SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
SandergodThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik snap het ook niet meer.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
Maar ze vindt Chris leuker, maar ze kiest SanderYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
De passie klapt van het scherm."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Na de citytrip kan Sander alsnog naar huisJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Ja, want waarom zou ze naar haar gevoel luisterenquote:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Lastig, had ie bijna sex, nu weer terug naar de zolderkamer.Haters everywhere but I don't really care.![]()
“Sorry Chris, ik word vochtig van je, maar heb het idee dat Sander eerder zijn paal stijf krijgt door mij”![]()
Volvo.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
'Ja'
~ ChrisThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik blijf hier aan twijfelen. Weet niet waarom.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:46 schreef SilverEyes het volgende:
Er zit volgens mij niets in Chris. Doodgoeie jongen denk ik, maar oersaai.![]()
Ah.. een VolvorijderBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Sander is wel een leuke gozer. Als het niets wordt qua liefde dan wordt het in ieder geval een leuke citytrip.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lekker sportief op de fietsBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Hier ook. Het voelt alsof hij buiten de camera's echt ontdooien zou. Maar goed, haar keuze.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:47 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik blijf hier aan twijfelen. Weet niet waarom.![]()
Aan het doodgoeie of het saaie?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:47 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik blijf hier aan twijfelen. Weet niet waarom.![]()
Dat denk ik ook/quote:Op zondag 1 mei 2022 20:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hier ook. Het voelt alsof hij buiten de camera's echt ontdooien zou. Maar goed, haar keuze.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Is die vrouwenhater met zijn naïeve blonde kabouter nog het meest spattend op het scherm tot nu toe.![]()
Soepel complimentje Hans, ouwe charmeur
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Vreten meeYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Lekker op de elektrische fiets, zo gaat er nooit iets af van die buik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wil je thee? Ik lust wel een bakkie koffie.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Bonus![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Het spat er vanaf inderdaad.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die heeft zich onderweg al vol gegooid.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:49 schreef Joop_W het volgende:
Hans krijgt niet eerst te eten, als dat maar goed gaat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik hoop echt op een Theekopjes deel 2.quote:
Alhoewel, Bert is lastig te overtreffen
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
NissanBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
#Nekpijnquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op zondag 1 mei 2022 20:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik hoop echt op een Theekopjes deel 2.
Alhoewel, Bert is lastig te overtreffen
Omdat ie zo leuk blijft
Jouke heeft de dag van zijn leven, kijken op een andere boerderij, kletsen met de boer! Ohja Karlijn ook.![]()
Ik vind het ook leuk dat ik er ben
~ JoukeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wendy is blij dat ze de citytrip heeft gewonnenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Dat komt pas volgende week op tv.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Best een knappe vrouw, die Wendy. Goede keus.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik gun Sander trouwens wel iemand die voor de volle 100% voor hem gaat. Bij Janine valt dat nog maar te bezien...The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Heel Nederland heeft Wendy's dekbed gezien.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Wendy speelt met zijn ballen gok ik. Die worden nog blauwer dan bij Lingo. Die blijven niet bij elkaar.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik neem het stap voor stap, *zucht.
Als ze sex gaan hebben dan is hij in één stoot klaar vermoed ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Wendy speelt met zijn ballen gok ik. Die worden nog blauwer dan bij Lingo. Die blijven niet bij elkaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit mens, nu al moe van na een paar keer 5 min op tv.
Evert, waar begin je aan.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Evert rijdt in een busje.
Mooi op de zaak.quote:
Eerste keer dat ding de IJsselbrug over komt
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Wat een verschrikking dit
Een hangmat in je woonkamer.![]()
Heeft ze ook een seksschommel in de slaapkamer?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Die eeuwige blauwe blouseThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Maud lijkt me nogal manisch. Dat gaat niets worden tussen die 2.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik geloof dit onmiddellijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:58 schreef Astro_boy het volgende:
“Nou Evert, ik heb een ayahusca sessie gepland…”![]()
Nee in de keukenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:58 schreef monkyyy het volgende:
Een hangmat in je woonkamer.![]()
Heeft ze ook een seksschommel in de slaapkamer?![]()
Hans krijgt te eten
Hans eet graag
Be like Hans
HansThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ben ik. Heb net tegen mijn vriendin gezegd: “Kijk, dat ben ik over 10 jaar”quote:Op zondag 1 mei 2022 20:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Hans krijgt te eten
Hans eet graag
Be like Hans
Hans![]()
Altijd voor iedereen klaar staat? Mooi, kom maar de kozijnen hier schuren en schilderen.
Plot twist, je bent 25quote:Op zondag 1 mei 2022 21:00 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ben ik. Heb net tegen mijn vriendin gezegd: “Kijk, dat ben ik over 10 jaar”![]()
![]()
![]()
![]()
Jouke valt me nu best mee. Eerlijk is eerlijk.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Eenschquote:Op zondag 1 mei 2022 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Jouke valt me nu best mee. Eerlijk is eerlijk.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Te zien op bzv onlyfansquote:Op zondag 1 mei 2022 21:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Weet niet of de cameraman altijd in de buurt was.![]()
Zeker joh. Die Karlijn weet ook wel dat je er meer mee kunt dan alleen pissenquote:
Ik gun ze het allemaal wel, maar zeker bij Rob en Wendy zie ik het niet gebeuren.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dikke VolvoYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Rob is een engnek.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik gun ze het allemaal wel, maar zeker bij Rob en Wendy zie ik het niet gebeuren.![]()
Janine en Sander daarentegen hebben elkaar een kusje gegeven en dat vond zij eng genoeg.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zeker joh. Die Karlijn weet ook wel dat je er meer mee kunt dan alleen pissen![]()
Dat ligt aan janine want reken naar dat evert er ook al overheen geweest isquote:Op zondag 1 mei 2022 21:04 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Janine en Sander daarentegen hebben elkaar een kusje gegeven en dat vond zij eng genoeg.![]()
Dit wordt echt helemaal niks.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:05 schreef matthijst het volgende:
Pfff, ontdekken of je een knuffel fijn vindt.
Wtf.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zegt ze vanaf haar troon. Arme Sander.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:05 schreef matthijst het volgende:
Pfff, ontdekken of je een knuffel fijn vindt.
Wtf.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Er zijn twee Maud's![]()
![]()
Fleur lijkt veel op Maud.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Waar rijdt Maud in?quote:
Kon het net niet zien.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik dacht eerst dat Maud een foto van Maud en Evert aan het maken was.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:06 schreef Stepperoller het volgende:
Wow die zus lijkt qua uiterlijk en kledingstijl best veel op MaudYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
![]()
Maud ziet er voor haar leeftijd behoorlijk goed uit.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maud is voor veertigersbegrippen toch nog best een lekker wijf? En haar zus ook?![]()
Ford Fusion aidsquote:Op zondag 1 mei 2022 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar rijdt Maud in?
Kon het net niet zien.![]()
Een zus. Evert krijgt fantasieën.You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Waar stuurt Janine in?Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Beetje overkill al die familie zo snel
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2022 21:09:34 ]![]()
Je bedoelt denk ik Fleur? Heeft Evert geen broer?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Hou je bek!quote:Op zondag 1 mei 2022 21:09 schreef Anouk83 het volgende:
Wat een fijne personen Maud en Fleur, heerlijk als je zo positief in het leven staat.![]()
Jawel. Koop, daar ging Cora toen op afquote:Op zondag 1 mei 2022 21:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik Fleur? Heeft Evert geen broer?![]()
Ik heb een ander beeld bij Limburgse vlaai, maar ok.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Sander heeft wel een andere haarlijn.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Leuke familie
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
'Of ze m'n ouders al kon' ....
Kon, konnnen gekonttt“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Geen heit meer?
Ford Fiesta volgens mij. Of een Fusionquote:Op zondag 1 mei 2022 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar rijdt Maud in?
Kon het net niet zien.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ik zie hier.
Ah lekker.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Fleur bedoelde ik ja.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik Fleur? Heeft Evert geen broer?![]()
Kon jij hem al of heb je hem nog niet gekont?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:10 schreef Poppejans het volgende:
'Of ze m'n ouders al kon' ....
Kon, konnnen gekonttt![]()
Wendy heeft expres bezoek laten komen
Oh kijk, ik word een beetje misselijk en gespannen… komt door Rob en Wendy. Plaatsvervangende angst, stress en puberhormonen![]()
XC60 lijkt me.quote:
Sander heeft een Snoopy. En buiten stond een CS120Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Misschien willen ze wel kwartetten Rob."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Wie zijn die mensenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Rob past totaal niet bij Wendy, denk dat de vrienden ook denken wat heb je nu in huis gehaald ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Precies. Ik vertrouw haar voor geen meter. Ze heeft alles ingecalculeerd.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Of naar het nieuwste Rammstein album luisteren.quote:
Kil en berekenend.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wendy is ook echt vreselijk. Wat een vaag mens.Enge mensen, allebei.quote:![]()
Yesquote:Op zondag 1 mei 2022 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies. Ik vertrouw haar voor geen meter. Ze heeft alles ingecalculeerd.
Ze hebben allemaal vrienden of familie over de vloer. Moet van het programma.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies. Ik vertrouw haar voor geen meter. Ze heeft alles ingecalculeerd.![]()
Geweldig die twee
Mag wel een stevig bed zijn.
Hans leeft wel helemaal op trouwens, toch wel leuk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ierland
Champagne, aardbeien, slagroom en een pakje condooms graagYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Ah, Jouke blijft in de buurt van zijn woonplaats.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zie Rob trouwens ook aan voor iemand met bijzondere seksverzoekjes. Dat i wendy staat aan te drukken en dan zegt: jij bent mijn geile sletje he! Ik ga je bezwangeren enz![]()
Heul niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:16 schreef RamboDirk het volgende:
Vreselijk saaie stad dat Kopenhagen. Dat wordt neuken.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:16 schreef Senn88 het volgende:
Ik zie Rob trouwens ook aan voor iemand met bijzondere seksverzoekjes. Dat i wendy staat aan te drukken en dan zegt: jij bent mijn geile sletje he! Ik ga je bezwangeren enz
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is toch heel normaalquote:Op zondag 1 mei 2022 21:16 schreef Senn88 het volgende:
Ik zie Rob trouwens ook aan voor iemand met bijzondere seksverzoekjes. Dat i wendy staat aan te drukken en dan zegt: jij bent mijn geile sletje he! Ik ga je bezwangeren enz![]()
Hans heeft wel iets leuks vind ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hans is wel een uitzonderlijk lelijke man, valt me wel op dat Anette zo dol op hem is.![]()
Kun je net doen of je dood bent, anders kan ik niet komenquote:Op zondag 1 mei 2022 21:16 schreef Senn88 het volgende:
Ik zie Rob trouwens ook aan voor iemand met bijzondere seksverzoekjes. Dat i wendy staat aan te drukken en dan zegt: jij bent mijn geile sletje he! Ik ga je bezwangeren enzYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Zeg dan dat je een aparte kamer wil muts.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Gratis vakantie, denkt Wendy.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wendy speelt op safeJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Haha, Rob baalt nu zo ontzettendddddddddddddddddAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat wordt hem eerst nog nietquote:Op zondag 1 mei 2022 21:16 schreef Senn88 het volgende:
Ik zie Rob trouwens ook aan voor iemand met bijzondere seksverzoekjes. Dat i wendy staat aan te drukken en dan zegt: jij bent mijn geile sletje he! Ik ga je bezwangeren enz
Wendy creëert al afstand.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Die kop van Rob.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
big oofYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Wendy is echt sneu. Die wilde winnen om het winnen, maar verder niks.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Die Rob gaat dat hele weekend tegen blauwtjes aanlopen.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:18 schreef Astro_boy het volgende:
“Yes, then I would like a second room”
Rob: 😬![]()
Wendy weet dat Rob sowieso tegen haar aan gaat rijden als ze een bed gaan delen.
Ongeacht of zij daar nu op zit te wachten of niet.![]()
Ze verdienen elkaar, gelukkig zijn de andere dames hieraan ontsnapt.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:18 schreef matthijst het volgende:
Wendy is echt sneu. Die wilde winnen om het winnen, maar verder niks.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hij heeft iets vrolijks.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rob heeft zijn attitude tegen, op zich doet hij niet veel geks.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Echt. Als een hitsige hond bij een loopse teefquote:Op zondag 1 mei 2022 21:19 schreef Stepperoller het volgende:
Wendy weet dat Rob sowieso tegen haar aan gaat rijden als ze een bed gaan delen.
Ongeacht of zij daar nu op zit te wachten of niet.![]()
Rob is een sneue rukker en Wendy een vaag wijf. Wilde echt alleen winnen om het winnen en geeft geen fuck om Rob.![]()
Zijn uitstraling werkt ook niet mee.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:19 schreef Pedroso het volgende:
Rob heeft zijn attitude tegen, op zich doet hij niet veel geks.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hopelijk is er kermis in de stad
Gratis vakantiequote:Op zondag 1 mei 2022 21:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Rob is een sneue rukker en Wendy een vaag wijf. Wilde echt alleen winnen om het winnen en geeft geen fuck om Rob.![]()
Kopenhagen is niet goedkoop.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:21 schreef RamboDirk het volgende:
Clifden, Reims, Kopenhagen. Mocht niet teveel kosten.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Forum Opties Forumhop: Hop naar: