Ja, daar gingen we voor, het 'vakantie in Franrijk'-gevoel!quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:28 schreef miss_sly het volgende:
Met die zon erop doet het mediterraan aan. Het zou zo een foto gemaakt in Frankrijk kunnen zijn
Hele mooie plaatjes zo. Ik denk dat het voor ons ook wel iets kan zijn tussen de planten. Voor de grote paden durf ik het niet aan vanwege de hond. Want het is natuurlijk geen hele harde laag.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
Padvast ziet er anders uit als het geregend heeft. Een foto van vanochtend en een van vanavond. Ik vind het erg leuk, vooral als er gefilterd zonlicht op valt. Erg blij mee tot nog toe!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na een regenbui zag het er in de zomer van 2019 zo uit:
[ afbeelding ]
Zo blij dat die lelijke, verzakte tegels weg zijn! En het roze van het muurtje begint te wennen.
Wat zou dan het probleem zijn voor de hond?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:48 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Hele mooie plaatjes zo. Ik denk dat het voor ons ook wel iets kan zijn tussen de planten. Voor de grote paden durf ik het niet aan vanwege de hond. Want het is natuurlijk geen hele harde laag.
Ik ben bang dat hij hele gaten in het pad maakt als hij afzet met rennen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat zou dan het probleem zijn voor de hond?
Supermooi zo!quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
Padvast ziet er anders uit als het geregend heeft. Een foto van vanochtend en een van vanavond. Ik vind het erg leuk, vooral als er gefilterd zonlicht op valt. Erg blij mee tot nog toe!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo blij dat die lelijke, verzakte tegels weg zijn! En het roze van het muurtje begint te wennen.
Dan zou dat met kinderen toch ook gebeuren?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:03 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij hele gaten in het pad maakt als hij afzet met rennen.
Onze hond weegt 45kg, dus als zij afzet met haar achterpoten, maar misschien kan Claudia het verlossende antwoord gevenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:10 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Dan zou dat met kinderen toch ook gebeuren?
Ja, ik zat er even over na te denken. Ik weet natuurlijk niet zo goed wat voor eisen je stelt aan een pad, hoe netjes het eruit moet zien. Achterhoeks padvast wordt gebruik voor opritten, dus zelfs auto's worden geacht eroverheen te kunnen rijden. Het wordt ook gebruikt voor wandelpaden. Door het walsen verdicht het natuurlijk enorm. Maar ik merk wel dat de bovenlaag iets losser blijft liggen. Ik kan me voorstellen dat een pad dat veel bewandeld wordt harder wordt, maar hier is dat (nog) niet zo. Tegelijkertijd kan ik er wel probleemloos met een stoel op zitten zonder weg te zakken (puntbelasting gaat dus prima).quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:41 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Onze hond weegt 45kg, dus als zij afzet met haar achterpoten, maar misschien kan Claudia het verlossende antwoord geven
Wauw! Simpelweg prachtig!quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is ook mijn ervaring. Ik kan er met een volle kliko overheen zonder er een streep in te trekken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:00 schreef miss_sly het volgende:
De bovenste laag beweegt wel een beetje mee met gebruik, is mijn ervaring, maar ik kan er inderdaad ook best met de kruiwagen of een kliko doorheen.
Ik ga het even voor je testen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:44 schreef Puala het volgende:
Maar padvast he, blijft dat aan je blote voeten plakken? Of is mijn beeld daarin niet juist? Ik loop graag op blote voeten namelijk en dat zou voor mij een no go zijn. Ook ivm huisdieren, want altijd vieze poten zou ik irritant vinden.
Mooi dat kan dus definitief van mn onthou lijstje voor in de tuin. Tnx!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga het even voor je testen.
Getest: blijft plakken aan blote voeten en ik vind het onprettig om er met blote voeten op te lopen. Ik heb niet de indruk dat de kat padvast naar binnen loopt, maar dat kan ik verkeerd hebben.
Deze draad is waardeloos zonder plaatjes.quote:
Ik heb geen tijd gehad voor het maken van foto's, want het was etenstijd en ik krijg ruzie met de kok als ik niet op tijd aanschuif. Morgen maar eens doen!quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze draad is waardeloos zonder plaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |