Naar aanleiding daarvan worden mensen naar de psychogeriatrie in een verpleeghuis gestuurdquote:Op maandag 2 mei 2022 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Slimme actie not! Kom net in de keuken, staat een gaspit nog aan 2,5 uur denk ik
Geen. Croutons in soep of sla zijn yek.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:29 schreef Tele6 het volgende:
Wat is het beste brood om croutons mee te maken?
Wit, bruin, luchtig, vast, oud, vers?
quote:Op maandag 2 mei 2022 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naar aanleiding daarvan worden mensen naar de psychogeriatrie in een verpleeghuis gestuurd
Oud, insmeren met wat knoflook, evt wat parmezaanse kaas erover en dan in de ovenquote:Op maandag 2 mei 2022 22:29 schreef Tele6 het volgende:
Lekker gesport.
@:Lonaa ik heb geoefend met zonder voeten in een touw klimmen en ik kan rapporteren dat ik toch maar liefst 30 cm aan hoogte gewonnen heb.![]()
En ik heb zowaar een culinaire vraag.
Nou ja. Ik heb de opdracht gekregen een Franse salade te verzinnen en aangezien salade niçoise te on-vegetarisch is voor de hele meute, probeer ik iets anders te verzinnen wat Frans klinkt en crouton is een Frans woord. Dus we doen croutons en vinaigrette.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen. Croutons in soep of sla zijn yek.
Vergat dat er ook nog olie over moet. Ik snij het brood in blokjes, doe het met olie en knoflook in een bakje. Soms ook italiaanse kruiden, dekseop het bakje en schudden en dan in de ovenquote:Op maandag 2 mei 2022 22:38 schreef Tele6 het volgende:
Volgens mij is de truc met croutons vooral dat je de crouton-sla-verhouding richting croutons laat gaan, en dan goeie vettige smaakvolle croutons maakt.
Het hoeft ook niet gezond hè.
Haricots vertsquote:Op maandag 2 mei 2022 22:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou ja. Ik heb de opdracht gekregen een Franse salade te verzinnen en aangezien salade niçoise te on-vegetarisch is voor de hele meute, probeer ik iets anders te verzinnen wat Frans klinkt en crouton is een Frans woord. Dus we doen croutons en vinaigrette.
quote:Op maandag 2 mei 2022 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Slimme actie not! Kom net in de keuken, staat een gaspit nog aan 2,5 uur denk ik
Met zonder voetenquote:Op maandag 2 mei 2022 22:29 schreef Tele6 het volgende:
Lekker gesport.
@:Lonaa ik heb geoefend met zonder voeten in een touw klimmen en ik kan rapporteren dat ik toch maar liefst 30 cm aan hoogte gewonnen heb.![]()
En ik heb zowaar een culinaire vraag.
quote:Op maandag 2 mei 2022 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
* Blues stuurt Interventieteam richting Aquote:Op maandag 2 mei 2022 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naar aanleiding daarvan worden mensen naar de psychogeriatrie in een verpleeghuis gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |