten in het pad maakt als hij afzet met rennen.
Dan zou dat met kinderen toch ook gebeuren?
  zaterdag 21 mei 2022 @ 08:41:12 #87
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_204817418
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 07:10 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]
Dan zou dat met kinderen toch ook gebeuren?
Onze hond weegt 45kg, dus als zij afzet met haar achterpoten, maar misschien kan Claudia het verlossende antwoord geven
pi_204817641
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 08:41 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Onze hond weegt 45kg, dus als zij afzet met haar achterpoten, maar misschien kan Claudia het verlossende antwoord geven
Ja, ik zat er even over na te denken. Ik weet natuurlijk niet zo goed wat voor eisen je stelt aan een pad, hoe netjes het eruit moet zien. Achterhoeks padvast wordt gebruik voor opritten, dus zelfs auto's worden geacht eroverheen te kunnen rijden. Het wordt ook gebruikt voor wandelpaden. Door het walsen verdicht het natuurlijk enorm. Maar ik merk wel dat de bovenlaag iets losser blijft liggen. Ik kan me voorstellen dat een pad dat veel bewandeld wordt harder wordt, maar hier is dat (nog) niet zo. Tegelijkertijd kan ik er wel probleemloos met een stoel op zitten zonder weg te zakken (puntbelasting gaat dus prima).

Hoe kijk jij ertegenaan, @miss_sly?
  zaterdag 21 mei 2022 @ 09:29:52 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204817674
Volgens mij zijn de parkeerplaatsen hier in de straat ook van Padvast.
En het wandelpad achter ons huis denk ik ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 21 mei 2022 @ 10:00:31 #90
5428 crew  miss_sly
pi_204817883
Padvast kan echt wel veel hebben. Het grote verschil zit hem in het aanstampen, denk ik. Hoe beter je de lagen walst of aantrilt, hoe meer het kan hebben.

Ik denk dat het aangelegd voor auto's en veelvuldig gebruik zoals fietspaden sowieso wordt aangetrild met een trilplaat en misschien ook wel een aantal keer. Dus een laag grof, aantrillen, nog een laag grof, aantrillen, en een laag fijn goed aantrillen. Dan heb je best een stevige ondergrond gecreëerd. De bovenste laag beweegt wel een beetje mee met gebruik, is mijn ervaring, maar ik kan er inderdaad ook best met de kruiwagen of een kliko doorheen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204818095
Je tuin ziet er prachtig uit, Claudia
Is dat zo?
pi_204818206
Maar padvast he, blijft dat aan je blote voeten plakken? Of is mijn beeld daarin niet juist? Ik loop graag op blote voeten namelijk en dat zou voor mij een no go zijn. Ook ivm huisdieren, want altijd vieze poten zou ik irritant vinden.
pi_204820886
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wauw! Simpelweg prachtig!
pi_204822219
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 10:00 schreef miss_sly het volgende:
De bovenste laag beweegt wel een beetje mee met gebruik, is mijn ervaring, maar ik kan er inderdaad ook best met de kruiwagen of een kliko doorheen.
Dat is ook mijn ervaring. Ik kan er met een volle kliko overheen zonder er een streep in te trekken.
pi_204822225
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 10:44 schreef Puala het volgende:
Maar padvast he, blijft dat aan je blote voeten plakken? Of is mijn beeld daarin niet juist? Ik loop graag op blote voeten namelijk en dat zou voor mij een no go zijn. Ook ivm huisdieren, want altijd vieze poten zou ik irritant vinden.
Ik ga het even voor je testen. :Y)

Getest: blijft plakken aan blote voeten en ik vind het onprettig om er met blote voeten op te lopen. Ik heb niet de indruk dat de kat padvast naar binnen loopt, maar dat kan ik verkeerd hebben.
pi_204825881
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 18:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik ga het even voor je testen. :Y)

Getest: blijft plakken aan blote voeten en ik vind het onprettig om er met blote voeten op te lopen. Ik heb niet de indruk dat de kat padvast naar binnen loopt, maar dat kan ik verkeerd hebben.
Mooi dat kan dus definitief van mn onthou lijstje voor in de tuin. Tnx!
pi_204831723
Gisteren weer een kuub aarde verwerkt om her en daar hoogteverschillen te overbruggen. Meteen ingezaaid met graszaad en afgezet om de kat kippen kinderen te weren. Ik had gerust een big bag extra mogen bestellen, dus ik heb het beste moeten maken van wat ik had.

De zijkant van het huis, de kant met de voordeur, is vrijwel af. Daar laat ik later foto's van zien, als het helemaal af is. Nu hoeven we alleen nog maar het gedeelte aan de voorkant van het huis te vullen met halfverharding! Al het voorbereidende werk is al gebeurd, dus met een paar uurtjes kruien en walsen zijn we er, denk ik. Met Hemelvaart komt het wel af (als we genoeg halfverharding hebben, en we denken dat dat zo is)

Het einde is dus in zicht! *O* En wat leuk is, is dat regelmatig mensen langskomen om te zeggen hoe leuk ze vinden dat het eruitziet en om vragen te stellen over de borderranden of halfverharding.
pi_204865526
Het is volbracht!
pi_204865623
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2022 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Het is volbracht!
Deze draad is waardeloos zonder plaatjes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204865759
quote:
11s.gif Op woensdag 25 mei 2022 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Deze draad is waardeloos zonder plaatjes.
Ik heb geen tijd gehad voor het maken van foto's, want het was etenstijd en ik krijg ruzie met de kok als ik niet op tijd aanschuif. Morgen maar eens doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')