Dat zou mooi zijn.quote:
Ja, met name op Telegram spookt dit al de hele morgen/middag rond:quote:
Dat komt stompzinnig over. Maar stompzinnig is wat RUS doet.quote:Chief of the General Staff of the marauding forces Valery Gerasimov was wounded on the territory of Ukraine.
He received a shrapnel wound to his right shin without a broken bone, Arsen Avakov said with a link to his sources.
Gerasimov arrived under Izyum to personally command the offensive of Russian troops on Slavyansk, but, according to Anton Gerashchenko, an adviser to the head of the Ministry of internal affairs, a strong explosion occurred at the command headquarters of the 2nd Army of the Russian armed forces.
Waarom niet gewoon uit de lucht knallen? Lijkt mij gewoon prima om dat te doen namelijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:01 schreef TLC het volgende:
Rusland dat vliegtuigjes boven Zweden en Denemarken laat vliegen
Ik vraag me dat serieus ook af. Mss dat iemand kan duiden waarom we dat niet doen.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon uit de lucht knallen? Lijkt mij gewoon prima om dat te doen namelijk.
Nah, dan heeft putler weer wat om mee te bitchen in het kremlinquote:Op zondag 1 mei 2022 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon uit de lucht knallen? Lijkt mij gewoon prima om dat te doen namelijk.
Daar kunnen nog wel wat waterpompen heen zo te zien...quote:Op zondag 1 mei 2022 16:06 schreef TLC het volgende:
En in het kader van 'beter water in je huis dan een Rus'
https://nos.nl/video/2427(...)rijd-tegen-de-russen
Nou en?quote:Op zondag 1 mei 2022 16:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Nah, dan heeft putler weer wat om mee te bitchen in het kremlin
Handiger om gewoon procedures uit te voeren.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zucht. Je begint zelf over de geschiedenis van het volk van Israël in relatie tot deze beslissing. Maar goed, als je zo hard je best doet om niet te snappen wat ik zeg heeft het inderdaad weinig zin.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vervolging als les.
Och hemel. Stop maar. Het ijs waarop je je begeeft wordt steeds gladder.
Ik vraag me serieus af hoe RUS reageert als de NAVO dit doet?quote:Op zondag 1 mei 2022 16:13 schreef Repentless het volgende:
[..]
Handiger om gewoon procedures uit te voeren.
Ik ben nog steeds voorstander om putler naar zijn top in Indonesie te laten vliegen.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou en?
Hij trekt de meest baarlijke nonsense uit zijn reet. Dan zie ik niet waarom dit er toe zou doen.
Ik weet niet, dit lijkt me nu net wél iets om eenzijdig te de-escaleren.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe RUS reageert als de NAVO dit doet?
Waarschijnlijk eerst een scramble en bevelen het luchtruim te verlaten.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe RUS reageert als de NAVO dit doet?
Daar hebben ze toch helemaal niet genoeg slag- en mankracht voor? Laat staan het moraal om heel Europa te veroverenquote:Op zondag 1 mei 2022 14:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Rusland houdt echt op bij het oosten van Ukraïne.
Als dat inderdaad zo is, is deze reactie par for the course.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerst een scramble en bevelen het luchtruim te verlaten.
Omdat we technisch gezien niet in een staat van oorlog verkeren met Rusland.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vraag me dat serieus ook af. Mss dat iemand kan duiden waarom we dat niet doen.
Nou nee, we leveren wapens omdat we Oekraïne steunen. De stropop die je probeerde op te tuigen slaat nergens op.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wel constant het leger van Rusland belachelijk maken, maar we moeten ineens wapens leveren omdat ze wel eens grote delen van Europa zouden kunnen veroveren als onderbuikgevoel. Sommige mensen hier houden er een vreemde logica op na.
Aha dus Putin meent helemaal niet dat hij niet wil dat zijn buurlanden lid van NATO worden, hij meent het helemaal niet wanneer hij zegt dat NATO troepen uit voormalige Oostblok landen moet verwijderen. Zeg dat dan! Hebben we ons toch helemaal vergist!quote:Op zondag 1 mei 2022 16:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch helemaal niet genoeg slag- en mankracht voor? Laat staan het moraal om heel Europa te veroveren![]()
Ze kunnen alleen iets nucleairs aanrichten, precies de hoek die we hem als westen indrukken. Wel constant het leger van Rusland belachelijk maken, maar we moeten ineens wapens leveren omdat ze wel eens grote delen van Europa zouden kunnen veroveren als onderbuikgevoel. Sommige mensen hier houden er een vreemde logica op na.
Ze zullen het ook niet tolereren, net als wij dat niet doen. Maar ik denk dat er wel een waarschuwing aan vooraf gaat. Ook zij zijn er niet bij gebaat om een vliegtuig zonder waarschuwing uit de lucht te halen.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als dat inderdaad zo is, is deze reactie par for the course.
Maar ik twijfel daar over. RUS vliegt gewoon met vliegtuigen met atoombommen eronder, over zweedse steden.
Ik geloof 0,0 dat RUS tolereert dat er een NAVO vliegtuig met nuke over St. Petersburg vliegt.
Maar ik weet het niet
Conventioneel kunnen we dat prima. En een ander land de oorlog verklaren omdat jij hun luchtruim niet respecteert is de wereld op z'n kop.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Omdat we technisch gezien niet in een staat van oorlog verkeren met Rusland.
Maw zoals gewoon ligt elke vorm van deëscaleren toch echt aan de zijde van het westen versus Rusland wat al jaren militaire vliegtuigen stuurt over of vlak langs Europese landen etc.
Dat is snel. Hij zat er volgens mij nog maar net.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ben verbaasd dat daar nog dingen over zijn die boem kunnen doen op dit punt.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:28 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De hoeveelheid brandjes is toch ook wel erg opmerkelijk…
Hij zou alleen een beenwondje hebben. Maar goed, de Moskva was ook niet gezonken. Afwachten maar.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is snel. Hij zat er volgens mij nog maar net.
Dat is die generaal die er nog maar net zat? Ik ben af en toe al die Russische namen kwijt.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Yup, hoogste militair van Rusland.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is die man die er nog maar net zat? Ik ben af en toe al die Russische namen kwijt.
Een nieuw weekend, een nieuwe afgeknalde generaal. Dit is toch wel een groot ding, zeg.quote:
De fuck...einde oorlog hopelijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit is strategisch gezien het grootste verlies van de hele oorlog
In 1 klap 20 majors en colonels weg
[ twitter ]
Hun eigen intel is uitstekend maar volgens mij worden ze daar ook nog eens een handje mee geholpen.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is die generaal die er nog maar net zat? Ik ben af en toe al die Russische namen kwijt.
Oekraïne beschikt wel over bijzonder goede Intel, dat ze die hoge Russische militairen zo af kunnen knallen.
Die moet natuurlijk vooraan zitten op 9 mei.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat hoop ik wel.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hun eigen intel is uitstekend maar volgens mij worden ze daar ook nog eens een handje mee geholpen.
Nou, dat is wel gelukt zo.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel.
Is ook de manier om je resources goed in te kunnen zetten als je beperkte middelen hebt.
Toeslaan waar het pijn doet en waar je effect behaalt.
Wow!quote:Op zondag 1 mei 2022 16:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
USA?quote:Op zondag 1 mei 2022 16:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hun eigen intel is uitstekend maar volgens mij worden ze daar ook nog eens een handje mee geholpen.
Misschien nog een bloedvergiftiging, het kan nog.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:45 schreef capricia het volgende:
Gewond aan zijn benen. Door shrapnel.
Buiten levensgevaar. Zijn de geruchten.
De architect van 9 mei. In een rolstoel misschien? Met een dekentje..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |