SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:
Wat was het?quote:
Rauwe vis in koude rijst ...quote:
nee ben er nu alquote:Op zondag 1 mei 2022 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
zwembandje meer of minder maakt nu ook niet uit?
Hebben ze gewonnen?quote:
Idemquote:
Schnitzelquote:Op zondag 1 mei 2022 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Die schnitzel zag er weer best uit @:dr_flash![]()
Ja. Met een beetje mazzel hebben ze volgend jaar in Tilburg keukenkampioendivisie voetbal ipv eredivisie...quote:
moet je wel vroeg op ookquote:Op zondag 1 mei 2022 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schakel ook over naar Thaise tijd
Tikje vroeg. Dan knor ik nog drie uur doorquote:Op zondag 1 mei 2022 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik opsta is het bij julle 4 uur geloof ik
Dat is al meer dan dat ze daar zouden moeten hebbenquote:Op zondag 1 mei 2022 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Met een beetje mazzel hebben ze volgend jaar in Tilburg keukenkampioendivisie voetbal ipv eredivisie...
Daar hadden ze toch Lelystad voor bedacht?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:02 schreef Karzai het volgende:
Weer topdrukte op schiphol vandaag en ze willen nog meer groeien, lijkt mij verstandiger om het een beetje meer te spreiden naar rotterdam en eindhoven
ja vliegroutes over natuurgebieden enzoquote:Op zondag 1 mei 2022 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hadden ze toch Lelystad voor bedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |