abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2022 @ 17:16:25 #276
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204609008
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:07 schreef Stikkelbaars het volgende:
En woke Nederland vindt dat Derksen nog niet genoeg is gecanceld:

Nieuwe ophef over verbannen boek Derksen

Aangezwengeld door deze kale mafketel:

https://nitter.net/JaapRobben/status/1519323938320486402#m

Vuile rat Jan Dijkgraaf (vnl. bekend van Briefje van Jan) springt er maar al te gretig op in:
[..]
Ja, Derksen moet helemaal kapot omdat hij weigert excuses te maken voor een verzonnen verhaal van 50 jaar geleden.
Ik begrijp niks van dat hele excuses gedoe. Aan wie zou hij zijn excuses dan wel moeten aanbieden ? Aan de idioten die in zijn domme verhaal trapten en daar zo agressief op zijn gaan reageren ? Aan de niet bestaande dame ?
Dat zou ik dus ook niet doen als ik hem was.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_204609026
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:16 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ik begrijp niks van dat hele excuses gedoe. Aan wie zou hij zijn excuses dan wel moeten aanbieden ? Aan de idioten die in zijn domme verhaal trapten en daar zo agressief op zijn gaan reageren ? Aan de niet bestaande dame ?
Aan alle slachtoffers van seksueel grensoverschrijdend gedrag natuurlijk. Ze gedragen zich in ieder geval alsof Derksen persoonlijk een kaars bij ze heeft ingebracht.
  maandag 2 mei 2022 @ 17:20:50 #278
78780 deedeetee
pi_204609061
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:17 schreef Stikkelbaars het volgende:

[..]
Aan alle slachtoffers van seksueel grensoverschrijdend gedrag natuurlijk. Ze gedragen zich in ieder geval alsof Derksen persoonlijk een kaars bij ze heeft ingebracht.
Wat is dat nu weer voor onzin ??? Het heeft toch totaal niks met hun te maken ? Ze moeten voor excuses bij de man zijn die hun lastig viel en niet bij Derksen.
pi_204609110
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:20 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Wat is dat nu weer voor onzin ??? Het heeft toch totaal niks met hun te maken ? Ze moeten voor excuses bij de man zijn die hun lastig viel en niet bij Derksen.
Vertel dat aan alle vrouwen die huilend voor de tv zaten omdat Derksen zijn excuses niet wilde maken. Althans, dat is wat één of andere juriste die slachtoffers bijstaat bij Op1 of Jinek beweerde...

Ik verwacht binnenkort een nieuwsitem te zien waarin de deugers samen op plein de boeken van Derksen en Gijp verbranden.
  maandag 2 mei 2022 @ 17:55:47 #280
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204609471
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:25 schreef Stikkelbaars het volgende:

[..]
Vertel dat aan alle vrouwen die huilend voor de tv zaten omdat Derksen zijn excuses niet wilde maken. Althans, dat is wat één of andere juriste die slachtoffers bijstaat bij Op1 of Jinek beweerde...

Ik verwacht binnenkort een nieuwsitem te zien waarin de deugers samen op plein de boeken van Derksen en Gijp verbranden.
Verschrikkelijk zeg dat die vrouwen zo van hun stuk gebracht zijn door dat verhaal van Johan. Zo zie je maar wat zoiets aan kan richten. Heel erg heftig om te lezen.
  maandag 2 mei 2022 @ 18:23:05 #281
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_204609674
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Oh wow :X
Ik zeg trouwens niet dat wanneer meiden er als een hoer bijlopen ze ook voor dat doel gebruikt mogen worden.
Maar wel dat het een illusie is om te denken dat het ooit zover komt dat geen enkele man (als is het maar 0,000001%) hier op doorslaat en zich vergrijpt.
Je moet tenslotte ook geen waardevolle spullen in het zicht leggen in je geparkeerde auto.
En ik snap ook dat mannen wél hun meest waardevolle spullen thuis kunnen laten maar dat vrouwen die keus niet hebben.
Wie dit leest is gek
  maandag 2 mei 2022 @ 18:31:56 #282
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204609725
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:16 schreef deedeetee het volgende:
Als Johan Derksen nu zijn excuses alsnog zou aanbieden, dan blijft hij gewoon gecancelled. Dan vind 'men' weer dat het veel te laat is voor excuses, dat hij zijn hachje probeert te redden en mosterd na de maaltijd etc.

De deug hyena's hebben gewoon een tyfushekel aan Johan omdat hij de dingen bij de naam noemt en daar houden die hypocriete engerds niet van. Daarom moet Johan weg. En ze grijpen alles aan om dat voor elkaar te krijgen. Het is de nieuwe kk van deze samenleving.
  maandag 2 mei 2022 @ 18:32:38 #283
78780 deedeetee
pi_204609734
quote:

[..]

Volslagen belachelijk, wat een aanstellerij vind ik dit. :')
Kan me best voorstellen dat er iemand is die écht moeite mee heeft hoor. Maar niet hele hordes vrouwen. Dat is echt grote flauwe kul.
pi_204609903
quote:

[..]

Kun je die laatste verwachting even "SMART" maken.

Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdsgebonden.

Maw: Wanneer kunnen we je er op afrekenen?

Binnen hoeveel tijd zullen waar boeken van Gijp en Derksen verbrand worden?
Het valt me op dat juist de Derksen-fans zo dramatisch en overspannen reageren.
Uiteindelijk zijn de feiten: Een vrouw heeft zonder dat ze kenbaar heeft gemaakt dat ze dit wil, een seksueel getinte handeling ondergaan.
Ik vind het vrij normaal om dit als "grensoverschrijdend gedrag" te ervaren. En ook normaal dat Justitie hier onderzoek naar doet.
De Derksen-fans hebben het bv over "hypocriete slijmerds" (Bennie Jolink).
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_204610349
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 18:53 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Uiteindelijk zijn de feiten: Een vrouw heeft zonder dat ze kenbaar heeft gemaakt dat ze dit wil, een seksueel getinte handeling ondergaan.
Dat is dus geen vaststaand feit.
A: we weten niet eens of die vrouw bestaat.
B: mocht ze bestaan, dan weten we niet of zij daadwerkelijk een seksueel getinte handeling heeft ondergaan.

Feit is dat jouw feitenkennis dus niet in orde is.
pi_204610401
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:37 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Dat is dus geen vaststaand feit.
A: we weten niet eens of die vrouw bestaat.
B: mocht ze bestaan, dan weten we niet of zij daadwerkelijk een seksueel getinte handeling heeft ondergaan.

Feit is dat jouw feitenkennis dus niet in orde is.
Nou ja, feit blijft toch dat Johan Derksen zelf zegt dat ie dit gedaan heeft, of niet?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_204610434
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 18:31 schreef Tengano het volgende:

[..]
Als Johan Derksen nu zijn excuses alsnog zou aanbieden, dan blijft hij gewoon gecancelled. Dan vind 'men' weer dat het veel te laat is voor excuses, dat hij zijn hachje probeert te redden en mosterd na de maaltijd etc.

De deug hyena's hebben gewoon een tyfushekel aan Johan omdat hij de dingen bij de naam noemt en daar houden die hypocriete engerds niet van. Daarom moet Johan weg. En ze grijpen alles aan om dat voor elkaar te krijgen. Het is de nieuwe kk van deze samenleving.
lol, mad.
Go hard or go home
  maandag 2 mei 2022 @ 19:47:20 #288
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_204610446
Was deze al gedeeld?
Hulplijnen zien na 'Derksen' dat mensen herbeleven of juist erkenning vinden https://www.nu.nl/metoo/6(...)rkenning-vinden.html (via @nunl)
pi_204610469
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Nou ja, feit blijft toch dat Johan Derksen zelf zegt dat ie dit gedaan heeft, of niet?
Ik zeg ook wel eens dat ik iets gedaan heb, terwijl dat niet het geval is. Dat iemand iets zegt maakt het nog geen feit. Daarbij heeft hij z'n verhaal ook gewijzigd, dus welke van de twee zou je dan als feitelijk willen beschouwen?
  maandag 2 mei 2022 @ 19:52:33 #290
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204610500
Dat hiervoor een onderzoek wordt gestart is natuurlijk schandalig: wat als de vrouw in kwestie helemaal niet gevonden wil worden?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 2 mei 2022 @ 20:02:00 #291
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204610560
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:52 schreef -XOR- het volgende:
Dat hiervoor een onderzoek wordt gestart is natuurlijk schandalig: wat als de vrouw in kwestie helemaal niet gevonden wil worden?
Eens, maar het OM heeft de laatste tijd wel vaker de neiging om vooral op zaken te duiken die in de publiciteit liggen. Zolang het exterieur maar op orde is, dat het binnen al jaren een enorme puinhoop is en op instorten staat boeit dan weer iets minder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Poem_ op 02-05-2022 20:18:48 ]
  maandag 2 mei 2022 @ 20:03:59 #292
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204610574
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 18:31 schreef Tengano het volgende:

[..]

Was jij niet degene die hier onlangs een lans probeerde te breken voor meer tolerantie en minder denigrerend gedoe?
  maandag 2 mei 2022 @ 20:11:49 #293
16715 Mylene
*schatje*
pi_204610636
RTL Boulevard is trending op Twitter, vanwege dit.

twitter
  maandag 2 mei 2022 @ 20:24:04 #294
78780 deedeetee
pi_204610728
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:52 schreef -XOR- het volgende:
Wat als ze echt niet bestaat maar een of andere vrouw grijpt de kans aan om lekker veel aandacht te krijgen ?
Ik weet- door een andere zaak- dat het OM degelijke bewijzen niet nodig vind maar dit gaat toch echt wel heel erg ver hoor.
  maandag 2 mei 2022 @ 20:26:08 #295
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204610749
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:24 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Wat als ze echt niet bestaat maar een of andere vrouw grijpt de kans aan om lekker veel aandacht te krijgen ?
Ik weet- door een andere zaak- dat het OM degelijke bewijzen niet nodig vind maar dit gaat toch echt wel heel erg ver hoor.
Het OM gaat hier ook helemaal niets mee doen, die zetten er hooguit even een paar juristen op om zo naar de samenleving het signaal af te geven dat ze dit hoog opnemen. Maar dat is het dan ook wel. Hier gaat niets uit komen rollen.
pi_204610855
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:11 schreef Mylene het volgende:
RTL Boulevard is trending op Twitter, vanwege dit.

[ twitter ]
#boycotSander
Ik heb een broer genaamd Sander. Die ga ik nu boycotten
  maandag 2 mei 2022 @ 20:42:25 #297
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204610885
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:24 schreef deedeetee het volgende:
Straks meldt zich nog iemand die er helemaal niks mee te maken had en zegt dat zij het was en dat ze 50K schadevergoeding eist :P omdat ze er nog steeds slapeloze nachten van heeft |:)

En anders is er wel een blad die misschien voor haar verhaal wil betalen :X

Anderszijds als het echt gebeurd is kan die dame ook na het comazuipen B:)B wakker zijn geworden en geen idee hebben hoe die kaars daar nou is terecht gekomen. "WTF heb ik gisteren nou weer gedaan" :?

Maar ik denk nog steeds dat het gewoon een 'sterk verhaal' is wat nooit heeft plaats gevonden. Een sterk verhaal wat iedere keer wordt doorverteld en een beetje wordt uitgebreid of aangedikt. Vandaar dat Johan het misschien ook zo gemakkelijk aan kon passen.

Ik ben een van de weinigen misschien, maar ik zie in Johan Derksen geen kwaadaardigheid en ook geen verkrachter.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tengano op 02-05-2022 20:49:37 ]
pi_204611027
Topic gaat bjjna nog sneller dan de oorlog in Oekraïne.
afspraak tandarts verzetten
  maandag 2 mei 2022 @ 20:53:44 #299
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204611051
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Topic gaat bjjna nog sneller dan de oorlog in Oekraïne.
Oekraine topic was in het begin niet eens bij te houden. Nu gaat het gelukkig wel en hier ook trouwens.

Dit topic gaat eigelijk een beetje over de oorlog in ons eigen landje.

Hier moet men zich verdedigen tegen de mensen die tegen }) zijn en de mensen die 'sneuvelen' komen uiteindelijk zonder werk te zitten en worden gemaakt tot verschoppelingen van de samenleving cq het schuim der aarde.

Dit is de tijd van de digitale heksenverbrandigen })

[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 02-05-2022 21:04:31 ]
  maandag 2 mei 2022 @ 21:08:08 #300
78780 deedeetee
pi_204611231
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:42 schreef Tengano het volgende:

[..]
Straks meldt zich nog iemand die er helemaal niks mee te maken had en zegt dat zij het was en dat ze 50K schadevergoeding eist :P omdat ze er nog steeds slapeloze nachten van heeft |:)

En anders is er wel een blad die misschien voor haar verhaal wil betalen :X

Anderszijds als het echt gebeurd is kan die dame ook na het comazuipen B:)B wakker zijn geworden en geen idee hebben hoe die kaars daar nou is terecht gekomen. "WTF heb ik gisteren nou weer gedaan" :?

Maar ik denk nog steeds dat het gewoon een 'sterk verhaal' is wat nooit heeft plaats gevonden. Een sterk verhaal wat iedere keer wordt doorverteld en een beetje wordt uitgebreid of aangedikt. Vandaar dat Johan het misschien ook zo gemakkelijk aan kon passen.

Ik ben een van de weinigen misschien, maar ik zie in Johan Derksen geen kwaadaardigheid en ook geen verkrachter.
Ik ken die hele man niet en tis niet mijn type maar kwaadaardig lijkt hij me niet. Het verhaal klonk als een sterk verhaal dat kerels onder elkaar vertellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')