Heul niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:16 schreef RamboDirk het volgende:
Vreselijk saaie stad dat Kopenhagen. Dat wordt neuken.
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:16 schreef Senn88 het volgende:
Ik zie Rob trouwens ook aan voor iemand met bijzondere seksverzoekjes. Dat i wendy staat aan te drukken en dan zegt: jij bent mijn geile sletje he! Ik ga je bezwangeren enz
Dat is toch heel normaalquote:Op zondag 1 mei 2022 21:16 schreef Senn88 het volgende:
Ik zie Rob trouwens ook aan voor iemand met bijzondere seksverzoekjes. Dat i wendy staat aan te drukken en dan zegt: jij bent mijn geile sletje he! Ik ga je bezwangeren enz
Hans heeft wel iets leuks vind ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hans is wel een uitzonderlijk lelijke man, valt me wel op dat Anette zo dol op hem is.
Kun je net doen of je dood bent, anders kan ik niet komenquote:Op zondag 1 mei 2022 21:16 schreef Senn88 het volgende:
Dat wordt hem eerst nog nietquote:Op zondag 1 mei 2022 21:16 schreef Senn88 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |