Groter is beterquote:Op maandag 2 mei 2022 15:07 schreef Ama het volgende:
En zo groot is mijn woonkamer ook weer niet, je zit er redelijk dichtbij.
Rukt jou het wat mensen vindenquote:Op maandag 2 mei 2022 15:08 schreef Ama het volgende:
Mensen lijken het gek te vinden dat ik gewoon zelfde formaat tv koop. Hoor dat al weken van meerdere mensen. Zo raar is dat toch niet.
Oh denk dat zoiets mijn afstand ook is.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:14 schreef Karzai het volgende:
Ik heb 32 inch vind ik al vrij groot maar ik zit ook dichtbij
[ afbeelding ]
Welk merk heb je gekocht?quote:
de dame op jouw tv komt me erg bekend voor.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:14 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dronken zijn geen prettige sensatiequote:Op maandag 2 mei 2022 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gauw, pak wat bier! Efficiënter dronken worden
Volgende keer gewoon een maandje Ardennen dus voor jou. Kunt duidelijk niet omgaan met tropische dingenquote:Op maandag 2 mei 2022 15:18 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
Ja mijn Thaise vriendin zei dat is goed dan weet je dat er geen gif Op is gespoten
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2022 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een maandje Ardennen dus voor jou. Kunt duidelijk niet omgaan met tropische dingen
oh ja, vandaag is suikerfeest toch?quote:
Waarom lijkt het alsof je kastje/tv midden in de kamer staat? Of als dat zo is, waarom is dat zo?quote:Op maandag 2 mei 2022 15:14 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Liever gewoon op een bord. Dat trekt geen beestjes aanquote:Op maandag 2 mei 2022 15:18 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
Ja mijn Thaise vriendin zei dat is goed dan weet je dat er geen gif Op is gespoten
![]()
ik kan hem nog 2 meter naar achter zetten, maar de tv kabel is niet zo langquote:Op maandag 2 mei 2022 15:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom lijkt het alsof je kastje/tv midden in de kamer staat? Of als dat zo is, waarom is dat zo?
dan ga er dus wel van uit dat die borden ook soms afgewassen worden..quote:Op maandag 2 mei 2022 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever gewoon op een bord. Dat trekt geen beestjes aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |