Welk merk heb je gekocht?quote:
de dame op jouw tv komt me erg bekend voor.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:14 schreef Karzai het volgende:
Ik heb 32 inch vind ik al vrij groot maar ik zit ook dichtbij
[ afbeelding ]
Ik vind dronken zijn geen prettige sensatiequote:Op maandag 2 mei 2022 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gauw, pak wat bier! Efficiënter dronken worden
Volgende keer gewoon een maandje Ardennen dus voor jou. Kunt duidelijk niet omgaan met tropische dingenquote:Op maandag 2 mei 2022 15:18 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
Ja mijn Thaise vriendin zei dat is goed dan weet je dat er geen gif Op is gespoten
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2022 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een maandje Ardennen dus voor jou. Kunt duidelijk niet omgaan met tropische dingen
oh ja, vandaag is suikerfeest toch?quote:
Waarom lijkt het alsof je kastje/tv midden in de kamer staat? Of als dat zo is, waarom is dat zo?quote:Op maandag 2 mei 2022 15:14 schreef Karzai het volgende:
Ik heb 32 inch vind ik al vrij groot maar ik zit ook dichtbij
[ afbeelding ]
Liever gewoon op een bord. Dat trekt geen beestjes aanquote:Op maandag 2 mei 2022 15:18 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
Ja mijn Thaise vriendin zei dat is goed dan weet je dat er geen gif Op is gespoten
![]()
ik kan hem nog 2 meter naar achter zetten, maar de tv kabel is niet zo langquote:Op maandag 2 mei 2022 15:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom lijkt het alsof je kastje/tv midden in de kamer staat? Of als dat zo is, waarom is dat zo?
dan ga er dus wel van uit dat die borden ook soms afgewassen worden..quote:Op maandag 2 mei 2022 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever gewoon op een bord. Dat trekt geen beestjes aan
Tot vanavond.quote:
Correctquote:Op maandag 2 mei 2022 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ga er dus wel van uit dat die borden ook soms afgewassen worden..
Ik had al zo'n vermoeden dat het om zoiets gingquote:Op maandag 2 mei 2022 15:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan hem nog 2 meter naar achter zetten, maar de tv kabel is niet zo lang
Hebben hun vrouwen ook een keer rustquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |