Eerst deed de motor het nog, nu staan er tien sterke mannen te duwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:42 schreef Greys het volgende:
En hoe zijn ze daar niet eerder achter gekomen dat dat draaien te lang duurt?
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 01:32 schreef aarontje112 het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of deze hier eerder al gepost is![]()
Ik hoop het, ik wil Ierland nog steeds naar de finale hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
ze benoemen extra dat de vocals goed zijn, zou ze haar zaken op orde hebben gekregen?
Is dit van de Eurovision zelf? Want die gaan natuurlijk nooit zeggen dat iemand slecht bij stem isquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
ze benoemen extra dat de vocals goed zijn, zou ze haar zaken op orde hebben gekregen?
Zeker, maar als de vocals echt slecht zijn hoeven ze er natuurlijk niets over te zeggen. Ik denk dat er hooguit 3 acts zijn geweest waar ze iets hebben gezegd over de vocals. Lijkt me vreemd als ze dit nadrukkelijk benoemen als de vocals net zo zijn als bij de pre party's. Maar we weten het natuurlijk niet tot de tweede repetitie.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dit van de Eurovision zelf? Want die gaan natuurlijk nooit zeggen dat iemand slecht bij stem is
Noord-Korea en Rusland zijn er niks bij
quote:10:49 CEST
JUST NOW
🇲🇰 North Macedonia take to the stage…
This is a really classy, stripped-back performance from Andrea – she’s alone on stage, dressed all in black, supported by nothing more than pulsing graphics and dramatic lighting. She also uses the lift bridges over the water feature as graphic screens, which is only the second time we’ve seen them used this way so far – Moldova was the first. It’s really impactful, and the staging definitely gives Andrea’s powerful voice space to shine.
ja zeker na al het staging geweld van gisteren.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:59 schreef aarontje112 het volgende:
Afgaande op de beschrijvingen blijven Ierland en Macedonië non-qualifiers gok ik..
bron: Eurovision liveblogquote:10:59 CEST
JUST NOW
Did we mention that Ireland had 🔥 PYRO 🔥 ??
Apologies, Eurofans – we had to leave the arena briefly during Brooke’s final run-through, but we could definitely hear fireworks going off. Also the words 'live live blog’ replace 'bye bye boy’ perfectly, and now this is our official signature tune.
Van Eurovision.tvquote:Stefan kicks this performance off on the B Stage, with just a guitar for company and a retro filter on the visual. But as the song builds he goes mobile, covering the whole stage in three minutes and making a really nice connection with the audience.
We wondered if he might bring the two cowboys from the Estonian national final, but he delivers a really great performance all on his own, and the Estonian delegation seem very happy with how ihe comes across. And rightly so.
Het voegt vrij weinig toe het op de voet te volgen hè.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Er is vandaag weinig rehearsal animo, of niet?
Klopt, maar voorgaande dagen was hier wat meer leven. Misschien zijn de landen van vandaag niet zo interessant.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het voegt vrij weinig toe het op de voet te volgen hè.
Morgen gaan we echt los.
Cee en ik zijn bv vandaag gewoon nog aan het werk.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Er is vandaag weinig rehearsal animo, of niet?
Ierland en Noord-Macedonië zijn non-qualifiers. Estland lijkt na de Eurojury ook sowieso niet meer in aanmerking te komen voor de Top 10 en Roemenië 2023 zal het ook wel niet wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Klopt, maar voorgaande dagen was hier wat meer leven. Misschien zijn de landen van vandaag niet zo interessant.
Ik ook, but that doesn't stop me.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Cee en ik zijn bv vandaag gewoon nog aan het werk.Morgen gaan we los.
Dat heeft met die kapotte motor te maken, denk ik zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:42 schreef Greys het volgende:
En hoe zijn ze daar niet eerder achter gekomen dat dat draaien te lang duurt?
😊 Ik heb hier gisteren precies hetzelfde gezegd. Daar hoef je niet voor naar Reddit. 😊quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:53 schreef Mlita het volgende:
Ik las op Reddit dat het meer te maken heeft met de techniek en dat er aan de led zijde dan helemaal geen lampen meer achter de artiesten zijn en dat nog veel grotere gevolgen heeft (voor alle artiesten) dan dit stuk led dat ontbreekt (maar wel weer met licht kan worden opgevuld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |