SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:
Wat was het?quote:
Rauwe vis in koude rijst ...quote:
nee ben er nu alquote:Op zondag 1 mei 2022 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
zwembandje meer of minder maakt nu ook niet uit?
Hebben ze gewonnen?quote:
Idemquote:
Schnitzelquote:Op zondag 1 mei 2022 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Die schnitzel zag er weer best uit @:dr_flash![]()
Ja. Met een beetje mazzel hebben ze volgend jaar in Tilburg keukenkampioendivisie voetbal ipv eredivisie...quote:
moet je wel vroeg op ookquote:Op zondag 1 mei 2022 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schakel ook over naar Thaise tijd
Tikje vroeg. Dan knor ik nog drie uur doorquote:Op zondag 1 mei 2022 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik opsta is het bij julle 4 uur geloof ik
Dat is al meer dan dat ze daar zouden moeten hebbenquote:Op zondag 1 mei 2022 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Met een beetje mazzel hebben ze volgend jaar in Tilburg keukenkampioendivisie voetbal ipv eredivisie...
Daar hadden ze toch Lelystad voor bedacht?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:02 schreef Karzai het volgende:
Weer topdrukte op schiphol vandaag en ze willen nog meer groeien, lijkt mij verstandiger om het een beetje meer te spreiden naar rotterdam en eindhoven
ja vliegroutes over natuurgebieden enzoquote:Op zondag 1 mei 2022 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hadden ze toch Lelystad voor bedacht?
Mooi prestige project was daar. De maatschappijen die op Schiphol vliegen wilden er ook allemaal niet op vliegen.quote:
Is toch kut bereikbaar ook.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooi prestige project was daar. De maatschappijen die op Schiphol vliegen wilden er ook allemaal niet op vliegen.
oh ja. ik moet nog gaan koken.quote:
ik heb het niet verzonnen hoorquote:Op zondag 1 mei 2022 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie wil je er neerzetten dan? Dat is een beetje het probleem
Cora van Mora?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb het niet verzonnen hoorhet was cora!
[ afbeelding ]
Neem er nog 8quote:
Hey je leeft nogquote:
Helemaal leeg lopenquote:Op zondag 1 mei 2022 19:00 schreef mschol het volgende:
geen idee wat ik verkeerd gegeten heb maar darmen waren het er niet mee eens
Dat schee(l)t welquote:Op zondag 1 mei 2022 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig ben ik thuis en niet onderweg op de fiets ofzo
quote:
Ohquote:
Gemarineerde kip, doperwten en plat brood zo te zienquote:
helemaal goedquote:Op zondag 1 mei 2022 19:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gemarineerde kip, doperwten en plat brood zo te zien
quote:Op zondag 1 mei 2022 19:21 schreef Karzai het volgende:
en een uitje
ik sluit de computer af,, fijne avond mensen
Oehoe hoe hoe hoequote:
Gerrie Maanquote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 19:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gemarineerde kip, doperwten en plat brood zo te zien
quote:
Ga je ook nog op vakantie?quote:Op zondag 1 mei 2022 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm deze week eens terug kijken.. heb 5 weken vrij
Heb nog geen plannen, moet nog een paar dingen regelen. Daar ook nog geen concrete data voor.quote:
Nicequote:Op zondag 1 mei 2022 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm deze week eens terug kijken.. heb 5 weken vrij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lekker parttimen zo danquote:Op zondag 1 mei 2022 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb nog geen plannen, moet nog een paar dingen regelen. Daar ook nog geen concrete data voor.
In juni 2 weken werken en juli ook helemaal vrij
Dus morgen lekkere koteletjes van de barbecuequote:Op zondag 1 mei 2022 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Wow er ligt een dood schaap tegen het tuinhek. Die is zo de heuvel afgerold en op z'n rug tegen het hek tot stilstand gekomen. De buurvrouw zei lachend: "Willkommen auf dem Land!"
je bent zelf een oliebol.. zo'n glimmende met poedersuikerquote:
Het was al opgeblazen met vliegen eropquote:Op zondag 1 mei 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus morgen lekkere koteletjes van de barbecue
Oh nee dan zou ik het overslaanquote:
ander werk andere voorwaardenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel lekker parttimen zo danEn kun je in die periode ook niet meer worden opgeroepen dat je stante pede naar de boot moet?
En nu dan? Weer helemaal de berg op slepen naar de weg tot de kadaverdienst het komt halen of zo?quote:
Okequote:Op zondag 1 mei 2022 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf een oliebol.. zo'n glimmende met poedersuiker
Klinkt wel lekker, het halve jaar vrijquote:
En dan betaalt het zeker ook nog eens beter dan het vorigequote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan betaalt het zeker ook nog eens beter dan het vorige
quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:39 schreef UitStraling het volgende:
Heb zo'n recruiter aanneemmannetje voor me werken, die moet ik af en toe fysiek bedreigen anders blijft hij bellen, wat een dom stukje salamander is dat dan zeg
Onder het huis parkerenquote:
quote:
Allerlei verborgen ruimtes verbogen uit het zicht ...quote:Op zondag 1 mei 2022 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan zit er nog een kelder daaronder
Boven wonen, begane grond slapen/parkeren en dan nog allerlei ruimtes daaronder
Stel je voor dat je je gasrekening nog kunt blijven betalenquote:
Je moet ook niet douchen met gasquote:Op zondag 1 mei 2022 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je voor dat je je gasrekening nog kunt blijven betalen![]()
Nou is het Area 47quote:
Dan ook geen kinderen meer bouwenquote:
DEALquote:Op zondag 1 mei 2022 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ook geen kinderen meer bouwen
Even Vladje bellen of die dat ene nummer van Doe Maar na kan doenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2022 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even Vladje bellen of die dat ene nummer van Doe Maar na kan doen
Oei nu ben je volgens US een pauper.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
Binnenkort ook maar weer eens naar Ikea togen voor wat meubilair voor in 't kantoor
Misschien twijfelt die wel over België?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
ja, maar dat hoeft niet per se heel dichtbij NL te zijn
Shitquote:
Hoe lang maak je die grap al?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
foe yong hai is een chinees van 1.75.
snap je 'm?
Ben je niet BZV aan het kijken?quote:
Yo blood.. no one gives a sheeeeeit what dat nigga think... dig?quote:
1.75m voor een chinees vind ik wel wat optimistischquote:Op zondag 1 mei 2022 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
foe yong hai is een chinees van 1.75.
snap je 'm?
Ben 2 afleveringen geleden ofzo afgehaakt.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je niet BZV aan het kijken?
Het programma waar je per seconde dommer van wordt
Johquote:Op zondag 1 mei 2022 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I don't give 2 shits about zijn mening
Racist.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1.75m voor een chinees vind ik wel wat optimistisch
Ik wilde eigenlijk Shanghai amai amai er in gooien maar die stad is al op slotquote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 20:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben 2 afleveringen geleden ofzo afgehaakt.Paar afleveringen niet helemaal nuchter gekeken en begreep het nog maar half.
Zit gekke Maud er nog in?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ohhhh
Er zijn wat leuke ontwikkelingen
zie nu pas dat er een cavia uit een kanon wordt geschoten.... beetje cruquote:Op zondag 1 mei 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ohhhh
Er zijn wat leuke ontwikkelingen
Zijn het fotorolletjes?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Shanghai amai amai er in gooien maar die stad is al op slot
quote:
Misschien is het wel een dode cavia.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zie nu pas dat er een cavia uit een kanon wordt geschoten.... beetje cru
Evan naar de dokaquote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zie nu pas dat er een cavia uit een kanon wordt geschoten.... beetje cru
Cavia van pluchequote:
Die citytrip wordt lacheeeeequote:
Is dat vandaag? Anders kijk ik het wel terug. Nu even niet zo voor in de stemming,quote:
Die heeft Frantic straks ook in de 'verborgen ruimtes onder het huis'quote:
Nee volgende weekquote:Op zondag 1 mei 2022 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat vandaag? Anders kijk ik het wel terug. Nu even niet zo voor in de stemming,
Ooohquote:Op zondag 1 mei 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee volgende week
Nu nog de laatste keuzemomenten
Ik moet gelijk aan overvallen en misdaden denken als je met je auto in de parkeergarage parkeert, 's avonds laat..quote:Op zondag 1 mei 2022 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft Frantic straks ook in de 'verborgen ruimtes onder het huis'
quote:Op zondag 1 mei 2022 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
verhip, heeft nog een kerstmutsje op ook
Niet gaan staan.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
als ik nu opsta ga ik omkukelen denk ik
Dat zodra je de deur dicht doet er opeens een onguur figuur je aan staat te kijkenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan overvallen en misdaden denken als je met je auto in de parkeergarage parkeert, 's avonds laat..
Teveel true crime gezien
quote:Op zondag 1 mei 2022 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet gaan staan voordat er een camera bij is.
Is het ineens mr. Wattenschijfje.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zodra je de deur dicht doet er opeens een onguur figuur je aan staat te kijken
Nu ben je oranje?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
meh, die rauwe wortelen stoppen we maar even mee
Ja wortelen zijn momenteel echt zeer matig, even wachten op de nieuwe oogstquote:Op zondag 1 mei 2022 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik krijg ze kennelijk niet snel genoeg opquote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik krijg ze kennelijk niet snel genoeg opEn dan worden ze slijmerig en zuur en alles.
niet goed voor je kleurenschema?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou niet elke avond op een rauwe wortel willen kauwen.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik krijg ze kennelijk niet snel genoeg opEn dan worden ze slijmerig en zuur en alles.
dat heb ik met paardenbloemenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wortels kun je ook beter kokenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou niet elke avond op een rauwe wortel willen kauwen.
Elke avond gekookte wortels maak je mij ook niet gelukkig mee.quote:
zure zult, kent u die uitdrukkingquote:Op zondag 1 mei 2022 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, maar gekookt zijn ze gezonder dan rauwquote:Op zondag 1 mei 2022 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Elke avond gekookte wortels maak je mij ook niet gelukkig mee.
ja nog net goed genoeg om Etto mee te taarten.quote:
Toen ik vroeger op de vlees/kaas afdeling van de AH heb gewerkt was dat echt veruit het ranzigste om te snijdenquote:
splrrrt... oeps daar ging een stukje varkensoogquote:Op zondag 1 mei 2022 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik vroeger op de vlees/kaas afdeling van de AH heb gewerkt was dat echt veruit het ranzigste om te snijden
ja of preskop. ALtijd van die gore woordenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
postekop noemen ze 't waar ik opgegroeid ben..
Op zich niet verkeerd..
quote:Op zondag 1 mei 2022 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of preskop. ALtijd van die gore woordenDat je meteen weet "Afblijven"
Je begon zelf hoorquote:
Denk niet dat die heel erg bezig zijn met het pushen van zure zultquote:
ge wit mar nooitquote:Op zondag 1 mei 2022 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat die heel erg bezig zijn met het pushen van zure zult
Nou heel veel zinnigers komt er ook niet uit, wel?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat die heel erg bezig zijn met het pushen van zure zult
Nee das ook wel weer zoquote:Op zondag 1 mei 2022 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou heel veel zinnigers komt er ook niet uit, wel?
die had ik vandaag op in de autoquote:Op zondag 1 mei 2022 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
ich bin wie duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Eskimo Cowboyquote:
quote:
quote:
Joeequote:
Electric Callboy maar ik kies liever voor de afkorting want ik vond Eskimo Callboy een leukere naam en afgekort is het beide EC hehe.quote:
maar,,, het zijn 1 en dezelfde?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Electric Callboy maar ik kies liever voor de afkorting want ik vond Eskimo Callboy een leukere naam en afgekort is het beide EC hehe.Mensen gingen huilen om het woord Eskimo pff.
ja niet met je pikhuid tussen de rits hequote:
Ja vind ik ook maar ja snap de band wel, ze zijn nu juist populair aan het worden. Dan wil je niet een hoop gejank over je bandnaam erbij hebben.quote:
Standaardquote:
we gaan klappen uitdelenquote:Op zondag 1 mei 2022 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar ja snap de band wel, ze zijn nu juist populair aan het worden. Dan wil je niet een hoop gejank over je bandnaam erbij hebben.
Ja sure...quote:Op zondag 1 mei 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Per ongeluk vijf minuten Vrouw zoekt Boer gezien en nu zijn mijn ballen gekrompen tot diepvrieserwtjes.
sowwwwwwquote:Op zondag 1 mei 2022 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zijn Duitsers dus best een goede reden maar nee.
Dat ik tegenwoordig fan ben van een Duitse band is een wereldwonder.quote:
En toen heel even die gedachte: dit voelt als thuiskomen, ahhhhhhhhquote:Op zondag 1 mei 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik dacht wat zit ik voor een totale kneuterigheid te kijken.
EN wat wil je dat wij daar aan gaan doen precies?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Per ongeluk vijf minuten Vrouw zoekt Boer gezien en nu zijn mijn ballen gekrompen tot diepvrieserwtjes.
Het voelt meer als een naaktslak tussen je tenen op een vochtige warme ochtend.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En toen heel even die gedachte: dit voelt als thuiskomen, ahhhhhhhh
Ik weet niet of jij dat lekker vindt.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het voelt meer als een naaktslak tussen je tenen op een vochtige warme ochtend.
Mevrouw Wattenschijfjequote:Op zondag 1 mei 2022 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dat lekker vindt.
Meneer Budaquote:
Mag ookquote:
Beter welquote:Op zondag 1 mei 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meneer Buda![]()
Hoe gaat het nu met je eaug ?
Mooi, hopen dat er een stijgende lijn in zit.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter welPijn en zwelling zijn minder.
Leuk weekend gehad?
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, hopen dat er een stijgende lijn in zit.![]()
Uhm nee, maar dat had meer met familiebezoek te maken.
Gelukkig was vandaag wel leuk, ik heb de schoen gewassen en mr. Wattenschijfje en ik zijn ergens op een boerderij met horeca een wafel wezen eten
Je hebt een wafel gegeten en dat was het?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, hopen dat er een stijgende lijn in zit.![]()
Uhm nee, maar dat had meer met familiebezoek te maken.
Gelukkig was vandaag wel leuk, ik heb de schoen gewassen en mr. Wattenschijfje en ik zijn ergens op een boerderij met horeca een wafel wezen eten
En hoe was jouw weekend?
Nee, die mocht mooi thuisblijven, want als die erbij was geweest had ik nu nog hoofdpijn gehad.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Schoonloeder?
Zo zo, goed bezigIk moet de budabolide ook nodig schoonmaken
![]()
Hadden ze room van eigen koeden?
En ook nog wezen tanken.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt een wafel gegeten en dat was het?
Cool!quote:Op zondag 1 mei 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ook nog wezen tanken.
Echt superspannende dag gehad.
De boer bellen van wie de schapen zijn, blijkbaar.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu dan? Weer helemaal de berg op slepen naar de weg tot de kadaverdienst het komt halen of zo?
Dat het benzinemannetje zegt; Nounou mevrouwtje, wat een heerlijk zondagje hè, genieten tot aan je stuitje en je wat bemoedigende tapjes op je kruintje geeft.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ook nog wezen tanken.
Nou tanken is wel altijd spannend tegenwoordig, je weet nooit wat de prijs nu weer isquote:Op zondag 1 mei 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ook nog wezen tanken.
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die mocht mooi thuisblijven, want als die erbij was geweest had ik nu nog hoofdpijn gehad.
Mijn kant van de familie incl. nageslacht en dat nageslacht was vrij vervelend![]()
Ja, ik reed echt rond met een zwart met gele (zand en andere zooi) rond, dat kon echt niet meer![]()
Nou, dat weet ik eigenlijk nietmaar er scharrelde wel kipjes rond, zo tussen de tafels
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat het benzinemannetje zegt; Nounou mevrouwtje, wat een heerlijk zondagje hè, genieten tot aan je stuitje en je wat bemoedigende tapjes op je kruintje geeft.
Ik als eckte introvert ga lekker tanken bij een onbemande pompquote:Op zondag 1 mei 2022 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat het benzinemannetje zegt; Nounou mevrouwtje, wat een heerlijk zondagje hè, genieten tot aan je stuitje en je wat bemoedigende tapjes op je kruintje geeft.
Ik heb de schoen gewoon in de wasstraat geduwd en dan kan ik gratis stofzuigen.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Teveel prikkels
De budabolide is vooral van binnen aan een schoonmaakbeurt toe.
TofDat zijn leuke plekjes.
In Hongarije vermijd ik altijd Shell. Daar komt onmiddellijk een mannetje op je afgestoven die dat vulpistool voor jou in je auto wil hangenquote:Op zondag 1 mei 2022 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik als eckte introvert ga lekker tanken bij een onbemande pomp
Klinkt bijna als aanranding zo.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije vermijd ik altijd Shell. Daar komt onmiddellijk een mannetje op je afgestoven die dat vulpistool voor jou in je auto wil hangenZo nutteloos.
Echt, laat ons met rustquote:Op zondag 1 mei 2022 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije vermijd ik altijd Shell. Daar komt onmiddellijk een mannetje op je afgestoven die dat vulpistool voor jou in je auto wil hangenZo nutteloos.
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de schoen gewoon in de wasstraat geduwd en dan kan ik gratis stofzuigen.
Dan heb je een normale stofzuiger en een blaas ding voor je dashboard enzo
Eerder een verkrachting voor de auto..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |