Ja, dar haal ik hem ook nogal eens, maar dat helpt me niet met mijn huidige probleem.quote:
Dat zal ik de vorige keer doen, maar enig idee hoe lang ik deze bodem in de oven moet zetten om er iets smakelijks van te maken?quote:Op maandag 2 mei 2022 16:49 schreef Rode_Wijn het volgende:
Pizzabodems maak je het beste zelf en dan in zo een blits pizza oventje.
heb je een oventhermometer? weet je zeker dat je oven goed op temperatuur was?quote:Op maandag 2 mei 2022 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
Eergisteren heb ik mij een pak met twee van deze pizzabodems gekocht. Ik heb ze 9 minuten in een voorverwarmde oven op 200 graden gedaan, maar de textuur van de bodems verandert niet echt. Ik verwachtte dat het knapperig zou worden maar het heeft wanneer het uit de oven komt dezelfde textuur als wanneer het de oven in gaat, maar dan warm. Het is net een soort dikke pannenkoek. Doe ik iets verkeerd?
Ja.quote:
Nee, want ik heb hem al een tijd niet gebruikt, maar goeie tip.quote:weet je zeker dat je oven goed op temperatuur was?
Ik ga hiermee aan de slag.quote:veel van die combi dingen halen de aangegeven temperatuur niet en koelen loeisnel af als de deur open is, een pizzasteen doet ook wonderen als die goed heet is.
Zie de link in de OP. Het gaat dus om deze bodems.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Foto? Als ik de omschrijving lees lijkt het ook meer een durum dan een pizzabodem...
Er staat 220.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
Eergisteren heb ik mij een pak met twee van deze pizzabodems gekocht. Ik heb ze 9 minuten in een voorverwarmde oven op 200 graden gedaan, Doe ik iets verkeerd?
Er staat in de omschrijving ; Pizzabodem met durumtarwemeel. Dus daar heb je gelijk in. TO, dat meel is meer geschikt voor foccacia en dat soort dingen.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Foto? Als ik de omschrijving lees lijkt het ook meer een durum dan een pizzabodem...
Klopt, maar 200 graden voor een heteluchtoven en ik heb een heteluchtoven.quote:
Waarom zetten die mensen van Bertolli er dan op dat het pizzabodems zijn. Wat een prutsers.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Er staat in de omschrijving ; Pizzabodem met durumtarwemeel. Dus daar heb je gelijk in. TO, dat meel is meer geschikt voor foccacia en dat soort dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |