Waarschijnlijk om gewicht te besparen om zo meer bereik te halen. En ze vullen de ruimte op met een woest grote 1e en Business class.quote:
Logische zet, het publiek wat op de tijdsbesparing af zal komen zal voor zakelijke reizigers zijn en voor een dergelijke lange vlucht mogen die vaak Business class vliegen.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:37 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om gewicht te besparen om zo meer bereik te halen. En ze vullen de ruimte op met een woest grote 1e en Business class.
[ afbeelding ]
Een CabinMaxx tas verplichten aan iedereen en je hebt dat probleem opgelost.quote:
Het ultieme Corendon-gevoel.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:35 schreef Rode_Wijn het volgende:
Die macarena, daar krijg ik echt hele treurige beelden bij. Moet je al meer dan 19u vliegen, krijg je daar blije bep van de campinganimatie bij om iedereen gigaleuk de macarena op te leggen
Één van de. En nauwelijks zichtbaar omdat landen de uitstoot van internationale vluchten hoeven mee te rekenen. 2,5% CO2 eqquote:Op maandag 2 mei 2022 16:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, want vliegen is echt het enorme kwaad dat ten grondslag ligt aan de klimaatverandering.
Ga me echt niet beperken tot mijn eigen continent voor een marginale klimaatwinst
Stelt dus niet zoveel voor, zeker niet als je het percentage vakantievluchten gaat meerekenen.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:13 schreef babylon het volgende:
[..]
Één van de. En nauwelijks zichtbaar omdat landen de uitstoot van internationale vluchten hoeven mee te rekenen. 2,5% CO2 eq
Eh, voor een verblijf van een maand in Australie en N-Zeeland is dat toch wat krap, hoorquote:Op maandag 2 mei 2022 17:02 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Een CabinMaxx tas verplichten aan iedereen en je hebt dat probleem opgelost.
quote:Op maandag 2 mei 2022 15:07 schreef myShizzle het volgende:
Het alternatief is een veel langer durende reis met diverse overstappen waar ook echt geen fuck aan is, en steeds gesleep met je zooi.
Prima dus, toch?
gesleep met je zooi? Gewoon je koffer incheckenquote:Op maandag 2 mei 2022 17:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, voor een verblijf van een maand in Australie en N-Zeeland is dat toch wat krap, hoor
Daar is de huidige generatie die zich vermenigvuldigt verantwoordelijk voor. Neem geen kinderen als je er zo druk over maakt. Dan kun jij tenminste genieten van het leven.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:12 schreef babylon het volgende:
Vliegen
Voor als je echt een heel hebt aan de volgende generatie.
quote:Op maandag 2 mei 2022 17:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar is de huidige generatie die zich vermenigvuldigt verantwoordelijk voor. Neem geen kinderen als je er zo druk over maakt. Dan kun jij tenminste genieten van het leven.
Ik klaagde er niet over, he?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
[..]
gesleep met je zooi? Gewoon je koffer inchecken
Ik zie dat als common knowledgequote:Op maandag 2 mei 2022 17:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
I know, maar je weersprak haar ook niet dat je je bagage kan inchecken.
Het genieten van het leven is toch onmogelijk geworden doordat de vaders veel lastige kinderen produceerden? Die vaders hebben het gemakkelijk want die mogen lastige kinderen opvoedkundige tikken geven, terwijl zwakkere vreemden dat niet mogen.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar is de huidige generatie die zich vermenigvuldigt verantwoordelijk voor. Neem geen kinderen als je er zo druk over maakt. Dan kun jij tenminste genieten van het leven.
Beetje kostbaar wel maar ik zou er meer lol uit halen dan zo'n jacht van 500 miljoen, denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:23 schreef tjoptjop het volgende:
Leuke kist voor een privejet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal je bier aan lengen tot 2,5% urine. Kijken of het niet zoveel voorsteld.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:15 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Stelt dus niet zoveel voor, zeker niet als je het percentage vakantievluchten gaat meerekenen.
Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt natuurlijk, het kan geen kwaad.
Komt goed. Ik zet geen kinderen in een kapotte wereld.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij een spetter urine drink het al niet meer, maar volledig CO2 vrij leven gaat niet lukken. Slechte vergelijkingquote:Op maandag 2 mei 2022 17:27 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik zal je bier aan lengen tot 2,5% urine. Kijken of het niet zoveel voorsteld.
Ja, op zo'n manier gaat die 19 uur best lukken hoor.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:23 schreef tjoptjop het volgende:
Leuke kist voor een privejet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor volk met zoiets zal het geen of-of kwestie zijn vermoed ikquote:Op maandag 2 mei 2022 17:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beetje kostbaar wel maar ik zou er meer lol uit halen dan zo'n jacht van 500 miljoen, denk ik.
Jij hebt geen handbagage, geen laptop en/of telefoon die opgeladen moet worden etc?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
[..]
gesleep met je zooi? Gewoon je koffer inchecken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |