quote:
quote:
Joeequote:
Electric Callboy maar ik kies liever voor de afkorting want ik vond Eskimo Callboy een leukere naam en afgekort is het beide EC hehe.quote:
maar,,, het zijn 1 en dezelfde?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Electric Callboy maar ik kies liever voor de afkorting want ik vond Eskimo Callboy een leukere naam en afgekort is het beide EC hehe.Mensen gingen huilen om het woord Eskimo pff.
ja niet met je pikhuid tussen de rits hequote:
Ja vind ik ook maar ja snap de band wel, ze zijn nu juist populair aan het worden. Dan wil je niet een hoop gejank over je bandnaam erbij hebben.quote:
Standaardquote:
we gaan klappen uitdelenquote:Op zondag 1 mei 2022 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar ja snap de band wel, ze zijn nu juist populair aan het worden. Dan wil je niet een hoop gejank over je bandnaam erbij hebben.
Ja sure...quote:Op zondag 1 mei 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Per ongeluk vijf minuten Vrouw zoekt Boer gezien en nu zijn mijn ballen gekrompen tot diepvrieserwtjes.
sowwwwwwquote:Op zondag 1 mei 2022 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zijn Duitsers dus best een goede reden maar nee.
Dat ik tegenwoordig fan ben van een Duitse band is een wereldwonder.quote:
En toen heel even die gedachte: dit voelt als thuiskomen, ahhhhhhhhquote:Op zondag 1 mei 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik dacht wat zit ik voor een totale kneuterigheid te kijken.
EN wat wil je dat wij daar aan gaan doen precies?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Per ongeluk vijf minuten Vrouw zoekt Boer gezien en nu zijn mijn ballen gekrompen tot diepvrieserwtjes.
Het voelt meer als een naaktslak tussen je tenen op een vochtige warme ochtend.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En toen heel even die gedachte: dit voelt als thuiskomen, ahhhhhhhh
Ik weet niet of jij dat lekker vindt.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het voelt meer als een naaktslak tussen je tenen op een vochtige warme ochtend.
Mevrouw Wattenschijfjequote:Op zondag 1 mei 2022 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dat lekker vindt.
Meneer Budaquote:
Mag ookquote:
Beter welquote:Op zondag 1 mei 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meneer Buda![]()
Hoe gaat het nu met je eaug ?
Mooi, hopen dat er een stijgende lijn in zit.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter welPijn en zwelling zijn minder.
Leuk weekend gehad?
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, hopen dat er een stijgende lijn in zit.![]()
Uhm nee, maar dat had meer met familiebezoek te maken.
Gelukkig was vandaag wel leuk, ik heb de schoen gewassen en mr. Wattenschijfje en ik zijn ergens op een boerderij met horeca een wafel wezen eten
Je hebt een wafel gegeten en dat was het?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, hopen dat er een stijgende lijn in zit.![]()
Uhm nee, maar dat had meer met familiebezoek te maken.
Gelukkig was vandaag wel leuk, ik heb de schoen gewassen en mr. Wattenschijfje en ik zijn ergens op een boerderij met horeca een wafel wezen eten
En hoe was jouw weekend?
Nee, die mocht mooi thuisblijven, want als die erbij was geweest had ik nu nog hoofdpijn gehad.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Schoonloeder?
Zo zo, goed bezigIk moet de budabolide ook nodig schoonmaken
![]()
Hadden ze room van eigen koeden?
En ook nog wezen tanken.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt een wafel gegeten en dat was het?
Cool!quote:Op zondag 1 mei 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ook nog wezen tanken.
Echt superspannende dag gehad.
De boer bellen van wie de schapen zijn, blijkbaar.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu dan? Weer helemaal de berg op slepen naar de weg tot de kadaverdienst het komt halen of zo?
Dat het benzinemannetje zegt; Nounou mevrouwtje, wat een heerlijk zondagje hè, genieten tot aan je stuitje en je wat bemoedigende tapjes op je kruintje geeft.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ook nog wezen tanken.
Nou tanken is wel altijd spannend tegenwoordig, je weet nooit wat de prijs nu weer isquote:Op zondag 1 mei 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ook nog wezen tanken.
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die mocht mooi thuisblijven, want als die erbij was geweest had ik nu nog hoofdpijn gehad.
Mijn kant van de familie incl. nageslacht en dat nageslacht was vrij vervelend![]()
Ja, ik reed echt rond met een zwart met gele (zand en andere zooi) rond, dat kon echt niet meer![]()
Nou, dat weet ik eigenlijk nietmaar er scharrelde wel kipjes rond, zo tussen de tafels
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat het benzinemannetje zegt; Nounou mevrouwtje, wat een heerlijk zondagje hè, genieten tot aan je stuitje en je wat bemoedigende tapjes op je kruintje geeft.
Ik als eckte introvert ga lekker tanken bij een onbemande pompquote:Op zondag 1 mei 2022 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat het benzinemannetje zegt; Nounou mevrouwtje, wat een heerlijk zondagje hè, genieten tot aan je stuitje en je wat bemoedigende tapjes op je kruintje geeft.
Ik heb de schoen gewoon in de wasstraat geduwd en dan kan ik gratis stofzuigen.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Teveel prikkels
De budabolide is vooral van binnen aan een schoonmaakbeurt toe.
TofDat zijn leuke plekjes.
In Hongarije vermijd ik altijd Shell. Daar komt onmiddellijk een mannetje op je afgestoven die dat vulpistool voor jou in je auto wil hangenquote:Op zondag 1 mei 2022 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik als eckte introvert ga lekker tanken bij een onbemande pomp
Klinkt bijna als aanranding zo.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije vermijd ik altijd Shell. Daar komt onmiddellijk een mannetje op je afgestoven die dat vulpistool voor jou in je auto wil hangenZo nutteloos.
Echt, laat ons met rustquote:Op zondag 1 mei 2022 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije vermijd ik altijd Shell. Daar komt onmiddellijk een mannetje op je afgestoven die dat vulpistool voor jou in je auto wil hangenZo nutteloos.
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de schoen gewoon in de wasstraat geduwd en dan kan ik gratis stofzuigen.
Dan heb je een normale stofzuiger en een blaas ding voor je dashboard enzo
Eerder een verkrachting voor de auto..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |