quote:
Mad Hatter rulesquote:
Mooi nummer.quote:
Zon situatie heb ik meegemaaktquote:
Ik wel meerdere.quote:
Hoe kunnen die ouders nou totaal niks in de gaten hebbenquote:Op maandag 2 mei 2022 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wil er iemand nog spelen met de diertjes op het strand?
https://www.hln.be/video/(...)euter-aanvalt-301121
Waarom zou je oplettenquote:Op maandag 2 mei 2022 15:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe kunnen die ouders nou totaal niks in de gaten hebben![]()
Welk strand was dat?quote:Op maandag 2 mei 2022 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je opletten
Het is je kind maar.
Oh wauw, dat hebben de ouders wel laat door zeg. Je zou toch zeggen dat zo'n kindje dan huilt of gilt ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wil er iemand nog spelen met de diertjes op het strand?
https://www.hln.be/video/(...)euter-aanvalt-301121
Hallomquote:Op maandag 2 mei 2022 15:47 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Oh wauw, dat hebben de ouders wel laat door zeg. Je zou toch zeggen dat zo'n kindje dan huilt of gilt ofzo.
Goedemiddag all!
Blow is ook een mooie.quote:
Ja idd !quote:
A Dingo took my babyyyyy.......quote:Op maandag 2 mei 2022 15:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe kunnen die ouders nou totaal niks in de gaten hebben![]()
Was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik het artikel aankliktequote:
1 in Californiëquote:
Wat achteraf de moeder gelijk gaf en geen straf. Maar ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik het artikel aanklikte![]()
Ik geef haar een week.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Soury is terug.
O al een paar dagen zie ik nu. Mooi.
Ja dat las ik ook.. Mijn dochter is afgelopen maand 4 x in Californie geweest ..en dan gaan ze ook wel eens naar verrschillende stranden ... vandaar dat ik wou weten welk strandquote:Op maandag 2 mei 2022 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 in Californië
Dit staat onder het filmpje:
In Californië, Verenigde Staten, is een kleuter aangevallen door een coyote. Het 2-jarige meisje was met haar gezin op het strand. Het kind raakte ernstig gewond maar zal volledig herstellen.
Jouw dochter is geen kleuter meer, denk niet dat die heel bang hoeft te zijn voor zo'n beestquote:Op maandag 2 mei 2022 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook.. Mijn dochter is afgelopen maand 4 x in Californie geweest ..en dan gaan ze ook wel eens naar verrschillende stranden ... vandaar dat ik wou weten welk strand
Maar denk dat het hier was:quote:Op maandag 2 mei 2022 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook.. Mijn dochter is afgelopen maand 4 x in Californie geweest ..en dan gaan ze ook wel eens naar verrschillende stranden ... vandaar dat ik wou weten welk strand
Thanks.. Los Angeles metropolitan area... zou kunnen dus ... zal dr eens vragenquote:Op maandag 2 mei 2022 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar denk dat het hier was:
near Huntington Beach pier
Jammer dat Soul niet meer blauw is en jij kon mee genieten. En zelf een schop onder je kont krijgtquote:
Goed dat je er weer bent.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer dat Soul niet meer blauw is en jij kon mee genieten. En zelf een schop onder je kont krijgt
Ja lekker he. Ik kon mijn laatste project gelukkig vroeg afronden, ruim voor de deadline. Even lekker naar buiten geweest.quote:
Heerlijk heb even buiten gezeten,, vogeltjes gekekenquote:
Goed te doen idd.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja lekker he. Ik kon mijn laatste project gelukkig vroeg afronden, ruim voor de deadline. Even lekker naar buiten geweest.
Genieten dit. Amper wind ookquote:Op maandag 2 mei 2022 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heerlijk heb even buiten gezeten,, vogeltjes gekeken
Jij bedankt ik kon FB niet lezen maar het deed me wel watquote:
Wat leuk dat Chufi je liked.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer dat Soul niet meer blauw is en jij kon mee genieten. En zelf een schop onder je kont krijgt
Ik had een katerquote:
Voila, jij ook één. Alsof dat wat uitmaaktquote:
Hey baas fan Harns.quote:
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 2 mei 2022 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops das minder .. Komt vast door die kringverjaardag
Was het proberen waard.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bedankt ik kon FB niet lezen maar het deed me wel wat
Niks aan gelukkig bijna nooit een kringverjaardagquote:
Mazzelaarquote:Op maandag 2 mei 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niks aan gelukkig bijna nooit een kringverjaardag
Doe je goed... Ik heb er ook weinig ervaring meequote:Op maandag 2 mei 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niks aan gelukkig bijna nooit een kringverjaardag
Waarom ik .quote:Op maandag 2 mei 2022 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je goed... Ik heb er ook weinig ervaring mee
Hahaha ja en wijn, en lullen tot 02:00 uur. En wakker worden om 08:00 Waarom. Oh ja 40 plusquote:Op maandag 2 mei 2022 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat jij een familiekliekje in de kop van NH hebt ..
Ja waarom zo vroeg wakker ?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ja en wijn, en lullen tot 02:00 uur. En wakker worden om 08:00 Waarom. Oh ja 40 plus
Ja gek is dat.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ja en wijn, en lullen tot 02:00 uur. En wakker worden om 08:00 Waarom. Oh ja 40 plus
Dat ook ...quote:Op maandag 2 mei 2022 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer dat je steeds korter slaapt, als je ouder wordt.
Dan ben ik nu zo ongeveer 110.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer dat je steeds korter slaapt, als je ouder wordt.
quote:
Ik slaap hooguit 2 1/2 á 3 uur p.n.quote:
Daar zit ik ook niet ver vanafquote:
Wie is Sylvana Simons?quote:Op maandag 2 mei 2022 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, ik heb me weer eens bijzonder populair gemaakt op Twitter.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je weet niet wie dat is?quote:
geintje ...quote:Op maandag 2 mei 2022 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je weet niet wie dat is?
You lucky bastard!
Tijdje al niet gezien.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is tongnu we het over Sylvana hebben
Twitter is het afvoerputje van het internetquote:Op maandag 2 mei 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Weten jullie nog leuke mensen die ik kan volgen op twitter
Maar dan is t nog wel leuke om mensen te volgen etcquote:Op maandag 2 mei 2022 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Twitter is het afvoerputje van het internet
Ik volg twitter zelf nauwelijkquote:Op maandag 2 mei 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Mwa soms zie ik wel leuke berichten staan, die hier dan voorbij komenquote:
Pearlbitchquote:Op maandag 2 mei 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 2 mei 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wil ze niet dat ik haar volg
Ja dat kanquote:Op maandag 2 mei 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wil ze niet dat ik haar volg
Ze kan zo bij Kaag achter op de bezem.quote:
Zijn die er dan op Twatter?quote:Op maandag 2 mei 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |