Na vandaag is het weer voorbij en kunnen we het er weer een jaar niet over hebben. Mag ik het nog steeds totale onzin vinden natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ramadan is daar irrelevant in, "niet-eten" is vooral de bepalende factor. Het waarom is niet relevant
Berghuis nam ze toch voor dit seizoen?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:14 schreef onlogisch het volgende: [..] Dat komt omdat Kökcü ze al 2,5 jaar neemt. Hoewel dat ie het duidelijk heeft verbeterd, verdwijnt dat beeld niet zo snel.
Als je denkt dat het slagingspercentage van corners in zijn algemeenheid 50% is ben je sowieso nog te achterlijk om te schijtenquote:Op zondag 1 mei 2022 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoeveel corners heeft Feyenoord tot nu toe in dit seizoen in totaal gehad dan?
Ik krijg herinneringen aan Zorya Luhansk hiervanquote:
Die is daar veel te traag voorquote:Op zondag 1 mei 2022 17:16 schreef Kerftminister het volgende:
Doet die Nelson erg goed zeg. Dat zie ik Jahanbakhsh niet doen.
Zal het doorgeven.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
pinto vuile hond blijf met je tegels af van kokcu
Ze zullen nu in ieder geval niet met hun hoofd bij de verlenging zittenquote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik krijg herinneringen aan Zorya Luhansk hiervan
Waar beweer ik dat?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je denkt dat het slagingspercentage van corners in zijn algemeenheid 50% is ben je sowieso nog te achterlijk om te schijten
Last van zand in je kut? Of ben je gewoon ongesteld?quote:En zoek het zelf op, zou ik zeggen. Tweede van Nederland op dat vlak is gewoon keurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |