quote:Op maandag 2 mei 2022 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Werk
heb er nu 1 die biedt wat ik nodig heb, maar glijdt steeds van mn schouders af
borstbanden/heupbanden zijn geen optie.
Heel raar dat ze dat er niet bij verteld hebben, dat er wel wat mankementjes aan de auto zitten etc.. Is er gewoon heel slecht mee omgaan door de vorige eigenarenquote:Op maandag 2 mei 2022 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we zijn er achter gekomen dat deze auto een ongeluk heeft gehad en dat is snel ff opgeknapt. De kans is groot dat het laadsysteem daardoor verneukt is geraakt.
Normaal hoor je dat in de boardcomputer af te kunnen lezen, maar ik vermoed dat er wat sensoren uitgeschakeld (gesaboteerd) zijn die dat kunnen detecteren.
Stomtoevallig heb ik een paar dagen geleden met achteruit rijden een paaltje geraakt, en het schadeherstelbedrijf dat er naar ging kijken, zag dat de boel daar al een keer verlijmd is geweest.
Auto van fucking 2 jaar oud, met schade aan de voor- en achterkant wat beiden slordig opgelapt is, en waarbij het laadsysteem het niet doet.
Wat voor verborgen gebreken gaan we nog meer opmerken in de loop der tijd?
Ja blijkt een importbak te zijn, en die blijken 9 van de 10 keer zowel schade als een teruggedraaide tellerstand te hebben.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heel raar dat ze dat er niet bij verteld hebben, dat er wel wat mankementjes aan de auto zitten etc.. Is er gewoon heel slecht mee omgaan door de vorige eigenaren
Dat is idd maar weer afwachten
Ik heb deze al 10 jaar naar mijn werk, heupband gebruik ik nooit.:quote:Op maandag 2 mei 2022 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
Gebruik nu zo'n unit van always prepared
[ afbeelding ]
Precies genoeg haakjes dingetjes en frutsels. Maar die units zitten voor geen meter. Alle horizontale bandjes heb ik er afgesloopt.
Ah.. en dan wel duur verkopenquote:Op maandag 2 mei 2022 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja blijkt een importbak te zijn, en die blijken 9 van de 10 keer zowel schade als een teruggedraaide tellerstand te hebben.
Waarom zo'n grote rugzak voor t werk?quote:Op maandag 2 mei 2022 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb deze al 10 jaar naar mijn werk, heupband gebruik ik nooit.:
[ afbeelding ]
Het was maar een paar duizend euro goedkoper dan een gloednieuwe auto, maar ondanks dat het nieuwe model een paar goede technische verbeteringen heeft, hadden we toch liever dit model omdat het nieuwe type er gewoon veel lelijker uitziet.quote:
Hoe moet hij anders wc-rollen, pakken koffie en flessen schoonmaakmiddel uit de voorraadkasten e.d. jatten?quote:Op maandag 2 mei 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom zo'n grote rugzak voor t werk?
mja die tas die ik heb is op zich ideaal, maar door andere PBM's enzo draagt de combinatie ontzettend kut en glijdt ie van mn schouders af. Daarbij kan ik daardoor ook de borst/heupbanden niet gebruiken.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb deze al 10 jaar naar mijn werk, heupband gebruik ik nooit.:
[ afbeelding ]
Tja daar is zo'n rugzak wel ideaal voorquote:Op maandag 2 mei 2022 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe moet hij anders wc-rollen, pakken koffie en flessen schoonmaakmiddel uit de voorraadkasten e.d. jatten?
ik sleep ook aardig wat meuk mee hoorquote:Op maandag 2 mei 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Draaitafels, versterkers, speakers, bekabeling....quote:Op maandag 2 mei 2022 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik sleep ook aardig wat meuk mee hoor
En wat allemaal dan?quote:Op maandag 2 mei 2022 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik sleep ook aardig wat meuk mee hoor
deze man weetquote:Op maandag 2 mei 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Draaitafels, versterkers, speakers, bekabeling....
idd!quote:Op maandag 2 mei 2022 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ironisch wel dat de stroomkabels niet aangesloten zijn
Ah ja dat is wel logisch dat je dan een grote rugzak nodig bentquote:Op maandag 2 mei 2022 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oa apparatuur en benodigdheden om mijn werk uit te voeren
quote:Op maandag 2 mei 2022 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel logisch dat je dan een grote rugzak nodig bent
Zo groot is die niet (35-40 cm hoog) Ideaal voor naar mijn werk en op de terugweg boodschappen te halen.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan is het wel handig iddquote:Op maandag 2 mei 2022 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo groot is die niet (35-40 cm hoog) Ideaal voor naar mijn werk en op de terugweg boodschappen te halen.
Lieflijke damequote:
Franticquote:
Heer konijn.quote:
Is het nog gelukt met de scheve trap?quote:
wenteltrap konijntje....quote:Op maandag 2 mei 2022 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met de scheve trap?
Ow dan wil je natuurlijk een fuet en een pakkie cup-a-soup aan die hengsels hangen!quote:Op maandag 2 mei 2022 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo groot is die niet (35-40 cm hoog) Ideaal voor naar mijn werk en op de terugweg boodschappen te halen.
Reed-ie geen scheve schaats?quote:Op maandag 2 mei 2022 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maanlampje.quote:
Enkel met een aantal niet nader te noemen moeders van vooraanstaande FOK!kersquote:
Wentelteefje.quote:
Druk maar een leuk dagje dus.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Druk dagje vandaag, heerlijk bij de hondjes geweest. Hoe is het met jou?
Druk geweest met werk, niet veel bijzondersquote:Op maandag 2 mei 2022 19:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Druk dagje vandaag, heerlijk bij de hondjes geweest. Hoe is het met jou?
Ja dat welquote:
Oh ook lekker somsquote:Op maandag 2 mei 2022 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Druk geweest met werk, niet veel bijzonders
quote:
Avond kerel.quote:
heee is het hier te doenquote:
Als je gezelligheid zoekt.quote:
met roodharige pittige tantesquote:
Moet ik hem even naar het tuinhuisje meenemen?quote:
Dat zijn er nogal watquote:Op maandag 2 mei 2022 19:53 schreef Sfancta het volgende:
Ja hallo hier met Maurice de Hond
[poll=4027]
Ikzelf 3 of 4
hoiquote:
Doe maarquote:Op maandag 2 mei 2022 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik hem even naar het tuinhuisje meenemen?
Even zijn haar rood verven.quote:
kusjequote:
zusjequote:
pusjequote:
Fustje.quote:
kun je die ook augmentenquote:Op maandag 2 mei 2022 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
De penis selectie is wel intrigerend in Cyberpunk 2077
lengte dikte uithoudingsvermogen etcquote:
Wat vind je er zo intrigerend aan dan?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
De penis selectie is wel intrigerend in Cyberpunk 2077
überhaupt dat het kan in een gamequote:Op maandag 2 mei 2022 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat vind je er zo intrigerend aan dan?
wordt steeds meer customizablequote:
Het tuinhuisje, even iemands haar rood verven.quote:
ja ik wist ff niet wat ik moest zeggen op je smileyquote:
Hopen het wel echt rood wordt danquote:Op maandag 2 mei 2022 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het tuinhuisje, even iemands haar rood verven.
Jij en niks weten te zeggen ojeequote:Op maandag 2 mei 2022 21:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik wist ff niet wat ik moest zeggen op je smiley
en PITTIGquote:
bij mooie vrouwen word ik altijd een beetje verlegenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik wist ff niet wat ik moest zeggen op je smiley
ik ga zo spaghetti kokenquote:Op maandag 2 mei 2022 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand nog iets leuks te vertellen?
thxquote:
Iedereen hier is altijd liefquote:Op maandag 2 mei 2022 21:17 schreef Maanvis het volgende:
zijn jullie altijd zo lief hier of alleen als ik er ben?
Hier hebben we een sfeertje waar de rest van fok nog wat van kan leren.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:17 schreef Maanvis het volgende:
Hier zitten lieve mensenquote:Op maandag 2 mei 2022 21:17 schreef Maanvis het volgende:
quote:
En een badeend.quote:
Maar niet zomaar een badeendje, maar een Super badeendjequote:
Mooi nummer.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier hebben we een sfeertje waar de rest van fok nog wat van kan leren.
Ga jij eens even je konijnenhol in.quote:
Ik ga anders wel gewoon jouw holletje inquote:Op maandag 2 mei 2022 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga jij eens even je konijnenhol in.
Is dat lief?quote:Op maandag 2 mei 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga anders wel gewoon jouw holletje in
Ik vraag mij af hoever je komt aangezien ik mijn holletje insmeer met tijger balsem heb ingesmeerd.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga anders wel gewoon jouw holletje in
Denk dat jij daar meer last van hebt danquote:Op maandag 2 mei 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoever je komt aangezien ik mijn holletje insmeer met tijger balsem heb ingesmeerd.
Masochistisch ben je dus sowieso alquote:Op maandag 2 mei 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoever je komt aangezien ik mijn holletje insmeer met tijger balsem heb ingesmeerd.
Laat het denken maar aan mij over.quote:
Pijn is fijnquote:Op maandag 2 mei 2022 21:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Masochistisch ben je dus sowieso al
Ach joh, ik ben wel wat gewend na onze avontuurtjes in het tuinhuisjequote:Op maandag 2 mei 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die momenten waren tof. Weet je nog dat ik...quote:Op maandag 2 mei 2022 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben wel wat gewend na onze avontuurtjes in het tuinhuisje
Dus je staat wel open (pun intended) voor het idee van rabbit in je holletje?quote:Op maandag 2 mei 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pijn is fijn
Bloed moet
Jeuk is leuk
Hij heeft al een toffe. Ik val op vrouwelijk, ik denk niet dat het ooit gaat gebeuren.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dus je staat wel open (pun intended) voor het idee van rabbit in je holletje?
Hoop doet leven zeggen zequote:Op maandag 2 mei 2022 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft al een toffe. Ik val op vrouwelijk, ik denk niet dat het ooit gaat gebeuren.
Als je nou nog niet door hebt dat MrsL mijn droomvrouw is...quote:
Dat had ik niet door neequote:Op maandag 2 mei 2022 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je nou nog niet door hebt dat MrsL mijn droomvrouw is...
Kom je komend weekend weer?quote:Op maandag 2 mei 2022 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die momenten waren tof. Weet je nog dat ik...
Ohw wat binnen de muren van het tuinhuisje plaatsvind wordt niet verteld.
Ze is een lieve meid. Gewoon leuk om met elkaar te dollen.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat had ik niet door neelees maar soms mee, en aan teruglezen doe ik ook nauwelijks
maar weet ik dat ook weer
Ik zal je wel even de excel lijst sturen met de onderlinge relaties die hier in deze SC allemaal gaande zijnquote:Op maandag 2 mei 2022 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat had ik niet door neelees maar soms mee, en aan teruglezen doe ik ook nauwelijks
maar weet ik dat ook weer
Super leuk is dat tochquote:Op maandag 2 mei 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze is een lieve meid. Gewoon leuk om met elkaar te dollen.
Zekers, we kennen elkaar ook best wel lang.quote:
Ook ooit elkaar irl gezien/gesproken op een FOKmeet ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, we kennen elkaar ook best wel lang.
Zij en FF zijn de enige die ik nog nooit ontmoet hebben. Ze wonen ook zo'n verdomd eind weg.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook ooit elkaar irl gezien/gesproken op een FOKmeet ofzo?
Woont ze ook al in zo'n uithoek? Da's wel jammer dan!quote:Op maandag 2 mei 2022 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij en FF zijn de enige die ik nog nooit ontmoet hebben. Ze wonen ook zo'n verdomd eind weg.
Mij heb je ook nog nooit irl gezien, althans niet dat ik weetquote:Op maandag 2 mei 2022 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij en FF zijn de enige die ik nog nooit ontmoet hebben. Ze wonen ook zo'n verdomd eind weg.
ToT ook al niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij heb je ook nog nooit irl gezien, althans niet dat ik weet
Ik heb me wel eens afgevraagd hoeveel fokkers ik al eens ben tegen gekomen zonder het te weten.quote:
Ik heb vele ontmoet,. Soms om iets en soms op een meet. Dat zijn leuke herinneringen.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens afgevraagd hoeveel fokkers ik al eens ben tegen gekomen zonder het te weten.
Ik maar enkele ontmoet, ben niet zo van meetingquote:Op maandag 2 mei 2022 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vele ontmoet,. Soms om iets en soms op een meet. Dat zijn leuke herinneringen.
Toch is het wel tof om degene te zien waarmee je op Fok zit.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik maar enkele ontmoet, ben niet zo van meeting
Avond kerel.quote:
Dat wel, maar het is nooit goed uitgekomen voor me op de een of andere manier.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch is het wel tof om degene te zien waarmee je op Fok zit.
[..]
Avond kerel.
Nog niet geweest op een meeting, en wonen 3 fokkers vlakbij mij eigenlijk 4. @DJMO wel ontmoetquote:Op maandag 2 mei 2022 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch is het wel tof om degene te zien waarmee je op Fok zit.
[..]
Avond kerel.
Das wel grappigquote:Op maandag 2 mei 2022 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is nooit goed uitgekomen voor me op de een of andere manier.
De FOK!kers die ik ontmoet heb was vrijwel altijd omdat diegene toevallig in de buurt was waar ik toen ook was
Ik heb nog wel een oplossing, maar die is wel heel radicaal.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Mijn muggendood skills moet ik nog even oefenen... Ik dacht hem te pletten, maar schijnbaar niet
Moet je vooral met een krant of tijdschrift doenquote:Op maandag 2 mei 2022 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Mijn muggendood skills moet ik nog even oefenen... Ik dacht hem te pletten, maar schijnbaar niet
Huis in de hens stekenquote:Op maandag 2 mei 2022 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oplossing, maar die is wel heel radicaal.
Natte/vochtig gemaakte handdoek gebruikenquote:Op maandag 2 mei 2022 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Kan je gelijk plafond wittenquote:Op maandag 2 mei 2022 23:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Natte/vochtig gemaakte handdoek gebruiken
Als die mug maar dood isquote:
Zomers achter steek ik altijd ff vuurton aan. Vliegen ze als kamikaze het vuur inquote:Op maandag 2 mei 2022 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Mug is dood, ik zie het zwarte vlekje op het platfond maar als troffee
Als die sukkel gewoon 10 minuten langer stil was gebleven, had hij mij in mijn slaap kunnen storen, maar nu vloog die sukkel meteen de woonkamer in waar jagen veel makkelijker is
Vlgd week zomersquote:Op maandag 2 mei 2022 23:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis het weer van vorige week
Kurkdroge lucht en bijna geen insecten, geweldig was dat
Hopelijk ook lage luchtvochtigheid, maar gezien de verwachtte regen vrees ik het ergstequote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 23:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Zomers achter steek ik altijd ff vuurton aan. Vliegen ze als kamikaze het vuur in
Wel zo handig ja. Heb citrus stift werkt wel. Alhoewel ik nooit gestoken wordquote:Op maandag 2 mei 2022 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk ook lage luchtvochtigheid, maar gezien de verwachtte regen vrees ik het ergste
Weet wel dat ik morgen een stel horren heb. Boeit me niet hoe ver ik moet rijden, die horren komen er.
Dacht ik ookquote:
Ik ben ook nog altijd op zoek naar dat schaduwdoek...quote:Op maandag 2 mei 2022 23:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Wel zo handig ja. Heb citrus stift werkt wel. Alhoewel ik nooit gestoken word
[..]quote:
Een mug lijkt mijquote:
Zou ik ook zeggenquote:
Ik zie een tuinhuis meet aankomen binnenkortquote:
En mij ook nietquote:
Ff licht uit doen paar tellen endan weer aanquote:Op maandag 2 mei 2022 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik hem meteen toen ik hem net zag uit de lucht geklapt heb, maar zonder karkas blijf ik panisch
Ik ben niet zo'n fan van deze situatiequote:Op maandag 2 mei 2022 23:34 schreef PLY het volgende:
[..]
Ff licht uit doen paar tellen endan weer aan
Panisch? Zit je ergens in malariamug-gebied ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2022 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik hem meteen toen ik hem net zag uit de lucht geklapt heb, maar zonder karkas blijf ik panisch
Zijn hier al he. Tijgermug, zijn dol op natte kattenquote:Op maandag 2 mei 2022 23:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Panisch? Zit je ergens in malariamug-gebied ofzo?
Ik wil straks gewoon mijn bed in zonder dat vliegende kutbeest in mijn kamer te hebben. Ze zullen je altijd storen.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Panisch? Zit je ergens in malariamug-gebied ofzo?
Oftewel een MuG-29quote:
Hier moet een livestream voor komenquote:Op maandag 2 mei 2022 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Koelers schoonmakenquote:Op maandag 2 mei 2022 23:42 schreef Nattekat het volgende:
Mijn computer maakt een hoge fluittoon en het maakt me gek
Jullie mogen straks waarschijnlijk meegenieten als ik mijn bed uit gezoemd word.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier moet een livestream voor komen
Spannender dan dit wordt het hier niet vanavondquote:Op maandag 2 mei 2022 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier moet een livestream voor komen
Wel vermakelijkquote:Op maandag 2 mei 2022 23:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Spannender dan dit wordt het hier niet vanavond
Niet een Fly , maar een Mosquito on the wall documentairequote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op een groot spandoek en dan het Malieveld op!
Muggenwappiesquote:Op maandag 2 mei 2022 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op een groot spandoek en dan het Malieveld op!
Muggen zijn nanobots die ons met experimentele virussen infecteren gestuurd door de WEFquote:
En natuurlijk geleid door de kinderbloed drinkende reptielen overlords!quote:Op maandag 2 mei 2022 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Muggen zijn nanobots die ons met experimentele virussen infecteren gestuurd door de WEF
nou nou daar gaat de liefdequote:
drogevisquote:Op dinsdag 3 mei 2022 01:04 schreef Maanvis het volgende:
waarom zeggen mensen wel nattekat maar geen nattevis
Stokvis.quote:
Wie zegt dat ik dat niet benquote:
Na wat zich twee weken terug heeft afgespeeld hoop ik dat je toch dat je meerderjarig bentquote:
wat was er toenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na wat zich twee weken terug heeft afgespeeld hoop ik dat je toch dat je meerderjarig bent
Toen heeft hij 'meegespeeld' in de kelder van @Haagsquote:
Goedemorgen.quote:
Zwart of camouflage kleur?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:34 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. Nieuwe werk tas + accessoires besteld
Toch een north face borealis geworden.
Zooitje losse bandjes erbij voor oa de bandensnijder. Gear retractor voor diezelfde bandensnijder. Wat haken meuk.
En nog een nieuw mes
Whuttt waarom een notequote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:50 schreef aloa het volgende:
Mijn laatste note is echt wel een beetje sneu![]()
Nevermind.
even een vluggertje bij de cougar gedaanquote:
Al mijn notes zijn sneuquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:50 schreef aloa het volgende:
Mijn laatste note is echt wel een beetje sneu![]()
Nevermind.
Hallo mevrouwtje de milfquote:
Aspergesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:54 schreef Rafeiro het volgende:
Stomme zorgverlers
¤ 22 uitgegeven voor 3 maaltijden
Moet beter eten![]()
Maar vanavond dus asperge ovenschotel.
Verborgen onder de schimmel?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Er hing al een paar dagen een vaag luchtje in mijn keuken, en ik dacht dat ik gewoon een paar glazen te lang had laten staan zonder ze af te wassen. Tegelijkertijd was er ook een bord verdwenen die ik gewoon niet kon vinden.
Nou, drie keer raden wat die twee met elkaar te maken hadden
ik stem voor ranskatquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verborgen onder de schimmel?
Maw je username moet worden aan gepast van Nattekat naar viezekat?
Nee, zo erg was het gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verborgen onder de schimmel?
Maw je username moet worden aan gepast van Nattekat naar viezekat?
Maar wat is dan de connectie met de glazen ?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, zo erg was het gelukkig ook niet
Maar ik had een beetje macaroni in de magnetron gezet om op te eten zodra ik weer thuis kwam. Dat was vorige week dinsdag. Schijnt dat macaroni niet zo lang goed blijft buiten de koelkast
Geen. Glazen zijn gewoon netjes op tijd afgewassenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar wat is dan de connectie met de glazen ?
Alleen je macaroni liep bijna zelf wegquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen. Glazen zijn gewoon netjes op tijd afgewassen
Nee, zo ver was ie nog niet. Het was net erg genoeg om mijn magnetron voorlopig minder fris te laten ruiken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen je macaroni liep bijna zelf weg
RANZIG POESJEquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, zo ver was ie nog niet. Het was net erg genoeg om mijn magnetron voorlopig minder fris te laten ruiken.
I like thatquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:24 schreef 2xHenk het volgende:
Ik mag niet meer liken, en dat zonder een enkel bericht van de crew
Bij mij zijn er verwijderd.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb zelfs dubbele![]()
Welke aardige mod zal dat gedaan hebben...
Heer PLY.quote:
Goedemiddag Henk.quote:
Mij werd verteld dat dat niet konquote:
Welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:42 schreef Rafeiro het volgende:
Even keihard muziek op, wakker blijven huhu.
vanaf 14:30 kan kijn nieuwe telefoon bezorgd worden.
Kan ik die oude lekker weggooien
Ga ik wellicht ook een keer letterlijk doen. Daarna wel opruimen hoor.
Was een fijn ding, maar wou niet meer laden.
Spuugde de lader elke keer uit, net zo eigenwijs als ik dus.
En opladen is wel handig voor een telefoon, dus dat was te stout
heb je de oplaadpoort al eens schoongemaakt?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:42 schreef Rafeiro het volgende:
Even keihard muziek op, wakker blijven huhu.
vanaf 14:30 kan kijn nieuwe telefoon bezorgd worden.
Kan ik die oude lekker weggooien
Ga ik wellicht ook een keer letterlijk doen. Daarna wel opruimen hoor.
Was een fijn ding, maar wou niet meer laden.
Spuugde de lader elke keer uit, net zo eigenwijs als ik dus.
En opladen is wel handig voor een telefoon, dus dat was te stout
Nice.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pric(...)gb-opslag-zwart.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |