Awwwquote:
De sop is de kool niet waard.quote:
quote:
Lekker slipe.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Awww![]()
![]()
Nu ga ik wel echt proberen te slapen![]()
![]()
Ja, altijd gezellig met jouquote:Op zondag 1 mei 2022 23:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Awww![]()
![]()
Nu ga ik wel echt proberen te slapen![]()
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2022 23:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Laters fresh
[..]
Had ons pa het maar op de kachel gespoten?
Laters freshquote:
Had ons pa het maar op de kachel gespoten?quote:
Ja toch? Als het mijn zoon was had ik hem verzopenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 23:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Laters fresh
[..]
Had ons pa het maar op de kachel gespoten?
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.quote:Op maandag 2 mei 2022 06:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Stoker!
Tijd voor de 36 regels van de onzsc
Alleen de heren?quote:
En de dame natuurlijk.quote:
Het is hearlijk weer.Ik moet eigenlijk ook de tuin in,maar weinig zin.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:08 schreef PLY het volgende:
Mogge fresh, lekker weer ook man. Paar dagen vrij, dus lekker buiten rotzooien
Dan is het goed.quote:
Hup handjes uit de mouwen en gaanquote:Op maandag 2 mei 2022 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is hearlijk weer.Ik moet eigenlijk ook de tuin in,maar weinig zin.
Mogge moquote:
Hoe dan?quote:
Een ex van me had ooit een 205 ralley,best een pittig autootje.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Hup handjes uit de mouwen en gaan
[..]
Mogge mo
[..]
Hoe dan?
Waren echt in toen, maar wat een geld zeg.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ex van me had ooit een 205 ralley,best een pittig autootje.
Mogguh Plytje.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Hup handjes uit de mouwen en gaan
[..]
Mogge mo
[..]
Hoe dan?
Ndsm terrein wel leuk iddquote:Op maandag 2 mei 2022 11:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mogguh Plytje.
https://www.wandelzoekpag(...)rdam-etappe-3/15759/
Ik vond de Patrol altijd wel leuk rijden.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Waren echt in toen, maar wat een geld zeg.
Heb nog een Nissan staan van 24j oud word vlgnd jaar ook wat waard.
Vorige week 45e en hup door de keuring.
Boodschappen autootje met 150.000 op de teller
Jij ook een noflike dei.quote:
Je stond gisteren weer vet op 1.quote:
had die ook last van een kaars?quote:
Haar optredens trekken nog maar weinig bezoekers.quote:
nu vast wat meer danquote:Op maandag 2 mei 2022 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar optredens trekken nog maar weinig bezoekers.
Past wel bij hem vind ik.Over een paar jaar zie ik hem wel bij Ajax.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:46 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)ist-fc-volendam.html
Ik zing dit lieeeed voor jou alleen
Waarom bij Ajaxquote:Op maandag 2 mei 2022 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Past wel bij hem vind ik.Over een paar jaar zie ik hem wel bij Ajax.
Daar is een vacature vacant toch?quote:
Jantje en Jan,probleem opgelost.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:50 schreef Maanvis het volgende:
Wel lastig die verwarring tussen Jan Smit van Heracles en Jan Smit van Volendam
ja maar is Jan ook fan van Ajaxquote:
quote:
Goffer.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:55 schreef Maanvis het volgende:
Ik kan niet wachten tot de heren van VI het hierover hebben..
OHNEE WACHT
Goedemiddag Heer elements.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 12:55 schreef Maanvis het volgende:
Ik kan niet wachten tot de heren van VI het hierover hebben..
OHNEE WACHT
Ik heb je gemist.quote:
Ik jou ook wel.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb je gemist.
Je man was er laatst wel even maar toen had ik " vakantie."
Laat het beetje maar weg.Het is gewoon een dooie boel.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik jou ook wel.
Ik zag het, die dacht even gezellig te kunnen fokken, maar het is een beetje een dooie boel.![]()
Blij dat jij er ook weer bent.
Groetjes van Soul.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik jou ook wel.
Ik zag het, die dacht even gezellig te kunnen fokken, maar het is een beetje een dooie boel.![]()
Blij dat jij er ook weer bent.
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat het beetje maar weg.Het is gewoon een dooie boel.
En toen gelijk raak?quote:Op maandag 2 mei 2022 14:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Lol op ID een filmpje van een inbreker. Een Deense dog die hem vriendelijk al kwispelend begroet.
Vrouw moest eerst gaan gillen voor de hond aanviel.
quote:
Bij gebrek aan voldoende gesprekspartners vaak wel jaquote:
Het is echt trekken aan een dood paard.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan voldoende gesprekspartners vaak wel ja![]()
Er zijn weleens van die momenten hier op FOK dat letterlijk aan een dood paard trekken leuker lijktquote:Op maandag 2 mei 2022 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is echt trekken aan een dood paard.
quote:
Tja gewoon iets vertellen dan komt het vanzelfquote:Op maandag 2 mei 2022 16:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan voldoende gesprekspartners vaak wel ja![]()
Arme paardquote:Op maandag 2 mei 2022 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is echt trekken aan een dood paard.
Mooie UI weer dame.quote:
Merkt ie niks vanquote:
Dam moet er wel iemand zijn ook,en het liefst leuke mensen.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja gewoon iets vertellen dan komt het vanzelf
Heb je die andere gezien waar meisje werd gebeten en getrapt?quote:
Zou heel goed kunnen. Zijn er zoveel van.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die andere gezien waar meisje werd gebeten en getrapt?
Alles kits hier. Dacht eerst zonder dts niks maar wel het één en ander te doen hier. Alhoewel het stilletjes isquote:
Moh ik vind er niet zo heel veel aan.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Alles kits hier. Dacht eerst zonder dts niks maar wel het één en ander te doen hier. Alhoewel het stilletjes is
Misschien vanavond wat drukkerquote:Op maandag 2 mei 2022 17:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Alles kits hier. Dacht eerst zonder dts niks maar wel het één en ander te doen hier. Alhoewel het stilletjes is
juni en als die weer wordt gesloten permanentquote:Op maandag 2 mei 2022 17:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moh ik vind er niet zo heel veel aan.![]()
Wanneer gaat DTS weer open eigenlijk?
Thanks!!! Much appreciated!quote:
1 juni. Belachelijk voor woorden. Beetje kiften is overal, ik vond het geen slotje waard...quote:Op maandag 2 mei 2022 17:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moh ik vind er niet zo heel veel aan.![]()
Wanneer gaat DTS weer open eigenlijk?
We gaan wel zienquote:Op maandag 2 mei 2022 17:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien vanavond wat drukker
You never know
quote:Op maandag 2 mei 2022 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
juni en als die weer wordt gesloten permanent
Ze gaan het heel snel slopen.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
dus de vraag is niet of maar wanneer die permanent wordt gesloten
Ja idd.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind het zwak.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:11 schreef PLY het volgende:
1 juni. Belachelijk voor woorden. Beetje kiften is overal, ik vond het geen slotje waard...
Laat men er dan een dts speler als mod op zetten? Fresh zal een goede zijn en is er vaak. Maar of hij dat wil?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
Mee eens!quote:Op maandag 2 mei 2022 17:11 schreef PLY het volgende:
[..]
1 juni. Belachelijk voor woorden. Beetje kiften is overal, ik vond het geen slotje waard...
[..]
We gaan wel zien
Laters en groet aan punkquote:Op maandag 2 mei 2022 17:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ga maar boodschappen doen geloof ik.
Ja wie weet wordt het wel weer drukker.. mis het ook wel een beetjequote:Op maandag 2 mei 2022 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dam moet er wel iemand zijn ook,en het liefst leuke mensen.
Word een beetje woke overalquote:Op maandag 2 mei 2022 17:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mee eens!wordt steeds gekker hier, bans om bizarre redenen, maar oh wee als je het daarover durft te hebben, dts dat om de zoveel tijd op slot gaat...
Je krijgt al een ban wanneer je een eerbetoon doet aan een overleden artiest.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je krijgt al een ban wanneer je een eerbetoon doet aan een overleden artiest.
Meer een beetje Mods Jong-un'squote:
ja een anti-dts'er als mod zetten is als iemand die veroordeeld is voor dierenmishandeling tot partijvoorzitter benoemen van de Partij voor de Dieren.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Laat men er dan een dts speler als mod op zetten? Fresh zal een goede zijn en is er vaak. Maar of hij dat wil?
Mis dts zeker wel, in tijden van slecht slapen was er altijd wel een gesprek partner en je speelde nog met een spel mee ook. Leuk als er iemand was, en als er niemand was had je wel wat spanning van puntjes halenquote:Op maandag 2 mei 2022 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja wie weet wordt het wel weer drukker.. mis het ook wel een beetje
Dat boeit me dus echt niet.Maar Goede MODS mis ik wel..URB,Punkman,Giizzy,Soul.quote:
Het is een beetje een vogelvrij topic aan het worden lijkt wel, een dts er is nu eenmaal ff andersquote:Op maandag 2 mei 2022 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja een anti-dts'er als mod zetten is als iemand die veroordeeld is voor dierenmishandeling tot partijvoorzitter benoemen van de Partij voor de Dieren.
Nooit meegemaakt, hoorde van jip ook altijd positive dingen over hun. Zit hier nu drie jaar zo een beetje met gaan en komenquote:Op maandag 2 mei 2022 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat boeit me dus echt niet.Maar Goede MODS mis ik wel..URB,Punkman,Giizzy,Soul.
Iedereen is nu aan ergena nders het posten.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:25 schreef PLY het volgende:
[..]
Het is een beetje een vogelvrij topic aan het worden lijkt wel, een dts er is nu eenmaal ff anders
Vind het gewoon een leuk clubje bij dtsquote:Op maandag 2 mei 2022 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iedereen is nu aan ergena nders het posten.
Vraag mij wel af of toch weer druk wordt over een maand of net zo rustig als in maartquote:
Ik kom zeker weer terug als dts open is.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vraag mij wel af of toch weer druk wordt over een maand of net zo rustig als in maart
Niet dat het op die sc's bruist van het leven, meestal is het tussen 10 en 11 uur 's avonds lights out daarquote:Op maandag 2 mei 2022 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iedereen is nu aan ergena nders het posten.
Dat kwam na de eerste sluiting denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vraag mij wel af of toch weer druk wordt over een maand of net zo rustig als in maart
ik ook, ik laat me niet wegjagenquote:Op maandag 2 mei 2022 17:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik kom zeker weer terug als dts open is.
Ik ook misschien welquote:Op maandag 2 mei 2022 17:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik kom zeker weer terug als dts open is.
Met de kippen op stok gelijkquote:Op maandag 2 mei 2022 17:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niet dat het op die sc's bruist van het leven, meestal is het tussen 10 en 11 uur 's avonds lights out daar
Zitten nog net niet achter de geraniumsquote:
We zullen wel zien wie er weer mee gaan doen en mee postenquote:
Overburen hier zitten om 8u al met de gordijnen dichtquote:Op maandag 2 mei 2022 17:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zitten nog net niet achter de geraniums
Ik sowieso hoor, elke maand erbij in top 20quote:Op maandag 2 mei 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We zullen wel zien wie er weer mee gaan doen en mee posten
Was juist zo blij dat ik een leuk actief topic had gevonden.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We zullen wel zien wie er weer mee gaan doen en mee posten
Willen gewoon geen pottenkijkersquote:Op maandag 2 mei 2022 17:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Overburen hier zitten om 8u al met de gordijnen dichten zo lelijk ben ik nu ook weer niet
Mwa dat is t wel flink balen..quote:Op maandag 2 mei 2022 17:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Was juist zo blij dat ik een leuk actief topic had gevonden.
Ja je deed leuk mee gelijkquote:Op maandag 2 mei 2022 17:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Was juist zo blij dat ik een leuk actief topic had gevonden.
Maarja, ik hoef die bos uien van de buurvrouw ook niet te zienquote:Op maandag 2 mei 2022 17:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Willen gewoon geen pottenkijkerssnap ik wel
Is dat codetaal voor haar tieten?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja je deed leuk mee gelijk
[..]
Maarja, ik hoef die bos uien van de buurvrouw ook niet te zien
Ik voelde me helemaal in mijn element.quote:
Word het 5e element danquote:Op maandag 2 mei 2022 17:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik voelde me helemaal in mijn element.
Daar was ik al bang voor, maar wilde daar niet aan denkenquote:
Mensje is 75 ofzoquote:Op maandag 2 mei 2022 17:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, maar wilde daar niet aan denken![]()
hahaha
Ik stond ook voor de eerste keer ever in de top tien, zelfs heel even in de top 3quote:Op maandag 2 mei 2022 17:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik voelde me helemaal in mijn element.
Hopelijk tot later!quote:Op maandag 2 mei 2022 17:49 schreef PLY het volgende:
Boodschappen halen. Misschien tot later alvast fijne avond
Ik weet alleen hoe het was de afgelopen maanden, daarvoor wist ik niet eens van het bestaan van dat topic af.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik stond ook voor de eerste keer ever in de top tien, zelfs heel even in de top 3![]()
maar ja, kwam dus alleen omdat maart blijkbaar de rustigste maand tot dan toe was , en toen ging opeens het slot erop...
kutzooi, hahaha
Ik stond mooi op 1quote:Op maandag 2 mei 2022 17:53 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe het was de afgelopen maanden, daarvoor wist ik niet eens van het bestaan van dat topic af.
Jij bent de beste.quote:
Dacht nog ff één blik werpen, waar zit jij al die tijd?quote:Op maandag 2 mei 2022 18:00 schreef Homijn het volgende:
Wat ik me even zat af te vragen: als je panseksueel bent én je bent ook kleptomaan, hou je dan van steelpannen?
Als een pot een hoop geld heeft, is het dan een spaarpot?quote:Op maandag 2 mei 2022 18:00 schreef Homijn het volgende:
Wat ik me even zat af te vragen: als je panseksueel bent én je bent ook kleptomaan, hou je dan van steelpannen?
Of als pedo kinderpostzegels verzameld.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:00 schreef Homijn het volgende:
Zit nu net ietsje langer dan een jaartje op FOK, en wist al vrij vroeg van het bestaan van dts af, maar deed nooit heel intensief mee, pas afgelopen eind februari/begin maart dat ik er wat vaker te vinden wasquote:Op maandag 2 mei 2022 17:53 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe het was de afgelopen maanden, daarvoor wist ik niet eens van het bestaan van dat topic af.
Of een pedo die kinderen in de fik steekt, pedomaanquote:Op maandag 2 mei 2022 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of als pedo kinderpostzegels verzameld.
Vast wel.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit nu net ietsje langer dan een jaartje op FOK, en wist al vrij vroeg van het bestaan van dts af, maar deed nooit heel intensief mee, pas afgelopen eind februari/begin maart dat ik er wat vaker te vinden wasmaar ja, kijken of er nog animo is als het slot eraf gaat
Da's wel duidelijk jaquote:Op maandag 2 mei 2022 18:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vast wel.
En ik heb er bijna 20 jaar over gedaan om het topic te vinden. Kwam niet zo vaak meer in ONZ.
quote:Op maandag 2 mei 2022 18:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Of een pedo die kinderen in de fik steekt, pedomaan
Ik was even ondergronds gegaan. Ik heb niet voor niets "mijn" in mijn naam.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Dacht nog ff één blik werpen, waar zit jij al die tijd?![]()
niet eens met mij heeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat boeit me dus echt niet.Maar Goede MODS mis ik wel..URB,Punkman,Giizzy,Soul.
Oh is dat een geboorte bord. Ik dacht een gedetineerde die weer thuis kwam.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:45 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Die geboorteborden worden ook steeds gekker
nee er stond een wiegje langsquote:Op maandag 2 mei 2022 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh is dat een geboorte bord. Ik dacht een gedetineerde die weer thuis kwam.
gezien de buurt waar het was.. zou goed kunnenquote:
Ik wilde een opmerking maken over namen met een Y. Maar ik deed het niet.quote:
Zou je idd als eerste instantie denkenquote:Op maandag 2 mei 2022 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh is dat een geboorte bord. Ik dacht een gedetineerde die weer thuis kwam.
nee de zoon van Danny leest meequote:Op maandag 2 mei 2022 19:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking maken over namen met een Y. Maar ik deed het niet.
jawel manquote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 18:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gezien de buurt waar het was.. zou goed kunnen
Done.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou je idd als eerste instantie denken
Not so busyquote:
achter je toetenbordquote:
Een varkenshaasjequote:
Toch maar even gekliktquote:
Daar gaat de omertaquote:
Shit is saai hier jaquote:
Denk dat er in een bejaardentehuis nog meer te beleven valtquote:
Ik zit een boek te lezen, maar ondertussen weg te zakkenquote:
Das het lekkerstquote:Op maandag 2 mei 2022 23:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit een boek te lezen, maar ondertussen weg te zakken
Ik zit nog te twijfelen wat ik morgen ga doen, maar ik denk dat het een 21 km via Limmen, molen de kat , Akersloot en Uitgeest wordt.quote:
Beemster forten route al eens gedaan?quote:Op maandag 2 mei 2022 23:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen wat ik morgen ga doen, maar ik denk dat het een 21 km via Limmen, molen de kat , Akersloot en Uitgeest wordt.
Engeland straks van de kaart af. Heb je gelezen op de frontpage? Maffe russenquote:Op maandag 2 mei 2022 23:47 schreef Maanvis het volgende:
@:freshfruit Engelse wappies faal van 2jr geleden
eu ja welk land ligt er nog meer aan de noordzee waar die tsunami gaat komenquote:Op maandag 2 mei 2022 23:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Engeland straks van de kaart af. Heb je gelezen op de frontpage? Maffe russen
Bij mijn en DJMO eerst.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
eu ja welk land ligt er nog meer aan de noordzee waar die tsunami gaat komen
ja ik woon 20 m boven zeeniveauquote:
Bedoel je 't waterliniepad? Vanaf volendam richting Fort beemster en daarvandaan naar krommenie und so weiter?quote:
Ja dat bij de benoorden zoiets. Daar woont volgens mij @Ferrous ook dacht ik?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bedoel je 't waterliniepad? Vanaf volendam richting Fort beemster en daarvandaan naar krommenie und so weiter?
Het Waterliniepad - De Stelling van Amsterdamquote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja dat bij de benoorden zoiets. Daar woont volgens mij @:ferrous ook dacht ik?
Ja dat bedoel ik, mooi gebied wel. Eigenlijk Beemster purmerendquote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het Waterliniepad - De Stelling van Amsterdam
Misschien toch weer eens oppakken. Als is het een klote route met tering veel bruggen en sluizen
Ik vond het westerborkpad mooier qua afwisseling. Beemster is mooi hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, mooi gebied wel. Eigenlijk Beemster purmerend
Heel mooi, vaak met jip rondgetuft daar. Is vlakbij ons allemaalquote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vond het westerborkpad mooier qua afwisseling. Beemster is mooi hoor, daar niet van.
Morgen loop ik ook in de buurt (geen beemster). Denk dat ik een hele afwisselende route in elkaar heb kunnen zetten (21,5 km)quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Heel mooi, vaak met jip rondgetuft daar. Is vlakbij ons allemaal
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Morgen loop ik ook in de buurt (geen beemster). Denk dat ik een hele afwisselende route in elkaar heb kunnen zetten (21,5 km)
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja dat bij de benoorden zoiets. Daar woont volgens mij @:ferrous ook dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |