quote:
Mad Hatter rulesquote:
Mooi nummer.quote:
Zon situatie heb ik meegemaaktquote:
Ik wel meerdere.quote:
Hoe kunnen die ouders nou totaal niks in de gaten hebbenquote:Op maandag 2 mei 2022 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wil er iemand nog spelen met de diertjes op het strand?
https://www.hln.be/video/(...)euter-aanvalt-301121
Waarom zou je oplettenquote:Op maandag 2 mei 2022 15:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe kunnen die ouders nou totaal niks in de gaten hebben![]()
Welk strand was dat?quote:Op maandag 2 mei 2022 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je opletten
Het is je kind maar.
Oh wauw, dat hebben de ouders wel laat door zeg. Je zou toch zeggen dat zo'n kindje dan huilt of gilt ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wil er iemand nog spelen met de diertjes op het strand?
https://www.hln.be/video/(...)euter-aanvalt-301121
Hallomquote:Op maandag 2 mei 2022 15:47 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Oh wauw, dat hebben de ouders wel laat door zeg. Je zou toch zeggen dat zo'n kindje dan huilt of gilt ofzo.
Goedemiddag all!
Blow is ook een mooie.quote:
Ja idd !quote:
A Dingo took my babyyyyy.......quote:Op maandag 2 mei 2022 15:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe kunnen die ouders nou totaal niks in de gaten hebben![]()
Was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik het artikel aankliktequote:
1 in Californiëquote:
Wat achteraf de moeder gelijk gaf en geen straf. Maar ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik het artikel aanklikte![]()
Ik geef haar een week.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Soury is terug.
O al een paar dagen zie ik nu. Mooi.
Ja dat las ik ook.. Mijn dochter is afgelopen maand 4 x in Californie geweest ..en dan gaan ze ook wel eens naar verrschillende stranden ... vandaar dat ik wou weten welk strandquote:Op maandag 2 mei 2022 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 in Californië
Dit staat onder het filmpje:
In Californië, Verenigde Staten, is een kleuter aangevallen door een coyote. Het 2-jarige meisje was met haar gezin op het strand. Het kind raakte ernstig gewond maar zal volledig herstellen.
Jouw dochter is geen kleuter meer, denk niet dat die heel bang hoeft te zijn voor zo'n beestquote:Op maandag 2 mei 2022 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook.. Mijn dochter is afgelopen maand 4 x in Californie geweest ..en dan gaan ze ook wel eens naar verrschillende stranden ... vandaar dat ik wou weten welk strand
Maar denk dat het hier was:quote:Op maandag 2 mei 2022 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook.. Mijn dochter is afgelopen maand 4 x in Californie geweest ..en dan gaan ze ook wel eens naar verrschillende stranden ... vandaar dat ik wou weten welk strand
Thanks.. Los Angeles metropolitan area... zou kunnen dus ... zal dr eens vragenquote:Op maandag 2 mei 2022 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar denk dat het hier was:
near Huntington Beach pier
Jammer dat Soul niet meer blauw is en jij kon mee genieten. En zelf een schop onder je kont krijgtquote:
Goed dat je er weer bent.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer dat Soul niet meer blauw is en jij kon mee genieten. En zelf een schop onder je kont krijgt
Ja lekker he. Ik kon mijn laatste project gelukkig vroeg afronden, ruim voor de deadline. Even lekker naar buiten geweest.quote:
Heerlijk heb even buiten gezeten,, vogeltjes gekekenquote:
Goed te doen idd.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja lekker he. Ik kon mijn laatste project gelukkig vroeg afronden, ruim voor de deadline. Even lekker naar buiten geweest.
Genieten dit. Amper wind ookquote:Op maandag 2 mei 2022 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heerlijk heb even buiten gezeten,, vogeltjes gekeken
Jij bedankt ik kon FB niet lezen maar het deed me wel watquote:
Wat leuk dat Chufi je liked.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer dat Soul niet meer blauw is en jij kon mee genieten. En zelf een schop onder je kont krijgt
Ik had een katerquote:
Voila, jij ook één. Alsof dat wat uitmaaktquote:
Hey baas fan Harns.quote:
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 2 mei 2022 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops das minder .. Komt vast door die kringverjaardag
Was het proberen waard.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bedankt ik kon FB niet lezen maar het deed me wel wat
Niks aan gelukkig bijna nooit een kringverjaardagquote:
Mazzelaarquote:Op maandag 2 mei 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niks aan gelukkig bijna nooit een kringverjaardag
Doe je goed... Ik heb er ook weinig ervaring meequote:Op maandag 2 mei 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niks aan gelukkig bijna nooit een kringverjaardag
Waarom ik .quote:Op maandag 2 mei 2022 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je goed... Ik heb er ook weinig ervaring mee
Hahaha ja en wijn, en lullen tot 02:00 uur. En wakker worden om 08:00 Waarom. Oh ja 40 plusquote:Op maandag 2 mei 2022 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat jij een familiekliekje in de kop van NH hebt ..
Ja waarom zo vroeg wakker ?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ja en wijn, en lullen tot 02:00 uur. En wakker worden om 08:00 Waarom. Oh ja 40 plus
Ja gek is dat.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ja en wijn, en lullen tot 02:00 uur. En wakker worden om 08:00 Waarom. Oh ja 40 plus
Dat ook ...quote:Op maandag 2 mei 2022 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer dat je steeds korter slaapt, als je ouder wordt.
Dan ben ik nu zo ongeveer 110.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer dat je steeds korter slaapt, als je ouder wordt.
quote:
Ik slaap hooguit 2 1/2 á 3 uur p.n.quote:
Daar zit ik ook niet ver vanafquote:
Wie is Sylvana Simons?quote:Op maandag 2 mei 2022 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, ik heb me weer eens bijzonder populair gemaakt op Twitter.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je weet niet wie dat is?quote:
geintje ...quote:Op maandag 2 mei 2022 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je weet niet wie dat is?
You lucky bastard!
Tijdje al niet gezien.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is tongnu we het over Sylvana hebben
Twitter is het afvoerputje van het internetquote:Op maandag 2 mei 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Weten jullie nog leuke mensen die ik kan volgen op twitter
Maar dan is t nog wel leuke om mensen te volgen etcquote:Op maandag 2 mei 2022 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Twitter is het afvoerputje van het internet
Ik volg twitter zelf nauwelijkquote:Op maandag 2 mei 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Mwa soms zie ik wel leuke berichten staan, die hier dan voorbij komenquote:
Pearlbitchquote:Op maandag 2 mei 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 2 mei 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wil ze niet dat ik haar volg
Ja dat kanquote:Op maandag 2 mei 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze kan zo bij Kaag achter op de bezem.quote:
Zijn die er dan op Twatter?quote:Op maandag 2 mei 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik vind Jan Dijkgraaf altijd leuk om te lezen en die ouwe mopperkont van een Niemöller. Plasterk, Bosma en Özdil vind ik altijd wel interessant om te lezen.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan is t nog wel leuke om mensen te volgen etc
Dan moet ik niet op Twatter gaan zitten toch?quote:Op maandag 2 mei 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga eens zoeken vanavond of morgen.. Ook wel leuk idd om bekende mensen te volgen voor de leuk etcquote:Op maandag 2 mei 2022 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Jan Dijkgraaf altijd leuk om te lezen en die ouwe mopperkont van een Niemöller. Plasterk, Bosma en Özdil vind ik altijd wel interessant om te lezen.
En natuurlijk Geert voor de relletjes.
Verder lees ik veel internationale kranten en opiniestukken.
Eigenlijk heeft Twitter wel voor elk wat wils.
En als je BN'ers of internationale bekendheden wilt volgen typ je gewoon hun naam in de searchbalk. Bijna iedereen heeft wel een Twitter-account.
Nou als je profiel openbaar hebt, kan iedereen je volgen iddquote:Op maandag 2 mei 2022 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet ik niet op Twatter gaan zitten toch?
Ik kom van usenet, alles openbaar.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als je profiel openbaar hebt, kan iedereen je volgen idd
Hoe zit dat eigenlijk met twitter?quote:Op maandag 2 mei 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als je profiel openbaar hebt, kan iedereen je volgen idd
Ik heb mij ingelogd via Google maar niet mijn echte naam ingevuldquote:Op maandag 2 mei 2022 19:52 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met twitter?
Moet je daar je eigen naam invullen? Wordt dat dan geverifiëerd? Of ken je "Truus van de camping" invullen als naam?
Ik ga het eens overwegen.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb mij ingelogd via Google maar niet mijn echte naam ingevuld
Dus truus kan best
Nee, je kan heten hoe je wil. Vandaar dat er zoveel trolaccountjes zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:52 schreef maily het volgende:
[..]
Moet je daar je eigen naam invullen? Wordt dat dan geverifiëerd? Of ken je "Truus van de camping" invullen als naam?
Ja daar vindt je toch ook best veel nieuws items etc of grappige en leuke dingenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga het eens overwegen.
Er zijn een hoop leuke dingen op twitter ......
Dank!
Ik zit er sinds 2009 op. Ben er eigenlijk destijds mee aangestoken door mede-FOKker @versabonmmie.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga het eens overwegen.
Er zijn een hoop leuke dingen op twitter ......
Dank!
quote:Op maandag 2 mei 2022 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, ik heb me weer eens bijzonder populair gemaakt op Twitter.![]()
![]()
[ afbeelding ]
En daar deed je daarna niks meer meequote:Op maandag 2 mei 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Heb ooit digitale communicatie gestudeerd en daar hoorde ook een twitter account bij natuurlijk
Wat jij wil.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:52 schreef maily het volgende:
[..]
Nja, beetje lurken enzoquote:Op maandag 2 mei 2022 20:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat jij wil.![]()
Niet dat je dan serieus genomen wordt door velen. Twitter is toch meer van de 'echte' namen.
Voor zover dat echt is
Zowel opleiding als Twitter account jaquote:Op maandag 2 mei 2022 20:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En daar deed je daarna niks meer mee
Net ff gesproken, maar nee ze was daar niet geweest ... Maar heb dr toch ff gewaarschuwdquote:Op maandag 2 mei 2022 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks.. Los Angeles metropolitan area... zou kunnen dus ... zal dr eens vragen
Jaquote:
Binnenkant?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
zitten ze op de verkeerde kant van het dak?
Ah zeker fijn.. en een schone boxershortquote:Op maandag 2 mei 2022 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Had vanochtend toen ik wakker werd een berichtje dat de koffer op het vliegveld stond en toen zelf opgehaald.
Toch wel fijn een tandenborstel enzo
In Schotland spoel je toch gewoon ff met whiskey voor het slapen gaanquote:Op maandag 2 mei 2022 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Had vanochtend toen ik wakker werd een berichtje dat de koffer op het vliegveld stond en toen zelf opgehaald.
Toch wel fijn een tandenborstel enzo
Ah ok, kijk het al een tijd niet meer.. maar waarom ineens op maandag?quote:
Juistquote:Op maandag 2 mei 2022 20:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zeker fijn.. en een schone boxershort
Dan mogen ze wel eens een fles in de badkamer zettenquote:Op maandag 2 mei 2022 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
In Schotland spoel je toch gewoon ff met whiskey voor het slapen gaan
Ook erg belangrijkquote:Op maandag 2 mei 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Juist
En sokken niet te vergeten. En m'n opladers
gewoon ff aangeven bij de receptiequote:Op maandag 2 mei 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens een fles in de badkamer zetten
Dat ze de wiskey vergeten zijn jaquote:
Ho3lang zit je daar?quote:Op maandag 2 mei 2022 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze de wiskey vergeten zijn ja
Zat wel een behulpzame dame dus wie weet.
25 mei weer naar huis.quote:
Zo das best lang .. Lijkt me een perfect plan... Neem aan dat je een auto hebt..quote:Op maandag 2 mei 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
25 mei weer naar huis.
Volgens mij weekends ook gewoon vrij. Heb wel zin om wat van de omgeving te gaan zien.
Lekker onderuit hangen in de bankquote:Op maandag 2 mei 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
AvondGezongen en toneelgespeeld, en nu ben ik bekaf
Jij snapt hetquote:
wat heb je gespeeld?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
AvondGezongen en toneelgespeeld, en nu ben ik bekaf
ja lekker ... dat dat tegenwoordig nog kanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk man, dat vrouwenvoetbal![]()
https://www.voetbalprimeu(...)ht-in-het-kruis.html
Ajax?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:20 schreef chufi het volgende:
en ondertussen op de Spaanse Sport zender beelden van hier een km verderop
Het kan juist tegenwoordig toch dit soort dingen? Lijkt wel of het alleen maar erger wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
ja lekker ... dat dat tegenwoordig nog kan
Chocolade proef op MC Spain nu ....
Ja echt ... je kunt maar beter niets meer zeggen want anders wordt je afgemaakt ...quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het kan juist tegenwoordig toch dit soort dingen? Lijkt wel of het alleen maar erger wordt.
Mjah, het is zo dubbel allemaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ... je kunt maar beter niets meer zeggen want anders wordt je afgemaakt ...
Respect voor de mensen die wel hun bek open trekken
Huidige maatschappij is verrot ...quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, het is zo dubbel allemaal.
En je bek opentrekken ligt er ook maar weer aan hoe
Kutquote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kut zeggen is gelijk een heropvoedinscursus
Das dan misschien weer iets te ....quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kut zeggen is gelijk een heropvoedinscursus
Doei,quote:
Daar zitten we al zo wat, ik blijf lekker hierquote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doei,
dat wordt 2 jaar heropvoedingskamp in China
Het is niet dat je nog een keuze hebt hequote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Daar zitten we al zo wat, ik blijf lekker hier
quote:
Dat klinkt heel verdrietigquote:
Ok, ook dat klinkt verdrietigquote:
Bij een kookprogramma toch? Het ligt helemaal aan de ingredienten. Iedereen kan goed koken met de juiste producten.quote:
Ja maar was een test om wat chocolade dingen na te maken .... best gecompliceerd en de laatste chocoladebol moest ook nog een tiramisu inside hebben ...quote:Op dinsdag 3 mei 2022 01:17 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Bij een kookprogramma toch? Het ligt helemaal aan de ingredienten. Iedereen kan goed koken met de juiste producten.
Chocola moet je gewoon opeten, dat getut allemaalquote:Op dinsdag 3 mei 2022 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar was een test om wat chocolade dingen na te maken .... best gecompliceerd en de laatste chocoladebol moest ook nog een tiramisu inside hebben ...
OK moet jij wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 01:22 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Chocola moet je gewoon opeten, dat getut allemaal
Dat eilandje mag iets groter en iets groener, en met een bootje erbij. Dan zou ik er best willen wonenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:09 schreef marcb1974 het volgende:
Woning voor een echte fok!kert
[ afbeelding ]
Met passende reclame,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een complete slagroomtaart gegeten
sisi-online.comquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat was toch een hongaarse keizerin ?
Romy niet , Sisi Hongaarse koningin en Oostenrijk keizerinquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat was toch een hongaarse keizerin ?
Stimmtquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Daar komt onze Mario toch ook vandaan
Lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een complete slagroomtaart gegeten
Leuk zo'n definitie, maar het zegt nietquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
https://www.vandale.nl/gr(...)s/leven#.YnD-EofP0Q8
We hebben toch een lichaam en een bewustzijnquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk zo'n definitie, maar het zegt niet
Is dit niet 1 grote droom van een mythisch wezen waarin wij denken te leven?
Dat lijkt zo, maar je kan niet bewijzen dat dat ook echt zo isquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We hebben toch een lichaam en een bewustzijn
Hulloquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Of was het Hallon ik weet het niet meer
Ik geloof dat eigenlijk welquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, maar je kan niet bewijzen dat dat ook echt zo is
Blij eiquote:
Regio gebonden ...quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
@:Mario390
https://www.kijk.nl/programmas/i-want-my-mtv/Kk6vxWcHtSU
Jammer,een goede docu over MTV.En ik weet dat hij groot fan is.quote:
Ja dat weten we.. maar met VPN is het te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer,een goede docu over MTV.En ik weet dat hij groot fan is.
I am Groot!quote:
Amsterdams Jordanees of Jordanië Jordanees?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:14 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.kokenmetkarin.nl/2022/04/07/jordanese-gehaktballen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |